Βλέπετε μόνο μια μαύρη οθόνη κατά τη ροή της εφαρμογής Apple TV στο Roku; Ή μήπως η εφαρμογή διακόπτεται συχνά; Μην ανησυχείτε, δεν είστε μόνοι. Σήμερα, πολλοί χρήστες αναφέρουν ότι η εφαρμογή Apple TV δεν λειτουργεί στο Roku. Μπορεί να οφείλεται σε κακή σύνδεση στο διαδίκτυο, σε μια παλιά εφαρμογή ή συσκευή, σε ασυμβατότητα συσκευής ή σε σφάλματα λογισμικού. Μπορείτε να επιλύσετε το πρόβλημα μόνοι σας εάν εκτελέσετε τις σωστές λύσεις.
Σε αυτό το άρθρο, σας παρέχουμε τις τυπικές μεθόδους αντιμετώπισης προβλημάτων για να ξεπεράσετε το πρόβλημα.
Δείτε και αυτό:live streaming αγωνες
Λόγοι για τους οποίους το Apple TV δεν λειτουργεί στο Roku
Υπάρχουν πολλοί πιθανοί λόγοι για τους οποίους η εφαρμογή Apple TV δεν λειτουργεί στη συσκευή σας Roku. Μεταξύ αυτών, οι πιο συνηθισμένοι παράγοντες σφάλματος παρατίθενται παρακάτω.
- Η συσκευή Roku δεν είναι συνδεδεμένη στο διαδίκτυο
- Ασταθές δίκτυο
- Διακοπή διακομιστή Apple TV
- Ασυμβατότητα συσκευής
- Υπερφορτωμένα αρχεία προσωρινής μνήμης στην εφαρμογή και τη συσκευή
- Λήξη συνδρομής
- Ξεπερασμένη εφαρμογή και λογισμικό Roku
- Ενεργοποιημένη σύνδεση VPN
- Υπέρβαση αριθμού συνδέσεων
Πιθανές επιδιορθώσεις για το Apple TV που δεν λειτουργεί στο Roku
Ακολουθούν μερικές λύσεις που μπορείτε να δοκιμάσετε μόνοι σας για να διορθώσετε την εφαρμογή Apple TV που δεν λειτουργεί στη συσκευή Roku.
Ελέγξτε την πρόσβαση στο Διαδίκτυο στο Roku
Η εφαρμογή Apple TV λειτουργεί καλά με σταθερή σύνδεση στο Διαδίκτυο. Έτσι, το πρώτο πράγμα που πρέπει να ελέγξετε είναι η σύνδεση στο διαδίκτυο στη συσκευή σας Roku.
1. Ενεργοποιήστε τη συσκευή Roku και πατήστε Σπίτι στο τηλεχειριστήριό σας Roku.
2. Πηγαίνετε στο Ρυθμίσεις και επιλέξτε το Δίκτυο επιλογή.

3. Κάντε κλικ στο Ελέγξτε τη σύνδεση και ελέγξτε αν η συσκευή σας είναι συνδεδεμένη στο διαδίκτυο. Εάν όχι, συνδέστε τη συσκευή Roku σε μια σταθερή σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Τώρα, ελέγξτε εάν η εφαρμογή Apple TV λειτουργεί καλά στη συσκευή σας Roku.
Κάντε επανεκκίνηση του μόντεμ ή του δρομολογητή WiFi
Εάν η εφαρμογή Apple TV δεν λειτουργεί ακόμα και μετά τη σύνδεση της συσκευής σας Roku στο διαδίκτυο, τότε ο λόγος μπορεί να είναι το ασταθές δίκτυο. Μπορεί να αντιμετωπίσετε προσωρινή αποθήκευση ή πάγωμα όταν η σύνδεση δικτύου είναι κακή. Για να διορθώσετε αυτό το πρόβλημα, πρέπει να αποσυνδέσετε το Roku από το WiFi και να επανεκκινήσετε τον δρομολογητή ή το μόντεμ WiFi σας.
Μόλις επανεκκινήσετε τον δρομολογητή WiFi, συνδέστε τη συσκευή Roku στο WiFi. Για επανεκκίνηση του δρομολογητή WiFi:
Παω σε Ρυθμίσεις → Δίκτυο → Ρύθμιση σύνδεσης → Ασύρματος → Επιλέξτε το δικό σας Δίκτυο → Εισαγωγή Κωδικός πρόσβασης → Πατήστε Συνδέω-συωδεομαι.
Ελέγξτε την κατάσταση διακομιστή Apple TV
Μερικές φορές, η εφαρμογή Apple TV ενδέχεται να μην λειτουργεί κανονικά εάν ο διακομιστής είναι εκτός λειτουργίας. Μπορείτε να ανατρέξετε σε ιστότοπους τρίτων όπως Downdetector.com για να μάθετε εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τον διακομιστή εφαρμογών Apple TV ή όχι. Μπορείτε επίσης να το ελέγξετε στον επίσημο ιστότοπο και στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης του Apple TV, όπως το Twitter. Εάν ο διακομιστής είναι εκτός λειτουργίας, πρέπει να περιμένετε μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημα.
Ελέγξτε τη Συμβατότητα συσκευής
Ένα άλλο σημαντικό πράγμα που πρέπει να διασφαλίσετε για να αποκτήσετε πρόσβαση στο Apple TV στο Roku είναι η συμβατότητα. Αυτό συμβαίνει επειδή μόνο οι επιλεγμένες συσκευές Roku είναι συμβατές με την εγκατάσταση και την πρόσβαση σε αυτήν την εφαρμογή. Εάν δεν μπορείτε να εγκαταστήσετε την εφαρμογή, μπορείτε να ελέγξετε την Apple δικτυακός τόπος για να δούμε αν σας Η συσκευή Roku είναι συμβατή με Apple TV. Εάν δεν είναι, εναλλακτικά, μπορείτε cast ή AirPlay Apple TV περιεχόμενο από το Smartphone σας.
Απεγκαταστήστε και εγκαταστήστε ξανά την εφαρμογή Apple TV
Τα υπερφορτωμένα αρχεία προσωρινής μνήμης ενδέχεται να επηρεάσουν τη λειτουργικότητα της εφαρμογής Apple TV στις συσκευές σας Roku. Για να διαγράψετε όλα τα ανεπιθύμητα αρχεία και να ελευθερώσετε χώρο αποθήκευσης στην εφαρμογή, απεγκαταστήστε και εγκαταστήστε ξανά την ενημερωμένη εφαρμογή Apple TV στη συσκευή σας Roku.
Απεγκαταστήστε την εφαρμογή Apple TV: Μεταβείτε στο Αρχική οθόνη Roku → Επιλέξτε το Εφαρμογή Apple TV → Πατήστε το * κουμπί στο Τηλεχειριστήριο → Επιλογή Κατάργηση καναλιού.
Επανεγκαταστήστε την εφαρμογή Apple TV: Μεταβείτε στο Αρχική οθόνη Roku → Κανάλια ροής → Αναζήτηση καναλιού → Αναζήτηση για Apple TV → Επιλέξτε Προσθήκη καναλιού.
Ελέγξτε τη συνδρομή Apple TV+
Το πρόβλημα μη φόρτωσης περιεχομένου μπορεί να οφείλεται στη ληγμένη συνδρομή Apple TV+. Ελέγξτε την κατάσταση της συνδρομής στην εφαρμογή και ανανεώστε την εάν έχει λήξει.
1. Ανοίξτε Ρυθμίσεις στην εφαρμογή Apple TV.
2. Κάντε κλικ Χρήστες και Λογαριασμοί και επιλέξτε Συνδρομή.
3. Στη συνέχεια, μπορείτε να δείτε την κατάσταση της συνδρομής σας και να την ανανεώσετε.
Αποσυνδέστε το VPN
Εάν χρησιμοποιείτε VPN για τη ροή των περιεχομένων του Apple TV, η εφαρμογή ενδέχεται να αποκλείσει την πρόσβαση VPN, κάτι που μπορεί να προκαλέσει προβλήματα με τη ροή σας. Ετσι, αποσυνδέστε το VPN σύνδεση στη συσκευή σας Roku ενώ έχετε πρόσβαση στην εφαρμογή Apple TV. Τώρα, ελέγξτε αν η εφαρμογή Apple TV λειτουργεί καλά στη συσκευή σας. Εάν όχι, προχωρήστε στην επόμενη διόρθωση.
Ελέγξτε τον αριθμό των συνδέσεων
Έχετε το προνόμιο να μοιραστείτε τον λογαριασμό σας Apple TV έξι μέλη. Ωστόσο, εάν υπερβείτε τον αριθμό των συνδέσεων, τότε μπορεί να αντιμετωπίσετε πρόβλημα πρόσβασης στην εφαρμογή στη συσκευή σας Roku. Μάθετε ποιος έχει συνδεθεί στον λογαριασμό σας εν αγνοία σας και ζητήστε τους να αποσυνδεθούν.
Εάν δεν μπορείτε να βρείτε ποιος έχει συνδεθεί στον λογαριασμό σας, μπορείτε να αφαιρέσετε κάθε προφίλ από τον λογαριασμό σας Apple TV+. Αλλάξτε τον κωδικό πρόσβασης σχετίζεται με τον λογαριασμό Apple TV+ και προχωρήστε με τα παρακάτω βήματα.
1. Μεταβείτε στον ιστότοπο (https://tv.apple.com) στο πρόγραμμα περιήγησης ιστού του smartphone ή του υπολογιστή σας.
2. Συνδεθείτε στο δικό σας Λογαριασμός Apple TV.
3. Πατήστε στο Προφίλ εικονίδιο και επιλέξτε Ρυθμίσεις.
4. Θα μεταφερθείτε στο Ρυθμίσεις λογαριασμού σελίδα. Κάντε κύλιση προς τα κάτω και επιλέξτε το Πρόσβαση λογαριασμού επιλογή.

5. Κάντε κλικ Αποσύνδεση από όλα τα προγράμματα περιήγησης και πατήστε Αποσύνδεση ξανά στο πλαίσιο προτροπής.
Θα αποσυνδεθείτε από τον λογαριασμό Apple TV+ στη συσκευή σας και σε όλα τα άλλα προγράμματα περιήγησης και συσκευές. Συνδεθείτε ξανά στον λογαριασμό σας με τον νέο κωδικό πρόσβασης και δείτε εάν επιλύθηκε το πρόβλημά σας.
Επανεκκινήστε το Roku
Εάν όλες οι παραπάνω επιδιορθώσεις αποτύχουν να επιλύσουν το πρόβλημα, τότε το πραγματικό πρόβλημα μπορεί να είναι η συσκευή σας Roku. Επανεκκινήστε τη συσκευή σας Roku για να κλείσετε όλες τις εφαρμογές που εκτελούνται στο παρασκήνιο και να διορθώσετε το σφάλμα.
Απενεργοποιήστε τη συσκευή Roku αποσυνδέοντάς την από το καλώδιο ρεύματος. Αφήστε το να κρυώσει για 10 δευτερόλεπτα και συνδέστε το ξανά στον κύκλο τροφοδοσίας. Εναλλακτικά, μεταβείτε στο Ρυθμίσεις → Σύστημα → Εξουσία → Επανεκκίνηση συστήματος → Επανεκκίνηση.
Ενημερώστε τη συσκευή Roku
Εάν η επανεκκίνηση της συσκευής σας δεν έχει θετικό αποτέλεσμα, πρέπει να υπάρχουν προβλήματα με το υλικολογισμικό της συσκευής. Πρέπει να ενημερώσετε τη συσκευή Roku στο πιο πρόσφατο υλικολογισμικό για να λύσετε το πρόβλημα.
1. Ανοίξτε Ρυθμίσεις από την αρχική οθόνη του Roku.
2. Επιλέξτε το Σύστημα επιλογή.
3. Κάντε κλικ στο Ενημέρωση συστήματος και πατήστε Ελέγξτε τώρα για να δείτε αν υπάρχουν διαθέσιμες ενημερώσεις.

Εάν υπάρξει κάποια νέα ενημέρωση, η συσκευή σας Roku θα πραγματοποιήσει αυτόματη λήψη και εγκατάσταση των ενημερώσεων. Μόλις τελειώσετε, η συσκευή σας Roku θα επανεκκινηθεί.
Επαναφέρετε το Roku
Εάν καμία από τις παραπάνω επιδιορθώσεις δεν σας βοήθησε να διορθώσετε το πρόβλημα που δεν λειτουργεί το Apple TV στη συσκευή σας Roku, μπορείτε να επαναφέρετε τη συσκευή Roku στις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις της. Με την επαναφορά της συσκευής, θα χάσετε όλες τις εγκατεστημένες εφαρμογές και τις προσαρμοσμένες ρυθμίσεις. Η επιλογή Επαναφορά θα αφαιρέσει επίσης τα αρχεία προσωρινής μνήμης στη συσκευή. Αλλά αξίζει να προσπαθήσετε να διορθώσετε τυχόν προβλήματα στη συσκευή σας Roku.
1. Πατήστε το Σπίτι κουμπί στο τηλεχειριστήριο Roku TV.
2. Πλοηγηθείτε στο Ρυθμίσεις και κάντε κλικ στο Σύστημα επιλογή.
3. Επιλέξτε Προηγμένες ρυθμίσεις συστήματος και πατήστε Εργοστασιακή επανεκκίνηση.

4. Κάντε κλικ Εργοστασιακή επαναφορά όλων και ακολουθήστε τις υποδείξεις στην οθόνη για να ολοκληρώσετε την επαναφορά.
Επικοινωνήστε με την Υποστήριξη Πελατών της Roku
Εάν το πρόβλημα παραμένει ακόμα και μετά την επαναφορά της συσκευής σας Roku, μπορεί να είναι α πρόβλημα υλικού που δεν μπορείτε να διορθώσετε μόνοι σας. Επικοινωνήστε με το Roku ομάδα υποστήριξης πελατών και αναφέρετε το πρόβλημά σας. Θα σας παράσχουν την κατάλληλη καθοδήγηση και λύσεις ή θα σας στείλουν α τεχνικός για να εξετάσει το θέμα.
Συχνές Ερωτήσεις
1. Γιατί δεν μπορώ να συνδεθώ στο Apple TV στο Roku;
Συμβαίνει όταν το λογισμικό της συσκευής σας Roku δεν είναι ενημερωμένο. Ενημερώστε τη συσκευή σας Roku για να διορθώσετε το πρόβλημα σύνδεσης στην εφαρμογή Apple TV σας. Επίσης, ελέγξτε το χρόνος, ημερομηνίακαι ζώνη ώρας Οι ρυθμίσεις είναι σωστές στη συσκευή σας Roku.
2. Γιατί το Apple TV δεν παίζει βίντεο στο Roku;
Μπορεί να οφείλεται στην ασταθή σύνδεση στο διαδίκτυο στη συσκευή σας Roku. Κάντε επανεκκίνηση του δρομολογητή WiFi και συνδέστε ξανά τη συσκευή Roku στο WiFi. Εάν δεν λειτουργεί, απεγκαταστήστε και εγκαταστήστε ξανά την εφαρμογή Apple TV στη συσκευή σας Roku.