RARBG Addon on Stremio – Πλήρης οδηγός εγκατάστασης

Μέθοδοι αφήγησης στην εκπαίδευση – Μάθετε τα πάντα

Η γλώσσα είναι μια σύνθετη ψυχολογική διαδικασία που δεν μπορεί κανείς να αξιολογήσει και να αναπτύξει χωριστά από τη σκέψη ή την αντίληψη. Το εκπαιδευτικό υλικό, που παρουσιάζεται ως μια όμορφη, συναρπαστική ιστορία, προωθεί την ανάπτυξη προσωπικών ιδιοτήτων, καταδεικνύει τη μοναδικότητα της φαντασίας κάθε παιδιού και σας επιτρέπει να είστε δραστήριοι και δημιουργικοί. Καθώς τα σύγχρονα παιδιά περνούν πολύ χρόνο στο διαδίκτυο, η ειλικρινής επικοινωνία γίνεται μια τέχνη που πρέπει να διδαχθεί. Η μέθοδος της «αφήγησης» είναι τέλεια για αυτό.

Η αφήγηση (μεταφρασμένη από τα αγγλικά, η ιστορία σημαίνει ιστορία και η αφήγηση σημαίνει αφήγηση· επομένως, η αφήγηση είναι αφήγηση) είναι η τέχνη της μαγευτικής αφήγησης και της μετάδοσης των απαραίτητων πληροφοριών για να επηρεάσει τις συναισθηματικές, παρακινητικές και γνωστικές σφαίρες του ακροατή. Αυτή η τεχνική αναπτύχθηκε και δοκιμάστηκε με επιτυχία βάσει προσωπικής εμπειρίας από τον David Armstrong, Πρόεδρο της Armstrong International. Αυτή η τεχνική μπορεί να αναπτύξει δεξιότητες παρουσίασης, δεξιότητες γρήγορης συγγραφής δοκιμίων και την ικανότητά σας να λέτε συναρπαστικές ιστορίες, ακόμη και σε πάρτι ή οικογενειακές συγκεντρώσεις. 

Κατά τη δημιουργία της αφήγησης, ο Ντέιβιντ Άρμστρονγκ έλαβε υπόψη έναν πολύ γνωστό ψυχολογικό παράγοντα: οι ιστορίες είναι πολύ πιο εύκολα αντιληπτές και πιο συναρπαστικές και ευχάριστες από τους κανόνες ή τις οδηγίες. Αφού ένα άτομο σας έχει ακούσει, αρχίζει να σας εμπιστεύεται. Γίνεται πολύ πιο εύκολο για εσάς να τους πείσετε για κάτι και να τους παρακινήσετε.

Μπορείτε να δείτε ποιος είδε την ιστορία σας στο Instagram;(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Οι δάσκαλοι και οι ψυχολόγοι παγκοσμίως ενδιαφέρονται για την αφήγηση, επειδή η εξήγηση του υλικού με τη μορφή αφήγησης αναπτύσσει τη φαντασία και τη λογική των μαθητών και ανεβάζει το επίπεδο πολιτιστικής εκπαίδευσης. Μπορείτε να εφαρμόσετε την αφήγηση οπουδήποτε και οποτεδήποτε. Οι ιστορίες σάς επιτρέπουν να μιλήσετε για το πώς λαμβάνονται οι αποφάσεις και χτίζονται σχέσεις. Μέσω της ανταλλαγής ιστοριών και της δημιουργίας συναισθηματικών συνδέσεων, μαθητές και δάσκαλοι δημιουργούν τις σωστές και καλύτερες σχέσεις.

Γιατί η αφήγηση είναι μια αποτελεσματική μέθοδος διδασκαλίας των παιδιών;

Στα παιδιά αρέσει να ακούν ιστορίες περισσότερο από αναφορές, περιγραφές ή ορισμούς γιατί είναι πιο εύκολο να τις αντιληφθούν (δεν εμπλέκεται μόνο η λογική πλευρά της αντίληψης της πληροφορίας, αλλά και η ευφάνταστη). Έτσι, εφαρμόζεται η αρχή της προσβασιμότητας στη μάθηση. Υπάρχει ένας ήρωας στην ιστορία που αλλάζει. Αυτές οι αλλαγές συμβαίνουν στον αγώνα, στη σκληρή δουλειά, στην εκτέλεση πολύπλοκων εργασιών κ.λπ.

Η ιστορία είναι δυναμική. Τα σύγχρονα παιδιά με κλιπ σκέψης θα αντιληφθούν την ιστορία καλύτερα από το κείμενο άλλου είδους. Η ιστορία επηρεάζει τα συναισθήματα του παιδιού και αυτό αυξάνει το επίπεδο συγκέντρωσης. Επομένως, όλοι ακούν προσεκτικά το εκπαιδευτικό υλικό, το αντιλαμβάνονται και μπορούν γρήγορα να το αναπαράγουν. Η αλήθεια είναι και σε μορφή ιστορίας. Έτσι, πραγματοποιείται η αρχή της δύναμης της γνώσης και της συναισθηματικής μάθησης.

Πώς να δείτε παλιές ιστορίες στο Facebook [Απλός οδηγός](Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Η χρήση αυτής της τεχνικής καθιστά δυνατή την περιγραφή των πράξεων και των συναισθημάτων σας, την ανάλυση των προσπαθειών σας, την αξιολόγηση των συνεπειών και την εξαγωγή συμπερασμάτων για το μέλλον. Η αφήγηση ιστοριών χρησιμοποιείται με επιτυχία στις επιχειρήσεις για την προώθηση εμπορικών σημάτων και προϊόντων. Το 2006, αυτή η τεχνολογία αναγνωρίστηκε ως η επιχειρηματική ιδέα της χρονιάς.

Με τη βοήθεια της αφήγησης, μπορείτε να πάρετε δύο σημαντικά αποτελέσματα:

Αναζωογόνηση της ατμόσφαιρας στην τάξη, ανακούφιση από την ένταση και δημιουργία χαλαρής ατμόσφαιρας. είναι ένας από τους ευκολότερους και ταχύτερους τρόπους δημιουργίας επαφής μεταξύ δασκάλων και μαθητών, προσελκύοντας και διατηρώντας την προσοχή τους.

Η δημιουργία ιστοριών διευκολύνεται από: επίδειξη υλικού βίντεο με απενεργοποιημένο ήχο. ανεξάρτητη επιλογή αποσπασμάτων ταινίας για αφήγηση στην τάξη. επίδειξη μιας οικείας ταινίας, με τη συνέχεια και την εξήγηση του μαθητή. ανεξάρτητη σύγκριση του υλικού του σχολικού βιβλίου με το περιεχόμενο της ταινίας και έκφραση της άποψής τους. ανεξάρτητη συγγραφή δημιουργικής εργασίας σε υλικό βίντεο κ.λπ.

Τα καλύτερα διαδικτυακά εργαλεία για εξ αποστάσεως εκπαίδευση(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Τύποι αφήγησης:

Πολιτιστικός – μιλάει για αξίες, ηθική και πεποιθήσεις.
Κοινωνικά – η ιστορία των ανθρώπων ο ένας για τον άλλον (μπορείτε να πείτε στα παιδιά ιστορίες από τη ζωή διάσημων ανθρώπων, που μπορεί να είναι παράδειγμα για να χτίσουν τη ζωή τους).
Μύθοι και θρύλοι – αντικατοπτρίζουν τον πολιτισμό και μας υπενθυμίζουν τι πρέπει να αποφεύγουμε στη ζωή για να είμαστε ευτυχισμένοι.
Jump story – σε όλους αρέσει να ακούν ιστορίες για μυστικιστικά πλάσματα όταν το απροσδόκητο τέλος σε κάνει να πηδάς στην καρέκλα από φόβο. τέτοιες αναφορές βοηθούν να ξεπεράσετε τους φόβους σας.
Οικογένεια – οι οικογενειακοί θρύλοι διατηρούν την ιστορία των οικογενειών μας. Αυτές οι ιστορίες περνούν από γενιά σε γενιά και έχουν διδακτικό χαρακτήρα.
Φιλικό – αυτές οι ιστορίες φέρνουν κοντά φίλους καθώς θυμούνται συγκεκριμένες εμπειρίες που είχαν μαζί.
Προσωπικές – προσωπικές ιστορίες αφηγούνται τις δικές τους εμπειρίες και συναισθήματα. Αυτός είναι ένας βασικός τύπος αφήγησης, επειδή τέτοιες αναφορές σας βοηθούν να κατανοήσετε τον εαυτό σας και να αναπτυχθείτε.

Η αφήγηση είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να παρακινήσετε και να πείσετε τους μαθητές, εμπνέοντάς τους να αναλάβουν πρωτοβουλία στη μαθησιακή διαδικασία.

Για παράδειγμα, μπορείτε να πείτε και να αναλύσετε την ιστορία της επιρροής του έργου του Γάλλου μαθηματικού, φυσικού, φιλοσόφου και θεωρητικού της επιστήμης «Επιστήμη και Υπόθεση» του Ζυλ Ανρί Πουανκαρέ, που δημοσίευσε το 1902, στον Αϊνστάιν και τον Πικάσο. Αποδεικνύεται ότι ο παγκόσμιος μαθηματικός, ένας άνθρωπος που μπορούσε να αγκαλιάσει όλα τα μαθηματικά αποτελέσματα της εποχής του, ενέπνευσε τον Α. Αϊνστάιν να δημιουργήσει τη θεωρία της σχετικότητας και τον Π. Πικάσο να δημιουργήσει έναν πίνακα και να ξεκινήσει μια νέα τάση στην τέχνη – τον κυβισμό.

Οι ιστορίες είναι ένα εργαλείο για την ανάπτυξη φιλικών σχέσεων σε μια τάξη ή ομάδα και την αποτελεσματική μετάδοση του περιεχομένου μιας εργασίας ή έργου σε άλλους.

Η αφήγηση είναι δημιουργική αφήγηση. Σε αντίθεση με την πραγματική ιστορία (αναδιήγηση, περιγραφή από τη μνήμη), η οποία βασίζεται στο έργο της αντίληψης, της μνήμης και της αναπαραγωγικής φαντασίας, οι δημιουργικές ιστορίες βασίζονται στη δημιουργική φαντασία. Τα υποχρεωτικά συστατικά μιας τέτοιας ιστορίας θα πρέπει να είναι νέες εικόνες, καταστάσεις και ενέργειες που το παιδί δημιουργεί ανεξάρτητα. Ταυτόχρονα, οι μαθητές χρησιμοποιούν την εμπειρία και τις γνώσεις τους αλλά τις συνδυάζουν με έναν νέο τρόπο.

Η ιστορία εξαρτάται από το κοινό για το οποίο προορίζεται. Αρκετές θεμελιώδεις αρχές σε οποιαδήποτε αφήγηση το διακρίνουν από μια απλή δήλωση γεγονότων: η παρουσία ενός χαρακτήρα, η συντροφιά της ίντριγκας και η παρουσία μιας πλοκής.

Τα συστατικά μιας ιστορίας είναι ο ήρωας, η πλοκή, το θέμα και η ιδέα. Ο ήρωας της αναφοράς μπορεί να είναι ένα αντικείμενο, πρόσωπο, φαινόμενο, φανταστικό πλάσμα, φύση ή σύμβολο. Η ιστορία πρέπει να περιέχει μια έκθεση, μια αρχή, μια ανάπτυξη δράσεων, μια κορύφωση και μια λύση.

Οι 10 καλύτερες εφαρμογές εκπαίδευσης εγκεφάλου για το Android σας το 2022(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Παραδείγματα εκπαιδευτικών ιστοριών:

Μια ιστορική ιστορία: πώς οι αρχαίοι καλλιτέχνες ζωγράφιζαν τις σπηλιές τους με χρώματα από μούρα, κάρβουνο και πηλό. πώς εμφανίστηκε η γεωμετρία. πώς εφευρέθηκε ο πρώτος κινητήρας. από πού προήλθε η ιδέα του κλαδέματος των δέντρων. την ιστορία της ανάπτυξης συντεταγμένων (από ένα σημείο και μονοδιάστατο χώρο στην πολυδιάστατη). Μπορείτε να εμπλουτίσετε αυτήν την ιστορία με ιστορικές πληροφορίες για τον Ευκλείδη, τον Ρενέ Ντεκάρτ και τον Πιέρ Φερμά, Α. Αϊνστάιν.
Μια ιστορία για μια συγκεκριμένη διαδικασία: για παράδειγμα, η μέθοδος μέτρησης περιοχών στην Αρχαία Αίγυπτο ή η δημιουργία ψηφιδωτών.

Η ικανότητα να λέμε διδακτικές ιστορίες από την ιστορία, από τη ζωή διακεκριμένων επιστημόνων και καλλιτεχνών, την ιστορία των ανακαλύψεων στα μαθηματικά, τη φυσική, τη βιολογία και τη χημεία – όλα αυτά πρέπει να γίνουν όχι μόνο ένα μέσο ενεργοποίησης της προσοχής των μαθητών στην τάξη αλλά και ένα αποτελεσματικό εργαλείο για τη μετάδοση και την εμπέδωση των νοημάτων στο μυαλό των μαθητών.

Η τέχνη της αφήγησης είναι ένας από τους πιο φυσικούς και, ταυτόχρονα, πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προσδώσει στη μαθησιακή διαδικασία μια εξαιρετική ποιότητα.

Πώς να προσθέσετε μουσική στην ιστορία σας στο Facebook το 2022 (2 Μέθοδοι)(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

 

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Καλάθι αγορών
German German Greek Greek Italian Italian