brand marketing

5 καινοτόμες τακτικές βίντεο Pinterest για Μάρκετινγκ επωνυμίας

Το Pinterest μπορεί συχνά να είναι μια πλατφόρμα που παραβλέπεται για πολλούς όταν πρόκειται για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Υπάρχουν επιλογές που είναι συνώνυμες με αυτόν τον κλάδο, με τους αναμφισβήτητους κύριους παίκτες όπως το Facebook, το X (πρώην Twitter), το Instagram, το Snapchat και το TikTok.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι το Pinterest μπορεί επίσης να ασκήσει μεγάλη επιρροή σε αυτόν τον χώρο. Σύμφωνα με στοιχεία, περίπου 450 εκατομμύρια άνθρωποι συνδέονται στον ιστότοπο κάθε μήνα καθώς αναζητούν νέες ιδέες και ανακαλύψεις που ενδέχεται να τους επηρεάσουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Με 450 εκατομμύρια επισκέπτες μηνιαίως, η πλατφόρμα θα πρέπει να θεωρείται μία από τις κορυφαίες επιλογές για τις επιχειρήσεις. Μια περαιτέρω εμβάθυνση στα στατιστικά στοιχεία του ιστότοπου δείχνει ότι το 97% των αναζητήσεων που γίνονται είναι χωρίς επωνυμία, παρέχοντας έτσι μια τεράστια ευκαιρία για επιχειρήσεις που διαφημίζονται.

Χρήση τακτικών βίντεο για μάρκετινγκ επωνυμίας

Οι περισσότερες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται και εμπορεύονται στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα έχουν ήδη χρησιμοποιήσει βίντεο και άλλες μορφές περιεχομένου για να προσπαθήσουν να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Γνωρίζοντας πόσο δημοφιλείς μπορεί να είναι πολλές από τις άλλες πλατφόρμες, το Pinterest μπορεί να είναι ακριβώς το ίδιο όσον αφορά την ικανότητά του να κάνει μάρκετινγκ.

Τα βίντεο πρέπει να χρησιμοποιούνται από αφίσες όσο το δυνατόν περισσότερο, εάν τα δεδομένα είναι διαθέσιμα. Σύμφωνα με έρευνα, οι προβολές σε οργανικά βίντεο συνέχισαν να αυξάνονται, καθώς αυξάνονται κατά 240% από έτος σε έτος, με τις προβολές να αυξάνονται 6 φορές σε μέγεθος μεταξύ 2018 και 2020.

Χρησιμοποιήστε γραφικά και ήχους που ξεχωρίζουν

Ένα βίντεο πρέπει να είναι οπτικά ελκυστικό και ελκυστικό για να διατηρεί το ενδιαφέρον των θεατών και να έχει περισσότερες πιθανότητες να το παρακολουθήσουν μέχρι το τέλος. Σύμφωνα με έρευνα, το εύρος προσοχής ενός ανθρώπου έχει συρρικνωθεί κατά ένα τέταρτο μεταξύ 2000 και 2015. Με περισσότερο περιεχόμενο για κατανάλωση σήμερα και πιο πολυάσχολες ζωές, η διάρκεια της προσοχής γίνεται φυσικά μικρότερη.

Χρήση βίντεο, εικόνων και ακόμη ηχητικά εφέ χωρίς δικαιώματα μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο στο να προσελκύσει τους θεατές και να τους παρακινήσει να συνεχίσουν να παρακολουθούν. Εάν χρησιμοποιηθούν σωστά και ταιριάζουν με την αφήγηση του περιεχομένου, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να παρακολουθηθούν και να κοινοποιηθούν ενδεχομένως σε ευρύτερο κοινό.

Κρατήστε τα πράγματα σύντομα

Δεδομένου του γεγονότος ότι έχουμε μικρότερη διάρκεια προσοχής και πιο πολυάσχολη ζωή, είναι σημαντικό να διατηρούμε τα βίντεο όσο το δυνατόν πιο σύντομα. Όσο πιο σύντομες είναι, τόσο πιο πιθανό είναι κάποιος να παρακολουθήσει μέχρι το τέλος, ανεξάρτητα από τον τύπο περιεχομένου που εμφανίζεται.

Οι χρήστες του Pinterest δεν έχουν πάντα πολύ χρόνο για να περάσουν καθισμένοι στον ιστότοπο, δίνοντας έτσι μεγαλύτερη έμφαση στην ανάγκη δημιουργίας σύντομων βίντεο. Μια εξαιρετική τεχνική μάρκετινγκ είναι η δημιουργία μιας σειράς μικρών βίντεο, καθώς αυτό μπορεί να βοηθήσει στο να επιστρέφει το κοινό για περισσότερα και να το κάνει να ασχοληθεί με το περιεχόμενο.

Κάντε τα βίντεο αειθαλή

Το αειθαλές περιεχόμενο είναι περιεχόμενο που μπορεί να διαρκέσει πολύ και δεν είναι υποκειμενικό σε τάσεις ή συμπεριφορές που μπορεί να βιώσουν. Ο αλγόριθμος του Pinterest μπορεί να λειτουργήσει αρκετά καλά όταν πρόκειται για αυτό, καθώς δεν επηρεάζεται όπως άλλοι όσον αφορά τις τάσεις που πάνε καλά σε καθημερινή βάση.

Το αειθαλές περιεχόμενο μπορεί επίσης να σημαίνει ότι μπορεί να χρειαστεί να γίνει λιγότερη δουλειά για να παραμείνει σχετικό. Μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήμα δημιουργώντας βίντεο που μπορούν να διαρκέσουν και να είναι σχετικά για πάντα, δημιουργώντας έτσι μια καλή επιχειρηματική αίσθηση.

Κάντε τα βίντεο όσο το δυνατόν πιο προσιτά

Στη σημερινή εποχή, η προσβασιμότητα είναι εξαιρετικής σημασίας. Μπορεί να μην έχει κάθε χρήστης του Pinterest τις δεξιότητες που οι περισσότεροι από εμάς θεωρούμε δεδομένες. Για παράδειγμα, μπορεί να υπάρχουν χρήστες που δυσκολεύονται να δουν ή να ακούσουν καθαρά.

Η χρήση υπότιτλων μπορεί να είναι πολύ βολική για όσους έχουν προβλήματα ακοής, ενώ η χρήση ορισμένων χρωμάτων μπορεί ενδεχομένως να διευκολύνει τα πράγματα για όσους έχουν πρόβλημα να δουν ορισμένα χρώματα.

Κάντε τα βίντεο συμβατά για κινητές συσκευές

Λέγεται ότι περισσότερο από το 80% των ατόμων που επισκέπτονται το Pinterest χρησιμοποιούν φορητή συσκευή όταν επισκέπτονται τον ιστότοπο. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς τα smartphone μας έχουν γίνει προέκταση του σώματός μας λόγω της άνεσης που προσφέρουν.

Η βελτιστοποίηση των καρφιτσών βίντεο που έχουν δημιουργηθεί για χρήση από κινητά θα ενισχύσει τη δυνατότητα επιτυχημένου μάρκετινγκ επωνυμίας για την αφίσα, καθώς θα είναι πιο προσιτά στον τελικό χρήστη. Επιπλέον, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για άλλες πλατφόρμες, οι οποίες μπορούν να εξοικονομήσουν χρόνο και άλλους πόρους ως πρόσθετα οφέλη.

Αποκάλυψη: Εάν μας αρέσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, μπορεί να τα παραπέμψουμε στους αναγνώστες μας μέσω συνδέσμου συνεργάτη, πράγμα που σημαίνει ότι ενδέχεται να λάβουμε προμήθεια παραπομπής από την πώληση εάν αγοράσετε το προϊόν που προτείναμε. Διαβάστε περισσότερα για αυτό στην αποκάλυψη συνεργατών μας.

Διαβάστε επίσης :Πώς να δημιουργήσετε έναν πίνακα Pinterest

Share your love
Ισίδωρος
Ισίδωρος

Ενας `Φανταστικός` χαρακτήρας με πολυ αγάπη σε αυτό που κάνει.

Άρθρα: 5099

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *