Το YouTube Shorts μπορεί επιτέλους να αποκτήσει το πρόγραμμα δημιουργίας εσόδων

Το YouTube Shorts μπορεί επιτέλους να αποκτήσει το πρόγραμμα δημιουργίας εσόδων

Το YouTube τώρα φαίνεται επιτέλους έτοιμο να μοιραστεί τα έσοδα με τους δημιουργούς του YouTube Shorts, αλλά είναι λίγο διαφορετικό από το βασικό πρόγραμμα δημιουργίας εσόδων όσον αφορά τα έσοδα.

Η εταιρεία δεν το έχει ανακοινώσει ακόμη επίσημα, αλλά θα το κάνει την επόμενη εβδομάδα και το καλύτερο μέρος είναι να υποστηρίξει τον δημιουργό και επίσης να αποδειχθεί καλύτερος από το TikTok. Επίσης, συμβαίνει 18 μήνες μετά την κυκλοφορία του.

Check our bestsellers!

Ο δημιουργός YouTube Shorts θα έχει σύντομα έσοδα και από διαφημίσεις

 

Όλοι γνωρίζουμε ότι το Shorts εξακολουθεί να προσφέρει έσοδα σε αυτούς τους δημιουργούς μέσω του Shorts Fund , κάτι που δεν είναι τόσο καλό γιατί λειτουργεί σαν ευκαιρία για τους δημιουργούς και η αμοιβή του είναι πολύ χαμηλότερη.

Αλλά τώρα, σύμφωνα με μια αναφορά από τους New York Times , το YouTube πρόκειται να προσθέσει περισσότερες διαφημίσεις στην ενότητα YouTube Shorts σε κάθε περιοχή, καθώς τις δοκίμαζε μέχρι τώρα.

Και με αυτό, η εταιρεία εισάγει λειτουργίες δημιουργίας εσόδων όπως ήδη έχει, αλλά θα είναι διαφορετικό από αυτό όσον αφορά τα κριτήρια και το ποσοστό περικοπής εσόδων .

Προς το παρόν, δεν υπάρχουν διαθέσιμες λεπτομέρειες σχετικά με τα κριτήρια βάσει των οποίων οι χρήστες μπορούν να πληρούν τις προϋποθέσεις για αυτό το πρόγραμμα δημιουργίας εσόδων, αλλά ένα YouTube έχει ήδη, το οποίο απαιτεί 1000 συνδρομητές και χρόνο παρακολούθησης 4000 ωρών .

Ωστόσο, οι αναφορές λένε ότι θα είναι διαφορετικό από το παραπάνω, επειδή η λήψη χρόνου παρακολούθησης και συνδρομητών από σορτς είναι εντελώς διαφορετική από τη λήψη από τα συνηθισμένα βίντεο.

Και σχετικά με την κατανομή εσόδων, η εταιρεία ενδέχεται να προσφέρει το 45 τοις εκατό των εσόδων από διαφημίσεις στους δημιουργούς Shorts, το οποίο είναι 10 τοις εκατό λιγότερο από τα βίντεο του YouTube με ένα σχέδιο κατανομής εσόδων από διαφημίσεις 55 τοις εκατό.

Ενώ το YouTube πάντα υποστήριζε τους δημιουργούς, επομένως το 45% εξακολουθεί να είναι καλύτερο από το να μην λαμβάνετε τίποτα στο TikTok, ακόμη και αν δημιουργήσετε πιο ποιοτικό περιεχόμενο ή έχοντας μια μεγάλη βάση οπαδών.

Εξάλλου, η εταιρεία αναμένεται να το ανακοινώσει επίσημα την Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου .

Ξεχωριστά, το YouTube δοκιμάζει επίσης ορισμένες από τις νέες μορφές διαφημίσεων που περιλαμβάνουν 5 διαφημίσεις σε ένα μόνο διάλειμμα.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Generated by Feedzy