YouTube, Το Instagram σχεδιάζει να αποτρέψει την κοινή χρήση βίντεο στο TikTok

Το YouTube και το Instagram είναι απογοητευμένα από την κοινή χρήση βίντεο σε cross-platforms , κυρίως στο TikTok, αλλά τώρα και οι δύο εταιρείες σχεδιάζουν να το αποτρέψουν με τη σύλληψή τους, την εφαρμογή του οποίου θα δούμε τις επόμενες ημέρες.

Όπως όλοι γνωρίζουμε, το σημαντικότερο πρόβλημα στην πλατφόρμα σύντομων βίντεο είναι η διασταυρούμενη κοινή χρήση, καθώς πολλοί χρήστες ανεβάζουν το βίντεο από το TikTok στο Instagram Reels ή στο YouTube shorts, και επίσης συμβαίνει το αντίστροφο.

Το YouTube θέλει να φέρει υδατογράφημα σε κάθε σύντομο βίντεό του

Newest Ανδρικό σορτς με πολλές τσέπες, ελαφρύ, γρήγορο και στεγνό, αναπνέον σορτς(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Ας ξεκινήσουμε με το YouTube. Πριν από δύο ημέρες, η υπεύθυνη κοινότητας του YouTube, Sarah , κοινοποίησε ότι η πλατφόρμα που ανήκει στην Google πρόκειται να εισαγάγει υδατογραφήματα σε σορτς που έχετε κατεβάσει .

Εάν κάποιος πραγματοποιήσει λήψη σορτς από το κανάλι οποιουδήποτε εκδότη, θα υπάρχει μικρό όνομα λογαριασμού και επωνυμία στο YouTube Shorts, κάτι που θα βοηθήσει τους θεατές να κατανείμουν πληροφορίες σχετικά με την πλατφόρμα και τον πραγματικό εκδότη.

Επίσης, σήμερα το YouTube άρχισε να δοκιμάζει αυτές τις δυνατότητες για ορισμένα περιορισμένα πρότυπα, αλλά όχι για το πώς θα φαίνεται αυτό το υδατογράφημα.

Το YouTube ανέφερε ότι θα το κυκλοφορήσει τον επόμενο μήνα για κινητά και για επιτραπέζιους υπολογιστές σε μερικές εβδομάδες .

Και το Instagram που ανήκει στο Meta σχεδιάζει επίσης κάτι διαφορετικό επειδή έχει ήδη ένα σύστημα υδατογραφήματος για τη λήψη των κυλίνδρων.

Πολλοί δημιουργοί κατεβάζουν τους τροχούς τους πριν τους δημοσιεύσουν, κάτι που τους βοηθά να παρακάμψουν το υδατογράφημα του βίντεο , αλλά τώρα η εταιρεία έχει έναν τρόπο να το αποτρέψει.

Δεν επιτρέπεται να κατεβάζετε τροχούς με ήχο που δεν έχει δημοσιευτεί και αυτός φαίνεται ο καλύτερος τρόπος για να το αντιμετωπίσετε καθιστώντας δυσκολότερη την αναδημοσίευση του βίντεο σε οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα.

Ξεχωριστά, όλοι γνωρίζουμε ότι το TikTok εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή ως πλατφόρμα σύντομων βίντεο και από την αρχή, έχει εφαρμόσει την ίδια μέθοδο υδατογραφήματος για να αποτρέψει την κοινή χρήση μεταξύ πλατφορμών.

Και είναι πολύ λογικό καθώς στις αρχές του YouTube Shorts και του Instagram Reels, πολλοί χρήστες απλώς αναδημοσίευσαν περιεχόμενο από το TikTok σε αυτά .

Αυτές οι νέες πλατφόρμες απαίτησαν πολλές φορές να μην γίνεται αντιγραφή-επικόλληση του περιεχομένου και με τη βοήθεια του υδατογραφήματος του TikTok, το YouTube Shorts και το Instagram Reels άρχισαν να αναγνωρίζουν αυτό το περιεχόμενο και άρχισαν να αφαιρούν την απήχηση κρυφά.

 

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Generated by Feedzy