Πώς να επιλέξετε τις υπηρεσίες Dynamics CRM για την επιχείρησή σας

Οι απαιτήσεις των πελατών δεν ήταν ποτέ υψηλότερες και για να παραμείνει ανταγωνιστική, η εταιρεία σας πρέπει να συνεργαστεί αποτελεσματικά μαζί τους. Αυτό είναι όπου μια λύση CRM γίνεται απαραίτητη, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να συλλέγετε και να οργανώνετε σχετικά δεδομένα και να τα παρουσιάζετε με ουσιαστικό τρόπο στην ομάδα πωλήσεών σας, τους εμπόρους μάρκετινγκ, τους τεχνικούς πεδίου και τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Εδώ είναι που συμβουλευτικές υπηρεσίες δυναμικής crm μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας και να προωθήσετε την ανάπτυξη, ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησής σας.

Από βασικά έως προηγμένα συστήματα CRM

Προτού μπορέσετε να επιλέξετε την καλύτερη λύση CRM για τον οργανισμό σας, πρέπει να κατανοήσετε τι είναι ένα σύστημα CRM και γιατί είναι σημαντικό. Ενώ κάθε εταιρεία διαχειρίζεται τις σχέσεις με τους πελάτες με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, τα περιθώρια βελτιστοποίησης είναι απεριόριστα.

Ορισμένοι οργανισμοί χρησιμοποιούν μια μη αυτόματη διαδικασία με υπολογιστικά φύλλα και αυτοκόλλητες σημειώσεις, ενώ άλλοι χρησιμοποιούν αρκετά άσχετα προγράμματα. Όλα αυτά τα συστήματα δεν σας δίνουν το κύριο πράγμα – μια πλήρη εικόνα όλων των σχέσεων με κάθε πελάτη.

Η βέλτιστη λύση CRM Η Digicode σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε και να αναλύετε κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη, ώστε να μπορείτε:

  1. Αυξήστε τους δυνητικούς πελάτες, τα έσοδα και την αξία του πελάτη κατά τη διάρκεια ζωής.
  1. Εξατομικεύστε την αλληλεπίδραση και το μάρκετινγκ με τους πελάτες.
  1. Αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών και εμβαθύνετε τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες.
  1. Παρέχετε προληπτική επιτόπου υπηρεσία που ενισχύει την επωνυμία σας.
  1. Λάβετε αναλυτικά στοιχεία για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Πώς μπορεί το CRM να βοηθήσει την εταιρεία σας;

Εταιρείες διαφορετικών επιπέδων μπορούν να επωφεληθούν από το λογισμικό CRM. Οι αναπτυσσόμενες μικρές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το CRM για να αυτοματοποιήσουν τις επιχειρηματικές διαδικασίες, απελευθερώνοντας τους υπαλλήλους να εκτελούν πιο χρήσιμες εργασίες. Στις επιχειρήσεις, οι υπηρεσίες CRM της Digicode βοηθούν στην απλοποίηση και τον εξορθολογισμό ακόμη και των πιο περίπλοκων αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες.

Ρίξτε μια πιο προσεκτική ματιά στον τρόπο με τον οποίο το CRM προσφέρει αξία στις επιχειρηματικές σας ομάδες.

Ομάδες μάρκετινγκ

Βελτιστοποιήστε το ταξίδι του πελάτη. Με τη δυνατότητα δημιουργίας καμπανιών μάρκετινγκ πολλαπλών καναλιών, στοχεύστε έτοιμους προς αγορά δυνητικούς πελάτες με εξατομικευμένες εμπειρίες αγοραστών και ευθυγραμμίστε τις ομάδες σας με εργαλεία προγραμματισμού και παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο. μπορείτε να προσφέρετε επιμελημένες στρατηγικές μάρκετινγκ που έχουν απήχηση στους πελάτες σας.

Κερδίζοντας αναλυτικά στοιχεία για τη φήμη και την αγορά της επωνυμίας σας με προσαρμόσιμους πίνακες ελέγχου αναλυτικών στοιχείων δεδομένων, μπορείτε να δώσετε προτεραιότητα σε σημαντικούς δυνητικούς πελάτες και να προσαρμοστείτε γρήγορα στα αναλυτικά στοιχεία και στις επιχειρηματικές αποφάσεις με βάση τα αποτελέσματα στοχευμένων αυτοματοποιημένων διαδικασιών.

Ομάδες πωλήσεων

Δώστε τη δυνατότητα στους πωλητές να αλληλεπιδρούν με τους αγοραστές για να κατανοήσουν σε βάθος τις ανάγκες τους και να κλείσουν αποτελεσματικά περισσότερες προσφορές. Καθώς μια επιχείρηση αναπτύσσεται, η εύρεση σχετικών δυνητικών πελατών και αγοραστών μέσω στοχευμένων στρατηγικών πωλήσεων γίνεται ευκολότερη. Αυτό σας επιτρέπει να σχεδιάσετε με επιτυχία ενέργειες για το επόμενο βήμα στη διοχέτευση πωλήσεων.

Η οικοδόμηση μιας έξυπνης στρατηγικής πωλήσεων με ενσωματωμένα αναλυτικά στοιχεία μπορεί να ενισχύσει τις σχέσεις με τους πελάτες, να αυξήσει την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητα των πωλήσεων και να επιταχύνει την καινοτομία με μια σύγχρονη, προσαρμόσιμη πλατφόρμα. Μετρώντας την προηγούμενη και την τρέχουσα απόδοση με την τεχνητή νοημοσύνη, μπορείτε να παρακολουθείτε τις σχέσεις με τους πελάτες από την αρχή μέχρι το τέλος και να αυτοματοποιείτε τις πωλήσεις με συνθήματα που παρέχουν μια εξατομικευμένη εμπειρία και ευθυγραμμίζονται με το ταξίδι του αγοραστή οποτεδήποτε και οπουδήποτε.

Ομάδες εξυπηρέτησης πελατών

Παρέχετε φιλικές προς το χρήστη υπηρεσίες σε όλα τα κανάλια. Τα bots θα βοηθήσουν να προσφέρουν προστιθέμενη αξία στους πελάτες και να αυξήσουν την αφοσίωση σε κάθε αλληλεπίδραση. Με τη σειρά τους, οι πράκτορες θα μπορούν να προσφέρουν εξατομικευμένες υπηρεσίες, να δημιουργούν ευκαιρίες σταδιακής ή πολλαπλών πωλήσεων με βάση τα συμφραζόμενα δεδομένα και σχόλια, έρευνες και παρακολούθηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να βελτιστοποιούν τους πόρους σύμφωνα με τις τάσεις των υπηρεσιών σε πραγματικό χρόνο.

Με την έξυπνη αυτοεξυπηρέτηση και την πολυκαναλική υποστήριξη, οι πελάτες θα μπορούν να συνδέονται με αντιπροσώπους και να επιλύουν γρήγορα τα προβλήματά τους εύκολα. Έτσι μοιάζει μια πρώτης τάξεως εμπειρία πελάτη.

Ομάδες υπηρεσίας πεδίου

Αυξήστε την αποτελεσματικότητα των πρακτόρων πεδίου. Με την ενσωμάτωση του IoT στις επιχειρηματικές διαδικασίες, μπορείτε να εντοπίσετε προβλήματα πιο γρήγορα – αυτοματοποιήστε τις παραγγελίες εργασίας, το χρονοδιάγραμμα και τους τεχνικούς απευθείας με μερικά κλικ. Με τον εξορθολογισμό του σχεδιασμού και της διαχείρισης του αποθέματος, μπορείτε να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα των ταξιδιών σας, να παρέχετε εξατομικευμένες υπηρεσίες και να μειώσετε το κόστος.

Μέσω διαφανούς επικοινωνίας με παρακολούθηση τοποθεσίας σε πραγματικό χρόνο τεχνικών, υπενθυμίσεις για ραντεβού, προσφορές, συμβόλαια και χρονοδιαγράμματα, οι πελάτες παραμένουν σε επαφή με αντιπροσώπους και κερδίζουν περισσότερη εμπιστοσύνη στην εταιρεία σας.

Ομάδες αυτοματισμού υπηρεσιών έργου

Βελτιώστε την κερδοφορία με ενσωματωμένα εργαλεία προγραμματισμού και ανάλυσης που σας βοηθούν να δημιουργήσετε ένα μοντέλο παράδοσης με επίκεντρο τον πελάτη. Παρέχοντας ορατότητα κόστους και εσόδων με ισχυρές δυνατότητες σχεδιασμού έργων και διαισθητικούς πίνακες ελέγχου παρακολούθησης, μπορείτε να προβλέψετε τις ανάγκες, να εντοπίσετε πόρους και να προβλέψετε την κερδοφορία του έργου.

Βασιζόμενοι σε πίνακες εργαλείων με δεδομένα χρήσης σε πραγματικό χρόνο, οι επαγγελματίες του σέρβις μπορούν να ενσωματώσουν αυτές τις μετρήσεις στις ροές εργασίας τους και να βελτιστοποιήσουν τους πόρους σε μια στιγμή. Αυτό το είδος οπτικής ανάλυσης θα βοηθήσει τις ομάδες να εξορθολογίσουν τις εσωτερικές διαδικασίες, να συνεργαστούν πιο στενά και να αυξήσουν την παραγωγικότητα.

Τι είναι ένα καθολικό σύστημα CRM;

Στο σημερινό τοπίο, οι πελάτες παρουσιάζονται με μια συντριπτική σειρά επιλογών, καθιστώντας την ποιότητα της υπηρεσίας έναν κρίσιμο παράγοντα διαφοροποίησης. Για να καλλιεργήσετε ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες και να καλλιεργήσετε την αφοσίωση στην επωνυμία, είναι επιτακτική ανάγκη να έχετε μια ολοκληρωμένη κατανόηση των πελατών σας. Ωστόσο, η απόκτηση γνώσεων σχετικά με αυτά που δεν μπορείτε να δείτε είναι μια πρόκληση.

Εδώ μπαίνουν στο παιχνίδι οι συμβουλευτικές υπηρεσίες Dynamics CRM. Αξιοποιώντας αυτές τις υπηρεσίες, μπορείτε να ενοποιήσετε όλα τα δεδομένα των πελατών σας, επιτρέποντάς σας να λαμβάνετε τεκμηριωμένες αποφάσεις που ενισχύουν τις σχέσεις με τους πελάτες και οδηγούν στην ανάπτυξη της επιχείρησης. Αναλύοντας διεξοδικά τα συσσωρευμένα δεδομένα, μπορείτε να επιτύχετε αυτά τα αποτελέσματα ακόμη πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ακρίβεια. Η τεχνογνωσία που παρέχεται από Συμβουλευτικές υπηρεσίες Dynamics CRM σας δίνει τη δυνατότητα να ξεκλειδώσετε το πλήρες δυναμικό των δεδομένων των πελατών σας, επιτρέποντάς σας να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες των πελατών και να ωθήσετε τον οργανισμό σας προς την επιτυχία προληπτικά.

Περισσότερο από αυτό, ένα τεράστιο πρόσθετο πλεονέκτημα των συνδεδεμένων δεδομένων είναι η δυνατότητα ανάλυσής τους με τη βοήθεια του AI. Μοτίβα που θα χρειάζονταν μήνες για να αποκαλυφθούν εντοπίζονται σχεδόν αμέσως από την τεχνητή νοημοσύνη, παρέχοντας αναλυτικά στοιχεία σε όλα τα τμήματα για τη λήψη αποφάσεων. Τα δεδομένα σας είναι ένα από τα κύρια ανταγωνιστικά σας πλεονεκτήματα, επομένως ξεκλειδώστε πλήρως τις δυνατότητές τους.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τις τεχνολογικές εξελίξεις για να βελτιώσετε την επιχείρησή σας(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Συνοψίζοντας το

Όταν επιλέγετε μια λύση CRM, είναι σημαντικό να επιλέξετε μια που να ευθυγραμμίζεται με τους στόχους σας και να προσφέρει έξυπνη λειτουργικότητα, ευκολία και απρόσκοπτη ενοποίηση με τις πηγές δεδομένων σας. Με τη βοήθεια των συμβουλευτικών υπηρεσιών Dynamics CRM, μπορείτε να εντοπίσετε την καταλληλότερη λύση CRM για τις ανάγκες του οργανισμού σας.

Το Microsoft Dynamics 365 προσφέρει μια ολοκληρωμένη σουίτα επιχειρηματικών εφαρμογών με ισχυρές δυνατότητες CRM. Αυτές οι εφαρμογές μπορούν να χρησιμοποιηθούν μεμονωμένα ή σε συνδυασμό για την αποτελεσματική επίτευξη των στόχων σας. Αξιοποιώντας τις συμβουλευτικές υπηρεσίες Dynamics CRM, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε την υλοποίηση και τη χρήση του Microsoft Dynamics 365, επιτρέποντας σε ολόκληρο τον οργανισμό σας να αντλήσει σημαντική αξία από το σύστημα CRM.

Αποκάλυψη: Εάν μας αρέσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, μπορεί να τα παραπέμψουμε στους αναγνώστες μας μέσω συνδέσμου συνεργάτη, πράγμα που σημαίνει ότι ενδέχεται να λάβουμε προμήθεια παραπομπής από την πώληση εάν αγοράσετε το προϊόν που προτείναμε. Διαβάστε περισσότερα για αυτό στην αποκάλυψη συνεργατών μας.

— Ισίδωρος
— Ισίδωρος

΄Ενας Φανταστικός χαρακτήρας με πολύ αγάπη για την τεχνολογία.

Άρθρα: 4750

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *