Μετά την τοποθέτηση διαφημίσεων στο App Store της, η Apple έχει τώρα μια διαφορετική προσέγγιση. Σύμφωνα με πληροφορίες, ενδέχεται επίσης να αρχίσει να εμφανίζει διαφημίσεις σε περισσότερες εφαρμογές του με συμβατότητα διαφορετικής συσκευής.
Για κάποια τελευταία χρόνια, η εταιρεία είναι ήδη αντικείμενο συζήτησης για αυτό το θέμα και δεν υπάρχει ακόμη επίσημη επιβεβαίωση, αλλά τώρα έχουν φτάσει κάποιες λεπτομέρειες από αξιόπιστη πηγή, οπότε ας το συζητήσουμε.
Η Apple ενδέχεται να σχεδιάζει να τοποθετήσει περισσότερες διαφημίσεις στις πλατφόρμες της
Σύμφωνα με μια αναφορά από τον Mark Gurman του Bloomberg , η Apple ενδέχεται να σχεδιάζει να εισάγει διαφημίσεις στις πολλαπλές προεγκατεστημένες εφαρμογές της στο iPhone, το iPad και τους Mac της, όπως οι Χάρτες , τα Βιβλία και τα Podcast .
Πρόσφατα, εισήγαγε διαφημίσεις στο App Store. Με αυτή τη νέα προσθήκη, η εταιρεία θα αποκομίσει περισσότερα κέρδη από αυτήν και θα βοηθήσει επίσης τους προγραμματιστές να προωθήσουν τις εφαρμογές τους.
Και όπως σημείωσα, οι διαφημίσεις τοποθετούνται στη γραμμή αναζήτησης του App Store και στις ενότητες Αρχική σελίδα , και αφού τις δούμε να εφαρμόζονται, μπορούμε να αναμένουμε πώς θα τοποθετηθούν οι διαφημίσεις σε αυτές τις εφαρμογές.
Για παράδειγμα, θα εμφανίζεται μια διαφήμιση ενώ ακούτε ένα podcast ή ορισμένοι δημιουργοί podcast μπορούν επίσης να προωθήσουν τους λογαριασμούς τους μέσω αυτών των διαφημίσεων.
Επιπλέον, ο Gurman ανέφερε επίσης ότι η Apple έχει κάνει ορισμένες εσωτερικές δοκιμές σε αυτές τις λειτουργίες διαφημίσεων, όπως στα αποτελέσματα αναζήτησης στους Χάρτες , προσπάθησε να εμφανίσει ορισμένες διαφημίσεις με δυνατότητα κοντινής απόστασης .
Και μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι αυτές οι διαφημίσεις δεν θα είναι εκνευριστικές και θα έχουν μεγάλη αξία, καθώς θα προτείνονται από πολλούς παράγοντες, όπως η τοποθεσία, η κοντινή εμπειρία και τα ενδιαφέροντα .
Ωστόσο, προς το παρόν, όλες αυτές οι εφαρμογές είναι χωρίς διαφημίσεις και δεν υπάρχουν ακριβείς λεπτομέρειες σχετικά με το πότε η εταιρεία θα αρχίσει να εμφανίζει αυτές τις διαφημίσεις.
Επίσης, με αυτά τα πειράματα, αναμένουμε νέα σχέδια για το Apple TV Plus , καθώς μπαίνει στα κριτήρια διαφημίσεων μετά από πολλά χρόνια.