ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΔΕΛΕΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ, Η ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ

ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΔΕΛΕΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ

Καθώς ο κόσμος ξανανοίγει πρόχειρα για τους ταξιδιώτες, υπάρχουν ευκαιρίες να αξιοποιήσουν οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις.

 

Μια έκθεση από τη Skyscanner αποκαλύπτει ότι η βελτίωση της κατανόησης της συμπεριφοράς των ταξιδιωτών, παράλληλα με την ικανότητα καταγραφής της ζήτησης για δρομολόγια και προορισμούς που δεν εξυπηρετούνται, είναι δύο βασικές ευκαιρίες.

 

Η μελέτη The Emerging Traveller Behavior As the World Reopens αποκαλύπτει ότι η τιμή είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για κράτηση ταξιδιού ακολουθούμενη από εμπιστοσύνη.

 

Μετά την τιμή και την εμπιστοσύνη, ο παράγοντας πολιτισμός επηρεάζει τις αποφάσεις κρατήσεων αυτήν τη στιγμή με τους ταξιδιώτες που αναζητούν κάποιο είδος πολιτιστικής εμπειρίας.

 

Η μελέτη, που διεξήχθη σε 24.000 ταξιδιώτες σε οκτώ χώρες, συνεχίζει να ρωτά τι επηρέασε την απόφαση προορισμού για ένα προηγούμενο ταξίδι με τη χαμηλή τιμή να ακολουθείται από εξατομικευμένες προτάσεις και εμπνευσμένες εικόνες.

 

Όσον αφορά τους σημαντικούς παράγοντες για την κράτηση των επόμενων πτήσεών τους, οι περισσότεροι ταξιδιώτες έδωσαν έμφαση στα ευέλικτα εισιτήρια, αν και οι Ιάπωνες ταξιδιώτες είπαν ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με τον COVID και οι Γερμανοί ταξιδιώτες δήλωσαν δωρεάν ακύρωση πτήσης.

Άλλες πρόσφατες μελέτες επισήμαναν επίσης την ανάγκη αποκατάστασης της εμπιστοσύνης καθώς η ταξιδιωτική βιομηχανία ανοίγει ξανά με στοιχεία όπως ευέλικτους όρους και χωρίς κρυφό κόστος που επισημαίνεται επανειλημμένα  σε μελέτες από εταιρείες όπως οι SiteMinder και Travelport.

Η έκθεση Skyscanner υπογραμμίζει επίσης τις περιπτώσεις όπου η ζήτηση διαδρομών υπερβαίνει τη διαθεσιμότητα μιας απευθείας πτήσης.

 

Η Βαρσοβία προς τη Ζανζιβάρη έρχεται πρώτη, ακολουθούμενο από το Βερολίνο στη Ζανζιβάρη και στη συνέχεια από τη Βαρσοβία στη Μαδέρα.

 

Ως αποτέλεσμα της έλλειψης απευθείας πτήσεων, τα μεμονωμένα εικονικά δρομολόγια με ταξιδιώτες που επιλέγουν πολλούς αερομεταφορείς για να καλύψουν ένα ταξίδι είναι τώρα τέσσερις φορές υψηλότερα από τα επίπεδα πριν από τον COVID.

 

phocuswire.com

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.