Σημασία της Έρευνας UX για την ανάπτυξη προϊόντων λογισμικού

Η έρευνα UX καλύπτει όλες τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών με ένα προϊόν. Μπορεί να είναι όπως το μάρκετινγκ, το προϊόν, τα κοινωνικά δίκτυα κ.λπ. Οι ιστότοποι με σχετικό UX μπορούν να αποφέρουν περισσότερα χρήματα, καθώς η εμπειρία έχει δείξει ότι τα κέρδη μπορούν να αυξηθούν κατά 400%. Επομένως, η έρευνα UX είναι πολύ σημαντική γιατί η επιτυχία και η κερδοφορία του προϊόντος εξαρτώνται από αυτήν.

Τι είναι η Έρευνα UX και γιατί είναι σημαντική;

Η έρευνα UX είναι το θεμέλιο που γίνεται για τη δημιουργία σχεδίου UX. Η μελέτη είναι απαραίτητη για την περιγραφή του μελλοντικού χρήστη. Η μελέτη περιλαμβάνει τους ακόλουθους παράγοντες:

Προφίλ χρηστών – δημογραφικά δεδομένα και γενικές ταυτότητες δεδομένων.
Το πρόβλημα διατυπώνεται με βάση τις ανάγκες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή. Λαμβάνονται επίσης υπόψη οι ανάγκες και οι επιθυμίες των καταναλωτών.
Οι ανταγωνιστές προσδιορίζονται.
Κατανόηση του μεγέθους της αγοράς.
Οι ιδέες προτείνονται ή απορρίπτονται στο στάδιο του σχεδιασμού.

Οι ερευνητικές υπηρεσίες UX χρησιμοποιούν διαφορετικές μεθόδους σχεδιασμού και εύρεσης πληροφοριών σχετικά με πιθανούς χρήστες. Οι εταιρείες θα χρησιμοποιήσουν διαφορετικές μεθόδους αναζήτησης για κάθε εξειδικευμένη θέση, αλλά τις περισσότερες φορές, όλες οι μέθοδοι βασίζονται σε επιστημονικές ή ψυχολογικές μεθόδους. Η έρευνα UX είναι σημαντική για οποιονδήποτε θα χρησιμοποιήσει ή θα αναπτύξει εφαρμογές. Υπάρχει κάποια κατανόηση του τι ακριβώς πρέπει να συμβεί. Εάν υπάρχουν δυσκολίες ή αμφιβολίες στην ανάπτυξη, η έρευνα UX θα βοηθήσει στην επίλυση αυτών των ζητημάτων.

Εάν το προϊόν βασίζεται σε έρευνα UX, είναι πολύ πιο εύκολο να αναπτυχθούν εφαρμογές, επειδή θα κατανοήσουμε προσεκτικά την έννοια και το πρόβλημα που πρέπει να κλείσει αυτή η εφαρμογή. Για τους χρήστες, αυτό θα τους επιτρέψει να κατανοήσουν καλύτερα τι είδους πρόβλημα κλείνει η εφαρμογή, καθώς και ποια είναι η γενική λειτουργικότητα της εφαρμογής. Επιχείρηση οι εκπρόσωποι λαμβάνουν ένα συγκεκριμένο σχέδιο για το τι ακριβώς θα κάνει η εφαρμογή και αν θα είναι οικονομικά αποδοτικό. Οι επενδυτές μπορούν να κατανοήσουν την κερδοφορία μόνο αξιολογώντας όλους τους κινδύνους. Στη συνέχεια, οι επενδυτές θα αποφασίσουν εάν θα επενδύσουν στο έργο.

Πώς να δημιουργήσετε εκπαιδευτικό λογισμικό για σχολεία(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Τύποι Έρευνας UX

Υπάρχουν δύο βασικές μέθοδοι στην έρευνα UX. Η ανάλυση πραγματοποιείται τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι διαφορετικές προσεγγίσεις θα δώσουν περίπου το ίδιο αποτέλεσμα.

TANIX TX6S Allwinner H616 Android 10.0 KODI TV Box 4GB/32GB 2.4G+5.8G WiFi LAN Bluetooth TF Card Slot USB 2.0×3(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Ποσοτική και Ποιοτική Έρευνα

Η πρώτη παραλλαγή θα περιγράφει το αποτέλεσμα με συγκεκριμένα δεδομένα και οι ερευνητές θα συνδυάζουν τη γενική ανάλυση και το αποτέλεσμα.

Η ποσοτική έρευνα μεταδίδεται σε ξηρούς αριθμούς, η οποία γίνεται για να αξιολογηθεί η κερδοφορία και να αποφασιστεί ο ορθολογισμός της ανάπτυξης. Τα δεδομένα συχνά μεταδίδονται σε γραφήματα ή γραφήματα και χρησιμοποιούνται τυπικές μέθοδοι πρόβλεψης (για παράδειγμα, μέθοδοι ανάλυσης όπως στην επιστήμη). Για παράδειγμα, τα δεδομένα μπορούν να προέρχονται από διάφορες έρευνες, φόρμες ή τεστ A/B. Η ανάπτυξη προϊόντων λογισμικού βασίζεται σε αυτά τα δεδομένα.
Η ποιοτική έρευνα δεν δίνει ευκαιρία για ανάλυση συγκεκριμένων δεδομένων. Τα αποτελέσματα είναι περιγραφικά. Τέτοιες μελέτες απαιτούνται για τον προσδιορισμό και την αξιολόγηση των αιτιακών σχέσεων. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν συνεντεύξεις, παρατηρήσεις και τεστ ευχρηστίας.

Αυτοί οι δύο τύποι έρευνας καθιστούν δυνατή την ολοκλήρωση της έρευνας. Χωρίς ποσοτική ανάλυση, θα είναι αδύνατο να μάθετε για την κερδοφορία του προγράμματος, και χωρίς ποιοτική ανάλυση, πώς να φτιάξετε αυτό το πρόγραμμα.

Έρευνα στάσης εναντίον συμπεριφοράς

Αυτές οι μελέτες απαιτούνται για την κατανόηση των πεποιθήσεων και των πράξεων των χρηστών, επειδή μπορεί να υπάρχει αρκετά μεγάλη διαφορά μεταξύ των πράξεων και των λέξεων.

Η έρευνα στάσης σάς επιτρέπει να αξιολογήσετε τι σκέφτονται οι χρήστες, τη γνώμη τους και τη στάση τους απέναντι στο προϊόν. Το προσωπικό μπορεί να το εφαρμόσει με τη βοήθεια ερευνών, δοκιμών εστίασης και πολλά άλλα.
Η μελέτη της συμπεριφοράς αξιολογεί τις εξωτερικές αλλαγές στη συμπεριφορά (εκφράσεις προσώπου, χειρονομίες, συναισθήματα). Το προσωπικό μπορεί να κάνει έρευνα μέσω δοκιμών παρακολούθησης ματιών, εθνογραφικών μελετών, μελετών χρηστικότητας και δοκιμών A/B.

Η ημερομηνία κυκλοφορίας του GTA 6 διέρρευσε από την αναφορά έρευνας της Microsoft(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Τα 5 βήματα για τη διεξαγωγή έρευνας UX

Ανεξάρτητα από τη μέθοδο που χρησιμοποιείται, η έρευνα θα βασίζεται πάντα σε αυτά τα πέντε βήματα.

Καθορίστε ερευνητικούς στόχους και κατανοήστε ποιοι πρέπει να είναι οι χρήστες σας και τις ανάγκες τους.
Δημιουργήστε υποθέσεις και με τη βοήθεια υποθέσεων θα είναι δυνατή η διεξαγωγή έρευνας με πιο στενά εστιασμένο τρόπο. Το προσωπικό πρέπει να ελέγξει κάθε υπόθεση.
Επιλέξτε τις μεθόδους που θα χρησιμοποιήσετε. Με βάση τα αποτελέσματα που θέλετε να έχετε.
Διεξάγοντας μια μελέτη με βάση τη μέθοδο που έχετε επιλέξει, τα αποτελέσματα θα ποικίλλουν. Η συλλογή δεδομένων σχετικά με τους χρήστες, τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους είναι απαραίτητη.
Η ανάλυση δεδομένων είναι σημαντική για την κατανόηση της υπόθεσης που ήταν αληθινή και ποια ψευδής. Σε αυτό το στάδιο, πρέπει να κάνετε ένα σχέδιο για τη βελτίωση του προϊόντος με βάση τα δεδομένα που αποκτήθηκαν (εμπειρία χρήστη).

5 Τάσεις ανάπτυξης εφαρμογών για κινητά για το 2022(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Πώς να διεξάγετε σωστά τη διαδικασία έρευνας UX;

Οι υπηρεσίες ανάπτυξης προϊόντων λογισμικού χρησιμοποιούν την Έρευνα UX σε κάθε στάδιο ανάπτυξης, επιτρέποντάς σας να προσαρμόσετε το προϊόν για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα. Ωστόσο, είναι καλύτερο να διεξάγετε έρευνα UX στην αρχή, καθώς είναι απαραίτητο να αποφασίσετε για την έναρξη του έργου και πώς θα φαίνεται το έργο. Υπάρχουν τέσσερα βασικά σχέδια UX προϊόντων.

Μάθετε για τους πιθανούς χρήστες και το πρόβλημα που θα κλείσει από το έργο. Αυτό το στάδιο είναι απαραίτητο για να κατανοήσουμε τι λείπουν οι χρήστες και τι πρέπει να προσέξουν κατά την ανάπτυξη.
Έρευνα — αυτό το στάδιο ήδη αποτελείται από μια βαθύτερη ανάλυση του υπάρχοντος προβλήματος και την αναζήτηση λύσεων.
Δοκιμές — αυτό το στάδιο μπορεί να πάρει πολύ χρόνο, καθώς η δοκιμή είναι ένα από τα πιο σημαντικά στάδια. Αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες του α εταιρεία δοκιμών λογισμικούτο οποίο θα μπορεί να δοκιμάσει αρκετά γρήγορα, επηρεάζοντας την κυκλοφορία της εφαρμογής.
Ανάλυση προσδοκιών — αυτό το στάδιο εστιάζει στην ανάλυση των σχολίων των χρηστών. Τις περισσότερες φορές, οι χρήστες δίνουν εκείνες τις συμβουλές που πρέπει να χρησιμοποιηθούν στην ανάπτυξη.

συμπέρασμα

Η έρευνα UX είναι ένα σημαντικό στάδιο ανάπτυξης που μπορεί να επηρεάσει την κερδοφορία ενός έργου. Η ανάλυση μπορεί να πραγματοποιηθεί με διάφορους τρόπους, οι οποίοι θα συλλάβουν δεδομένα χρήστη. Η έρευνα UX πραγματοποιείται σε πρώιμο στάδιο για να κατανοήσουμε πόσο κερδοφόρο θα είναι το έργο και αν έχει νόημα να πραγματοποιηθούν τα επόμενα στάδια ανάπτυξης. Ο σχεδιασμός UX βασίζεται στην έρευνα UX, η οποία είναι η βάση του κώδικα.

Share your love
Ισίδωρος
Ισίδωρος

Ενας `Φανταστικός` χαρακτήρας με πολυ αγάπη σε αυτό που κάνει.

Άρθρα: 5430

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *