Ο Mark Zuckerberg πείραξε το iMessage της Apple με την πτυχή του WhatsApp

Ο Mark Zuckerberg πείραξε το iMessage της Apple με την πτυχή του WhatsApp

Ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Mark Zuckerberg , παρουσιάζει πάντα το κύριο χαρακτηριστικό του WhatsApp, το οποίο είναι η κρυπτογράφηση από άκρο σε άκρο, αλλά αυτή τη φορά προφανώς ισχυρίστηκε ότι το WhatsApp είναι πιο ιδιωτικό και ασφαλές από το iMessage της Apple.

Και ο Διευθύνων Σύμβουλος της WhatsApp, Will Cathcart, κυκλοφόρησε επίσης μια διαφήμιση σχετικά με τη σημασία της κρυπτογράφησης από άκρο σε άκρο, αλλά ο ανταγωνισμός με άλλες πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων έκανε την κίνηση της Meta πιο αξιοσημείωτη.

Η Apple ενδέχεται να εργάζεται σε μια εντελώς νέα εφαρμογή iMessage(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Το Meta ισχυρίζεται ότι το WhatsApp είναι πιο ιδιωτικό από το iMessage

 

Όλα ξεκίνησαν χθες όταν ο Mark Zuckerberg μοιράστηκε μια ανάρτηση στον λογαριασμό του στο Instagram που περιέχει μια τραβηγμένη εικόνα μιας διαφήμισης στο σταθμό Pennsylvania και αυτή η διαφήμιση είναι ήδη μέρος της καμπάνιας μάρκετινγκ του WhatsApp που ξεκίνησε τον Ιανουάριο.

Αυτή η διαφήμιση διαθέτει συννεφάκια συνομιλίας που είναι “Green Bubble” και “Blue Bubble”, υπονοώντας το χρωματικό πρόβλημα της Apple και της Google που εντοπίστηκε επίσης τον Ιανουάριο ή ίσως αφορά μόνο το σύστημα χρωμάτων της εφαρμογής iMessage.

Ο Mark Zuckerberg έδειξε τα πρωτότυπα ακουστικών VR της Meta(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Και γίνεται πιο έντονο όταν θα διαβάσετε τη λεζάντα αυτής της ανάρτησης, όπου ο Mark ισχυρίστηκε ξεκάθαρα ότι “το WhatsApp είναι πολύ πιο ιδιωτικό και ασφαλές από το iMessage”.

Λόγω της κρυπτογράφησης από άκρο σε άκρο για ομαδικές συνομιλίες, μηνύματα που εξαφανίζονται, ακόμη και κρυπτογραφημένα αντίγραφα ασφαλείας από άκρο σε άκρο που είναι διαθέσιμα τόσο σε iPhone όσο και σε Android, και αυτή η διαφήμιση στοχεύει να ενημερώσει τους χρήστες σχετικά με αυτές τις λειτουργίες.

Η Google επιβεβαίωσε επίσημα ότι τερματίζει τη λειτουργία της πλατφόρμας Stadia(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Επίσης, η διαφήμιση του Will Cathcart είναι διαφορετική, η οποία αφορά μόνο την ενημέρωση των ανθρώπων στις ΗΠΑ σχετικά με τη σημασία της κρυπτογράφησης από άκρο σε άκρο, καθώς δεν είναι διαθέσιμη στο iMessage.

Επεκτείνουμε την καμπάνια μάρκετινγκ που ξεκινήσαμε τον Ιανουάριο για να πούμε στους ανθρώπους στις ΗΠΑ τη σημασία της κρυπτογράφησης από άκρο σε άκρο. 5,5 δισεκατομμύρια μηνύματα SMS εξακολουθούν να αποστέλλονται καθημερινά στις ΗΠΑ, αλλά τα μηνύματα SMS δεν είναι ασφαλή. pic.twitter.com/c0P8FW37Rw

— Will Cathcart (@wcathcart) 17 Οκτωβρίου 2022

5 καλύτερες ασφαλείς εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων για Windows το 2022(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Το διαφημιστικό βίντεο στο παραπάνω tweet συμμερίζεται την ιδέα ότι η χρήση της δυνατότητας μη κρυπτογραφημένων μηνυμάτων είναι σαν να στέλνετε μηνύματα μέσω ενός περιστεριού.

Αλλά η άλλη διαφημιστική καμπάνια φαίνεται να επικεντρώνεται περισσότερο στους χρήστες iPhone. Όπως εξήγησε ο Will , όταν το χρώμα της φυσαλίδας γίνεται πράσινο από μπλε, λαμβάνετε το μήνυμα που αποστέλλεται μέσω SMS, το οποίο μειώνει το απόρρητο.

Και σημείωσε επίσης ότι συνέβη χωρίς καμία άδεια, και είναι το σημείο αντιμετώπισης για το WhatsApp, καθώς σημείωσαν ότι πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια μηνύματα SMS αποστέλλονται σε καθημερινή βάση.

10 καλύτερες κρυπτογραφημένες εφαρμογές Messenger για Android(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

 

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Generated by Feedzy