Το Netflix φαίνεται τώρα κοντά στο να λανσάρει το σχέδιό του που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, αλλά είμαστε όλοι περίεργοι να μάθουμε για τις λεπτομέρειες της τιμής του, η γεύση των οποίων δίνεται τώρα από μια γνωστή πηγή.
Κάποιες άλλες λεπτομέρειες σχετικά με το χρονοδιάγραμμα των διαφημίσεων στην επιλεγμένη διάρκεια έχουν επίσης εμφανιστεί μαζί του, οπότε ας εμβαθύνουμε στις λεπτομέρειες παρακάτω.
Το Resident Evil του Netflix δεν ξεκινά τη 2η σεζόν
Ακολουθεί η αναμενόμενη τιμή του Netflix Ad-Supported Tier
Σύμφωνα με την έκθεση του Bloomberg, η επερχόμενη φθηνότερη βαθμίδα του Netflix θα μπορούσε να κοστίζει από 7 έως 9 δολάρια το μήνα και αυτό το χαρακτηριστικό φαίνεται να είναι ακριβές όσον αφορά τα γεγονότα.
Το αρχικό βασικό πρόγραμμα του Netflix κοστίζει 9,99 $ μηνιαίως στις ΗΠΑ, το οποίο παρέχει μια εμπειρία χωρίς HD σε ποιότητα ροής 480p και τα άλλα του σχέδια είναι πιο ακριβά από αυτό. Το τυπικό κοστίζει 15,49 $ και το υποστηριζόμενο 4K κοστίζει 19,99 $ ανά μήνα.
Xiaomi Mi TV Stick con telecomando Bluetooth con Google Assistant, Netflix + Prime Video, Nero
Ωστόσο, το θέμα εδώ είναι ότι ο στόχος του Netflix για την κυκλοφορία αυτού του υποστηριζόμενου από διαφημίσεις είναι να παρέχει συνδρομές σε εκείνους τους χρήστες που θέλουν να απολαμβάνουν το περιεχόμενό τους σε χαμηλή τιμή και δεν ενδιαφέρονται για τις διαφημίσεις .
Με αυτό το γεγονός, η τιμή του θα είναι μικρότερη από 9 $, και λόγω ανταγωνισμού, θα είναι υψηλότερη από $7.
Επιπλέον, υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες σχετικά με τις επιλογές ποιότητας που θα παρέχει και προς το παρόν, μπορούμε να περιμένουμε ότι θα παρέχει το ίδιο με το βασικό σχέδιο, ενώ ορισμένες φήμες λένε επίσης ότι θα είναι ποιότητα 720p .
Ενώ επίσης ανέφερα το ίδιο στις αρχές αυτού του μήνα ότι η τιμή του μπορεί να είναι « περίπου 6,99 δολάρια ΗΠΑ » κατά την κυκλοφορία του.
Και δήλωσα αυτό το σημείο τιμής με βάση το γεγονός, καθώς η τιμή του αρχικού του προγράμματος είναι περίπου 9,99 $ και το πρόγραμμα διαφημίσεων του ανταγωνιστή του Disney Plus κοστίζει 7,99 $ .
Η αναφορά ανέφερε επίσης ότι αυτός ο χρήστης της βαθμίδας μπορούσε να δει τέσσερα λεπτά διαφήμισης ανά ώρα, που είναι 60% έως 90% λιγότερο από ό,τι οι εταιρείες καλωδιακών διαφημίσεων που προβάλλουν στην τηλεόραση.
Διαθεσιμότητα
Προς το παρόν, δεν γνωρίζουμε σε ποιο μήνα ή σε ποια ημερομηνία θα κυκλοφορήσει, αλλά μπορώ να πω σίγουρα ότι δεν θα κυκλοφορήσει φέτος και αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του επόμενου έτους.