5 πράγματα για το gaming τον προηγούμενο αιώνα που τα σημερινά παιδιά δεν μπορούν να καταλάβουν

Παιχνίδι στο λεωφορείο στο δρόμο για το σχολείο; Ναι, αυτή είναι η πραγματικότητα σήμερα, αλλά τον προηγούμενο αιώνα, αυτό ήταν αδιανόητο. Τα παιδιά τότε είχαν μια εντελώς διαφορετική εμπειρία με τα βιντεοπαιχνίδια, και παρόλο που πολλοί τίτλοι και σειρές παιχνιδιών είναι ακόμα ενεργοί από τη δεκαετία του ’80, το gaming έχει αλλάξει σημαντικά.

Ήταν πολύ πιο δύσκολο να παίζεις τότε, αλλά τα παιδιά από τις δεκαετίες του ’80 και του ’90 το θυμούνται αυτό ως εκπληκτικό λόγω της επαναστατικής τεχνολογίας που μόλις εμφανίστηκε. Πώς άλλαξε το gaming; Πώς ήταν τότε και γιατί αυτές οι παλαιότερες γενιές συνεχίζουν να μιλούν γι’ αυτό σαν να ήταν παράδεισος;

Δεν ήξεραν τίποτα καλύτερο. Ήταν η πρώτη φορά στην ανθρώπινη ιστορία η εναλλακτική πραγματικότητα έγινε διαθέσιμη. Τα παιδιά μαγεύτηκαν από αυτό. Αυτό το άρθρο μοιράζεται πέντε πράγματα που σηματοδοτούν τα παιχνίδια τον προηγούμενο αιώνα. Αν θέλετε να μάθετε πώς ήταν τότε, συνεχίστε να διαβάζετε και μάθετε.

Πώς να προσθέσετε πολλούς λογαριασμούς email στα Windows 11(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

1. Οι παίκτες νοικιάζουν παιχνίδια

Δεν υπήρχε τίποτα κοντά στις σημερινές επιλογές για να παίξετε ένα συγκεκριμένο παιχνίδι. Δεν υπήρχε διαδίκτυο, δεν υπήρχαν λήψεις και δεν υπήρχε ιστότοπος GG.deals που να παρέχει εκπτώσεις και απεριόριστες επιλογές παιχνιδιού. Υπήρχαν φυσικά καταστήματα και όλοι έπρεπε να μπουν μέσα και να ξοδέψουν κορυφαία δολάρια.

Δεδομένου ότι τα παιχνίδια ήταν μια επαναστατική βιομηχανία, οι νέες εκδόσεις ήταν ακριβές. Τα περισσότερα παιδιά δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν ένα νέο παιχνίδι, έτσι νοίκιασαν. Υπήρχαν διαθέσιμα εξειδικευμένα καταστήματα όπου μπορούσατε να νοικιάσετε παιχνίδια για μια συγκεκριμένη περίοδο, μετά την οποία έπρεπε να επιστραφούν. Φανταστείτε να επιστρέψετε με το δίσκο στα χέρια σας ακριβώς πριν από το πιο συναρπαστικό επίπεδο. Χαώδης!

Πώς να προσθέσετε πολλούς λογαριασμούς email στα Windows 11(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

2. Τα παιχνίδια έπρεπε συχνά να εγκατασταθούν χρησιμοποιώντας πολλούς δίσκους

Αυτό ήταν ανοησία. Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του ’90, η βιομηχανία αναπτύχθηκε τόσο γρήγορα που οι προγραμματιστές συχνά δημιουργούσαν νέα παιχνίδια με τόσες πολλές λεπτομέρειες που το μέγεθος του παιχνιδιού ήταν τεράστιο σε σύγκριση με τη χωρητικότητα του δίσκου.

Πολλά παιχνίδια συσκευάστηκαν και πουλήθηκαν σε περιπτώσεις όπου το παιχνίδι διαδόθηκε σε πολλούς δίσκους. Οι παίκτες έπρεπε να εγκαταστήσουν το δίσκο νούμερο ένα, να τον βγάλουν στη μέση της διαδικασίας εγκατάστασης και να βάλουν τον δεύτερο, τον τρίτο και ούτω καθεξής. Ήταν ένας αληθινός αγώνας.

3. Multiplayer σήμαινε να κάθεσαι ώμο με ώμο

Όταν συνδέεστε για πολλούς παίκτες σήμερα, οι φίλοι σας απολαμβάνουν την άνεση του σπιτιού τους. Ακόμα, τον προηγούμενο αιώνα, το multiplayer σήμαινε να πηγαίνεις στο σπίτι ενός φίλου, να κουβαλάς το joystick σου και να κάθεσαι ώμο με ώμο ενώ έπαιζες ένα παιχνίδι.

Τα παιχνίδια χρησιμοποιούν συχνά μια διεπαφή διαχωρισμένης οθόνης. Ας υποθέσουμε ότι παίζατε ένα παιχνίδι αγώνων. Ο ένας παίκτης παρακολουθούσε το πάνω μισό της οθόνης, ενώ ο άλλος οδηγούσε ένα αυτοκίνητο στο κάτω μέρος. Συναρπαστικές στιγμές, πράγματι.

Ένας γρήγορος οδηγός για το πώς λειτουργεί το οικιακό σας δίκτυο(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

4. Καλώδια απλωμένα σε όλο το δωμάτιο

Ποιος είναι ο εξοπλισμός που χρησιμοποιείτε για παιχνίδια σήμερα; Ένας φορητός υπολογιστής με εντυπωσιακή μπαταρία που διαρκεί όλη μέρα; Όχι στη δεκαετία του ’90. Όλα τότε ήταν συνδεδεμένα με ένα καλώδιο. Η κονσόλα έπρεπε να συνδεθεί στην τηλεόραση, όπως και το joystick, το πληκτρολόγιο και ό,τι άλλο συνοδευόταν είχε μια γραμμή.

Το σπίτι ήταν σαν εργαστήριο ηλεκτρολόγου. Υπήρχαν καλώδια παντού και η βραδιά του παιχνιδιού τελείωσε αν οι γονείς του οικοδεσπότη δεν πρόσεχαν κάποια από τα καλώδια και σκοντάφτουν. Δεν ήταν απλό να αντικαταστήσεις ένα σπασμένο καλώδιο, όπως και η ιδιοσυγκρασία του γονέα ήταν αδύνατο να ηρεμήσει.

PS5 εναντίον Xbox Series X: Πώς αντέχουν ένα χρόνο αργότερα;(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

5. Δεν υπήρξε εξαπάτηση

Ποιο είναι το πιο ενοχλητικό πράγμα σήμερα όταν παίζετε online εκτός από μια ασταθή σύνδεση στο διαδίκτυο; Είναι κάποιος που συνδέεται και χρησιμοποιεί απατεώνες. Το να παίζεις CS: GO και να βλέπεις κάποιον να καρφώνει headshots με κάθε σφαίρα είναι ενοχλητικό.

Δεν υπήρχε εξαπάτηση τότε. Ήταν αδύνατο να εξαπατήσει. Θα μπορούσατε να κερδίσετε μόνο αν ήσασταν υπέροχοι στο παιχνίδι. Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους πολλά παιδιά συνήθιζαν να αγαπούν τα βιντεοπαιχνίδια – οι νταήδες δεν θα μπορούσαν να είναι καλύτεροι από αυτούς. Δεν υπήρχε τρόπος να το περάσουν και να κερδίσουν.

συμπέρασμα

Θυμάστε όταν χαλαρώνετε με ένα βιντεοπαιχνίδι στο φορητό υπολογιστή σας ενώ πίνετε ένα αναψυκτικό και ένα σνακ; Θυμηθείτε τι έπρεπε να περάσουν οι «αρχαίοι» παίκτες για να απολαύσουν αυτό το εμπόρευμα. Τα βιντεοπαιχνίδια και η βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών πέρασαν πολλά για να απολαύσουν οι σημερινοί παίκτες τους καρπούς αγώνων δεκαετιών.

Επιτροπή Ανεξάρτητων Ειδικών: χαρακτηρίζει την πανδημία Covid-19 ως Τσερνόμπιλ του 21ου αιώνα που μπορούσε να είχε αποφευχθεί(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

 

directVortex
directVortex
Άρθρα: 4600

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: