Οι νέες λεπτομέρειες του σχεδίου που υποστηρίζεται από διαφημίσεις Netflix προτείνουν “Δεν υπάρχουν λήψεις”

Όπως όλοι γνωρίζουμε, το Netflix εργάζεται πάνω σε ένα νέο σχέδιο που θα είναι φθηνότερο και θα υποστηρίζεται από διαφημίσεις, έτσι ώστε όλοι να μπορούν να αντέξουν οικονομικά τη συνδρομή ακόμη και με διαφημίσεις, και τώρα έχουν φτάσει ορισμένες περαιτέρω λεπτομέρειες .

Όλες αυτές οι λεπτομέρειες έχουν φτάσει από έναν γνωστό προγραμματιστή Steve Moser , ο οποίος βρήκε ορισμένους σχετικούς κωδικούς στην εφαρμογή Netflix .

Το Netflix επιβεβαιώνει ότι έχει φθηνότερη συνδρομή που υποστηρίζεται από διαφημίσεις στη λίστα εκκίνησης(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Το Netflix ενδέχεται να σας επιτρέπει να ρυθμίσετε τη διαφημιστική σας εμπειρία

Αρχικά, ο Moser βρήκε κάποιο κείμενο στην εφαρμογή που υποδηλώνει ότι δεν θα επιτρέπεται στους χρήστες αυτού του προγράμματος να έχουν εμπειρία περιεχομένου ενώ βρίσκονται εκτός σύνδεσης , πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορούν να κατεβάσουν ταινίες ή σειρές για προβολή εκτός σύνδεσης.

Και το πραγματικό κείμενο ήταν “Διαθέσιμες λήψεις σε όλα τα σχέδια εκτός από το Netflix με διαφημίσεις”, και αυτό δεν φαίνεται σαν κάτι απροσδόκητη κίνηση από την εταιρεία, επειδή το επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις άλλης υπηρεσίας κάνει το ίδιο .

Προς το παρόν, μπορούμε να πούμε ότι η τιμολόγησή του θα είναι μόνο από 6 έως 7 $ USD , κάτι που φαίνεται εντάξει με αυτό το σημείο τιμολόγησης, ή μπορεί να δούμε μερικές ακόμη μειώσεις στην τιμή του.

Εξάλλου, ο Moser εξέθεσε επίσης ορισμένα άλλα κείμενα που βρήκε και σχετίζονται με τη διαφημιστική εμπειρία του χρήστη και διάβασε «Τώρα, ας ρυθμίσουμε τη διαφημιστική σας εμπειρία», ώστε να μπορείτε να ορίσετε τις διαφημίσεις σας βάσει ενδιαφέροντος.

Λεπτομέρειες προγράμματος του Netflix που υποστηρίζεται από διαφημίσεις: Όλα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Επίσης, υπήρχε ένα ακόμη κείμενο που σχετίζεται με τη διαδικασία εγκατάστασης του “Χρειαζόμαστε μόνο μερικές λεπτομέρειες για να βεβαιωθούμε ότι θα λάβετε τις πιο σχετικές διαφημίσεις στο Netflix. Θα είναι πολύ γρήγορο, υποσχόμαστε!».

Φαίνεται υπέροχο ότι η παραχώρηση συναφών και εξατομικευμένων διαφημίσεων μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες καλύτερα και, σε αντίκτυπο, θα είναι λιγότερο ενοχλητικό να ελέγχετε την εμπειρία προβολής διαφημίσεων.

Ξεχωριστά, η εταιρεία έχει ήδη ανακοινώσει συνεργάτη της, είναι ο τεχνολογικός κολοσσός Microsoft , ο οποίος θα διαχειρίζεται όλα τα πράγματα σχετικά με τις διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένης αυτής της εξατομικευμένης εμπειρίας και ρύθμισης.

Επί του παρόντος, μπορούμε να υποθέσουμε όλες αυτές τις λεπτομέρειες, επειδή η εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει επίσημα λεπτομέρειες σχετικά με αυτό, εκτός από την ύπαρξή του.

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Generated by Feedzy