Η Google χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη (AI) για να βοηθήσει τους χρήστες να ανακαλύψουν (τις σωστές) εφαρμογές στο Play Store. Σε ένα πρόσφατη ανάρτηση ιστολογίουη Google ανακοίνωσε την ενσωμάτωση λειτουργιών που τροφοδοτούνται από AI στο Play Store, ξεκινώντας με τις «κριτικές εφαρμογών που δημιουργούνται από AI και συχνές ερωτήσεις».
Το Play Store θα χρησιμοποιεί πλέον την τεχνητή νοημοσύνη για να συνοψίζει και να επισημαίνει βασικά χαρακτηριστικά οποιασδήποτε εφαρμογής. Μπορείτε να διαβάσετε αυτήν τη σύνοψη με μια ματιά χωρίς να διαβάσετε ολόκληρη τη σελίδα λεπτομερειών της εφαρμογής.
Η κριτική εφαρμογής που δημιουργήθηκε από το Play Store AI είναι παρόμοια με τις περιλήψεις AI στις σελίδες αποτελεσμάτων Αναζήτησης Google. Η Google λέει ότι θα επιτρέψει στους χρήστες να συγκρίνουν εφαρμογές και να αποφασίσουν γρήγορα την καλύτερη επιλογή.
Η Google φέρνει επίσης «επιμελημένους χώρους» στο Play Store για να συνδέσει τους χρήστες με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα και περιεχόμενο. Οι επιμελημένοι χώροι θα φιλοξενούν εφαρμογές, παιχνίδια, ψηφοφορία χρηστών και βίντεο YouTube που σχετίζονται με ένα συγκεκριμένο θέμα/ενδιαφέρον.
Για παράδειγμα, ένας επιμελημένος χώρος με εστίαση στο κρίκετ θα είναι διαθέσιμος στους χρήστες στην Ινδία για να εξερευνήσουν περιεχόμενο που σχετίζεται με το κρίκετ από σχετικές εφαρμογές. Ομοίως, οι χρήστες στην Ιαπωνία μπορούν να έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο που σχετίζεται με κόμικς (ζωντανές εκδηλώσεις, δωρεάν προεπισκοπήσεις κεφαλαίων manga, κ.λπ.) σε επιλεγμένους χώρους για κόμικς.
Επιπλέον, το Play Store διαθέτει πλέον ένα φίλτρο πολλαπλών επιλογών και ένα γραφικό στοιχείο “Συλλογές”. Η Google λέει ότι το φίλτρο θα κάνει τις προτάσεις εφαρμογών/παιχνιδιών πιο εξατομικευμένες, επιτρέποντας στους χρήστες να προσδιορίζουν τις προτιμήσεις τους με μη αυτόματο τρόπο. Οι Συλλογές είναι ένα γραφικό στοιχείο αρχικής οθόνης που επισημαίνει περιεχόμενο από (εγκατεστημένες) εφαρμογές.
Το τηλέφωνο Android δεν λαμβάνει μηνύματα κειμένου
Το Google Bard AI λαμβάνει απαντήσεις εικόνας
Τέλος, η Google προσφέρει στους νέους συνδρομητές του Play Pass στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία, την Κορέα και την Ιαπωνία έκπτωση 80% στις τρεις πρώτες συνδρομές τους. Η υπηρεσία συνδρομής παιχνιδιών θα κοστίζει στους νέους συνδρομητές σε αυτές τις χώρες 1 $ μηνιαίως για τους πρώτους τρεις μήνες.
Η έκπτωση/προσφορά του Play Pass είναι διαθέσιμη μόνο για τρεις εβδομάδες, από τις 24 Ιουλίου. Τώρα είναι η καλύτερη στιγμή για να δοκιμάσετε το Play Pass, αν το θέλατε πάντα.