5 Απαραίτητα χαρακτηριστικά μιας επιτυχημένης εφαρμογής για κινητά

Με την τεχνολογία να αυξάνεται καθημερινά, χιλιάδες εφαρμογές για κινητά κυκλοφορούν καθημερινά. Ωστόσο, μόνο μερικά από αυτά καταφέρνουν να προσελκύσουν τον χρήστη. Ως προγραμματιστής, είναι απαραίτητο να δημιουργείτε εφαρμογές που να ικανοποιούν τις ανάγκες του πελάτη. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια προσαρμοσμένη εταιρεία ανάπτυξης εφαρμογών για κινητά για να δημιουργήσετε αξιόπιστες εφαρμογές. Πριν από αυτό, πρέπει να κατανοήσετε τα πέντε χαρακτηριστικά που πρέπει να έχετε για να αναπτύξετε μια επιτυχημένη εφαρμογή για κινητά.

Ασφάλεια

Οι εφαρμογές για κινητά υψηλής αξίας και η ψηφιακή σας ταυτότητα προστατεύονται από απάτη σε όλες τις εκφάνσεις της μέσω της πειθαρχίας της ασφάλειας εφαρμογών για κινητά. Αυτό καλύπτει παρεμβολές όπως καταγραφή κλειδιών, κακόβουλο λογισμικό, αντίστροφη μηχανική, παραβίαση και άλλους τύπους χειραγώγησης ή οποιαδήποτε παρεμβολή. Κυρίως, η Ασφάλεια χρησιμοποιείται για την επαλήθευση ταυτότητας, τη διακοπή της δραστηριότητας phishing και τον μετριασμό της απάτης.

Η ασφάλεια ήταν πάντα ένα σημαντικό μέλημα για τις εφαρμογές για κινητά. Οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα επιλέξουν τις εφαρμογές με βάση τις κατάλληλες προστασίες ασφαλείας, όπως η επιβολή ισχυρού ελέγχου ταυτότητας, η κρυπτογράφηση των κινητών επικοινωνιών, η προστασία από τρωτά σημεία του συστήματος, η πρόληψη διαρροών δεδομένων, η βελτιστοποίηση της κρυφής μνήμης δεδομένων και πολλά άλλα. Πριν κάνετε λήψη των εφαρμογών, ελέγξτε εάν είναι ακίνδυνη και ασφαλής για χρήση στο κινητό σας τηλέφωνο.

Προσιτότητα

Προσβασιμότητα ή προσβασιμότητα ιστού είναι η έννοια του κατά πόσον η εφαρμογή για κινητά και οι λειτουργίες της μπορούν να χρησιμοποιηθούν από όλους. Έτσι, οι ιστότοποι, τα εργαλεία, οι υπηρεσίες και οι τεχνολογίες αναπτύσσονται για να χρησιμοποιούνται εύκολα χωρίς επιπλοκές. Ο κύριος στόχος των εφαρμογών για κινητά είναι να είναι προσβάσιμες σε όλους. Εάν έχετε βρει περιορισμούς ή αναπηρίες, τότε η εφαρμογή δεν είναι κατάλληλη.

Το λογισμικό σας για κινητά θα προσεγγίσει το μεγαλύτερο δυνατό κοινό και οι πιθανότητες για προβλήματα προσβασιμότητας θα μειωθούν δίνοντας προτεραιότητα στην προσβασιμότητα και τις δικαστικές διαφορές. Οι εφαρμογές πρέπει να δημοσιεύονται από το WAI (Web Accessibility Initiative), το W3C (World Wide Web Consortium), το WCAG (Οδηγίες προσβασιμότητας περιεχομένου Ιστού) και πολλά άλλα πρότυπα. Οι δυνατότητες προσβασιμότητας και οι λειτουργίες κάθε πλατφόρμας πρέπει να είναι πλήρως κατανοητές από τους προγραμματιστές εφαρμογών.

Πιστότητα Πελατών

Η πιστότητα πελάτη υποδεικνύει τα σημεία αφοσίωσης των εφαρμογών για κινητά. Η πιστότητα πελάτη αναφέρεται ως ο δεσμός μεταξύ της επωνυμίας σας και των πελατών με την πάροδο του χρόνου που διευκολύνει τη δέσμευση και επαναλαμβάνει τις εργασίες. Η ανάπτυξη της πιστότητας των πελατών απαιτεί χρόνο και δεν είναι εύκολο να δημιουργηθεί. Για να βελτιώσει την αφοσίωση των πελατών, ο προγραμματιστής θα πρέπει να αυξήσει την ασφάλεια, την προσβασιμότητα, τις δυνατότητες, την υπηρεσία, το σχεδιασμό, το προϊόν και την τεχνολογία.

Υπάρχουν δύο πράγματα που πρέπει να έχετε κατά νου για να αυξήσετε την πιστότητα των πελατών. Το πρώτο είναι να κάνετε την εφαρμογή εύκολη στη χρήση και το δεύτερο είναι να αποφύγετε να πλημμυρίσετε τους χρήστες με άσχετες προσφορές και περιεχόμενο, διασφαλίζοντας ότι όλα όσα στέλνετε είναι προσαρμοσμένα για αυτούς.

Διατήρηση μπαταρίας

Οι περισσότερες από τις εφαρμογές εξαντλούν την μπαταρία του κινητού σας τηλεφώνου και αυτό οδηγεί σε σύντομη απόδοση και διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες εφαρμογές που είναι φιλικές προς το χρήστη και εύχρηστες στο smartphone σας. Τα τελευταία χρόνια, η χρήση φορητών συσκευών έχει αυξηθεί, όπως και η χρήση εφαρμογών για κινητά. Το σημαντικό πράγμα σχετικά με την ανάπτυξη της εφαρμογής για κινητά είναι η βελτιστοποίηση της διάρκειας ζωής της μπαταρίας της συσκευής. Επομένως, ο προγραμματιστής πρέπει να δημιουργήσει μια εφαρμογή που χρησιμοποιεί λιγότερη μπαταρία, προκειμένου να αποτρέψει τις αρνητικές κριτικές και να δημιουργήσει μια θετική φήμη στα μάτια των χρηστών.

Ταχύτητα

Ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό μιας επιτυχημένης εφαρμογής για κινητά είναι η ταχύτητα. Στις μέρες μας οι άνθρωποι δεν περιμένουν τίποτα. Εάν η εφαρμογή σας για κινητά είναι αργή και αδέξια, οι χρήστες θα μεταβούν αμέσως σε μια άλλη καλύτερη εφαρμογή. Το εβδομήντα τοις εκατό των χρηστών μεταβαίνουν σε άλλες εφαρμογές λόγω καθυστερήσεων στους χρόνους φόρτωσης. Οι χρήστες smartphone θα αναμένουν από την εφαρμογή να αφαιρέσει μια σειρά από εμπόδια που εμπόδιζαν την απόδοση του ιστότοπου και επίσης τον χρόνο φόρτωσης.

Μία επιτυχημένη εφαρμογή εξαρτάται απόλυτα από την απόδοσή της. Για να αυξήσετε την ταχύτητα της εφαρμογής για κινητά, πρέπει να επιλέξετε τον σωστό διακομιστή και να χρησιμοποιήσετε προσωρινή αποθήκευση, να πάτε για το δίκτυο παράδοσης περιεχομένου , τη βελτιστοποίηση περιεχομένου, να μειώσετε τον αριθμό των διαφημίσεων και των αναλυτικών στοιχείων κ.λπ.

Διαβάστε επίσης:Affiliate Marketing,Βασικές έννοιες και πρακτικές

Τα 5 βασικά στοιχεία μιας επιτυχημένης εμπορικής παρουσίασης

9 εκπληκτικοί τρόποι που θα κερδίσετε το λαχείο θα αλλάξουν τη ζωή σας

 

Ισίδωρος
Ισίδωρος
Άρθρα: 5564