Η Apple φέρνει αθόρυβα περισσότερες διαφημίσεις στο App Store

Η Apple φέρνει αθόρυβα περισσότερες διαφημίσεις στο App Store

Η Apple δοκίμαζε σιωπηλά μερικές ακόμη μορφές διαφημίσεων και σημεία για το App Store της και τώρα αποκάλυψε επίσημα ότι φέρνει περισσότερες διαφημίσεις στο App Store της σε διαφορετικά σημεία με νέα πειράματα.

Καθώς η εταιρεία άρχισε να δείχνει περισσότερο ενδιαφέρον για τα έσοδα από διαφημίσεις φέτος, άρχισε να εμφανίζει διαφημίσεις στο App Store πρώτα τον Ιούλιο και τώρα σχεδιάζει να το επεκτείνει περισσότερο.

 

Οι χρήστες iPhone θα αρχίσουν να βλέπουν περισσότερες διαφημίσεις στο App Store

 

Σύμφωνα με την αναφορά της Apple, οι προγραμματιστές επιτρέπεται πλέον να εκτελούν διαφημιστικές καμπάνιες για την εφαρμογή τους στην κύρια καρτέλα Today του App Store και στην ενότητα “Μπορεί επίσης να σας αρέσει”, η οποία βρίσκεται στο κάτω μέρος κάθε καταχώρισης.

Αυτές οι νέες διαφημίσεις θα εμφανίζονται σε χρήστες από κάθε χώρα , αλλά όχι από την Κίνα. Επίσης, καθώς η εταιρεία έχει δοκιμάσει αυτά τα διαφημιστικά σύνολα τους τελευταίους μήνες, έτσι είναι βελτιωμένα για αυτές τις επιλεγμένες τοποθετήσεις.

Όπως όλοι γνωρίζουμε, αυτές οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται σε ενδιαφέρουσα βάση, κάτι που μπορεί να κοστίσει επιπλέον στους προγραμματιστές για τη μείωση του ανταγωνισμού. Και αν δείτε τα οφέλη του για τους χρήστες, θα εξερευνήσουν περισσότερες εφαρμογές που μπορεί να τους φανούν χρήσιμες.

Επίσης, όταν η εταιρεία κυκλοφόρησε το σύστημα διαφημίσεων για το App Store, ανέφερε ξεκάθαρα ότι οι διαφημίσεις δεν θα καταστρέψουν την εμπειρία των χρηστών καθώς σας παρουσιάζονται με σχόλια και δοκιμές .

Επιπλέον, η εταιρεία δοκιμάζει επίσης ορισμένες από τις διαφορετικές μορφές για τις διαφημίσεις της αρχικής σελίδας και της ενότητας αναζήτησης, έτσι ώστε οι διαφημίσεις των προγραμματιστών να έχουν μεγαλύτερη αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων.

Η Apple έχει επίσης μελλοντικό σχέδιο να επεκτείνει το σύστημα διαφημίσεών της σε περισσότερες εφαρμογές, ώστε να βλέπετε διαφημίσεις στο iPad, το Mac και το iPhone σας, σύμφωνα με τον Mark Gurman του Bloomberg .

Και ανέφερε επίσης ότι νωρίτερα, η Apple ήθελε να τριπλασιάσει τα διαφημιστικά έσοδα σε τουλάχιστον 10 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως , ώστε να μπορέσει να ανταγωνιστεί την Google και τη Meta.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Generated by Feedzy