Καταρρέει το Netflix στη συσκευή σας; Δοκιμάστε αυτές τις 5 επιδιορθώσεις

Το Netflix είναι μια δημοφιλής υπηρεσία ροής που επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν διάφορες τηλεοπτικές εκπομπές, ταινίες και πρωτότυπο περιεχόμενο. Ωστόσο, όπως κάθε άλλο λογισμικό, μερικές φορές μπορεί να κολλήσει ή να αντιμετωπίσει τεχνικά προβλήματα. Σε αυτό το άρθρο, θα εξερευνήσουμε κοινές αιτίες σφαλμάτων ή παγώματος του Netflix και μερικές συμβουλές για το πώς να τις διορθώσετε σε κινητές συσκευές ή έξυπνες τηλεοράσεις.

Πώς να κάνετε ροή Netflix στο Apple TV(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

1. Ελέγξτε την κατάσταση διακομιστή Netflix

Πριν ξεκινήσετε την αντιμετώπιση προβλημάτων της συσκευής σας, βεβαιωθείτε ότι η υπηρεσία Netflix λειτουργεί. Μπορείτε να το κάνετε αυτό χρησιμοποιώντας υπηρεσίες όπως Downdetector ή IsItDownRightNow.

Εάν κάποια από αυτές τις υπηρεσίες αναφέρει ότι η υπηρεσία Netflix είναι απενεργοποιημένη, δεν θα μπορείτε να κάνετε ροή και είναι επίσης ο πιο πιθανός λόγος που η εφαρμογή Netflix συνεχίζει να κολλάει στη συσκευή σας.

2. Ελέγξτε τη σύνδεσή σας στο Διαδίκτυο

Πριν προχωρήσετε σε πιο περίπλοκη αντιμετώπιση προβλημάτων, βεβαιωθείτε ότι η συσκευή που χρησιμοποιείτε για να παρακολουθήσετε το Netflix έχει καλή σύνδεση στο διαδίκτυο. Η ροή βίντεο απαιτεί σταθερή και γρήγορη σύνδεση στο διαδίκτυο, επομένως θα πρέπει να συνδέσετε τη συσκευή σας σε ισχυρό Wi-Fi ή ενσύρματο δίκτυο.

Ο ευκολότερος τρόπος για να το ελέγξετε αυτό είναι να ανοίξετε ένα πρόγραμμα περιήγησης ιστού (ή άλλη εφαρμογή Διαδικτύου) στη συσκευή και να δοκιμάσετε να αποκτήσετε πρόσβαση σε ιστότοπο ή υπηρεσία διαφορετική από το Netflix. Εάν τίποτα άλλο δεν λειτουργεί, ενδέχεται να έχετε κακή σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Χρησιμοποιήστε το δικό μας πλήρης οδηγός για την αντιμετώπιση προβλημάτων κακής σύνδεσης στο διαδίκτυο για να λυθεί αυτό. Ως έσχατη λύση, ίσως χρειαστεί να επανεκκινήσετε τον δρομολογητή ή το μόντεμ Wi-Fi σας..

Πώς να εκκαθαρίσετε την προσωρινή μνήμη στο iPhone & iPad [2022](Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

3. Ελέγξτε τη χρήση της μνήμης

Μία από τις πιο συνηθισμένες αιτίες σύγκρουσης του Netflix στη συσκευή σας είναι η έλλειψη μνήμης. Αυτό μπορεί να συμβεί εάν η συσκευή έχει πάρα πολλές εφαρμογές που εκτελούνται στο παρασκήνιο ή εάν ο αποθηκευτικός χώρος της συσκευής είναι σχεδόν γεμάτος. Για να το διορθώσετε, κλείστε όλες τις μη απαραίτητες εφαρμογές και διαγράψτε τα περιττά αρχεία ή εφαρμογές από τη συσκευή.

Ο ευκολότερος τρόπος για να το κάνετε αυτό σε ένα τηλέφωνο Android είναι πατώντας Φροντίδα μπαταρίας και συσκευής στις Ρυθμίσεις. Στη συνέχεια, πατήστε Αποθήκευση για να δείτε και να κλείσετε ποιοι τύποι αρχείων χρησιμοποιούν τον περισσότερο χώρο. Τέλος, πατήστε Μνήμη για να δείτε ποιες εφαρμογές χρησιμοποιούν τη μνήμη σας και πατήστε Καθαρίστε τώρα να τα κλείσουμε όλα.

Εάν έχετε iPhone, ακολουθήστε τον οδηγό μας κλείστε και απεγκαταστήστε εφαρμογές σε συσκευές iOS.

Αφού βεβαιωθείτε ότι η συσκευή σας λειτουργεί αποτελεσματικά και έχει αρκετή διαθέσιμη μνήμη, δοκιμάστε να επανεκκινήσετε την εφαρμογή Netflix.

4. Εκκαθαρίστε την προσωρινή μνήμη και τα δεδομένα της εφαρμογής Netflix

Μια άλλη πιθανή λύση είναι να διαγράψετε την προσωρινή μνήμη και τα δεδομένα της εφαρμογής στη συσκευή ροής σας. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στη διόρθωση προβλημάτων με το σφάλμα του Netflix. Πριν το κάνετε αυτό, κλείστε πλήρως την εφαρμογή, ώστε να μην εκτελείται στο παρασκήνιο.

Εκκαθαρίστε την προσωρινή μνήμη Netflix σε συσκευές Android ή iPhone

1. Πηγαίνετε στο Ρυθμίσεις > Εφαρμογές (ή Εφαρμογές και ειδοποιήσεις) > και επιλέξτε Netflix.

2. Πατήστε Αποθήκευση για πρόσβαση στις ρυθμίσεις αποθήκευσης της εφαρμογής.

3. Στο κάτω μέρος του παραθύρου, πατήστε Εκκαθάριση προσωρινής μνήμης για να καθαρίσετε την προσωρινή μνήμη της εφαρμογής και Καθαρισμός δεδομένων για να διαγράψετε όλα τα προσωρινά δεδομένα εφαρμογής.

Εάν έχετε iPhone, ακολουθήστε τον οδηγό μας για μείωση της αποθήκευσης του συστήματος για οδηγίες σχετικά με τον τρόπο εκκαθάρισης της προσωρινής μνήμης και των δεδομένων της εφαρμογής.

Εκκαθαρίστε την προσωρινή μνήμη Netflix σε άλλες συσκευές ροής

Εάν χρησιμοποιείτε Fire TV ή Google TV, μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να διαγράψετε την προσωρινή μνήμη της εφαρμογής σε αυτά.

Fire TV: Μεταβείτε στο Ρυθμίσεις μενού, επιλέξτε Εφαρμογέςτότε Διαχείριση εγκατεστημένων εφαρμογών και τέλος επιλέξτε Netflix και επιλέξτε Εκκαθάριση προσωρινής μνήμης.

Google TV: Παω σε Ρυθμίσειςεπιλέξτε Εφαρμογέςεπιλέξτε Δείτε όλες τις εφαρμογέςεπιλέξτε Netflixμετά επιλέξτε Εκκαθάριση προσωρινής μνήμης και επιλέξτε Εντάξει.

Ανεξάρτητα από τη συσκευή από την οποία κάνετε streaming, είναι πάντα καλή ιδέα να την επανεκκινήσετε. Στη συνέχεια, δοκιμάστε την επανεκκίνηση του Netflix για να δείτε εάν η εκκαθάριση των δεδομένων και της προσωρινής μνήμης διόρθωσε το πρόβλημά σας.

Δεν πρέπει ποτέ να χρειαστεί να κάνετε πλήρη επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων της συσκευής σας για να λειτουργήσει η εφαρμογή Netflix.

5. Ενημερώστε ή επανεγκαταστήστε την εφαρμογή Netflix

Εάν τίποτα δεν έχει λειτουργήσει μέχρι αυτό το σημείο, θα θέλετε να απεγκαταστήσετε και να επανεγκαταστήσετε το Netflix στη συσκευή ροής σας. Αυτό είναι απλό σε κάθε συσκευή, επομένως είναι μια εξαιρετική γρήγορη λύση. Αυτό θα διασφαλίσει επίσης ότι εκτελείτε την πιο πρόσφατη έκδοση της εφαρμογής.

Android: Βρείτε την εφαρμογή Netflix στη βιβλιοθήκη εφαρμογών σας, πατήστε παρατεταμένα το εικονίδιο και πατήστε Απεγκατάσταση. Επιβεβαιώστε πατώντας Εντάξει.

iOS: Ανοίξτε τη Βιβλιοθήκη εφαρμογών, βρείτε και πατήστε παρατεταμένα την εφαρμογή Netflix και πατήστε Διαγραφή εφαρμογής. Επιβεβαιώστε πατώντας Διαγράφω.

Fire TV: Επιλέξτε Ρυθμίσεις > Εφαρμογές > Διαχείριση όλων των εγκατεστημένων εφαρμογών > Netflix > Διαγράφω ή Απεγκατάσταση.

Apple TV: Με το τηλεχειριστήριο, επισημάνετε την εφαρμογή Netflix, πατήστε και κρατήστε πατημένο το κέντρο της επιφάνειας αφής μέχρι να ανακινηθεί το εικονίδιο Netflix, πατήστε το Αναπαραγωγή/Παύση κουμπί και επιλέξτε Διαγράφω για να επιβεβαιώσετε.

Αφού απεγκαταστήσετε την εφαρμογή Netflix, απλώς χρησιμοποιήστε το σχετικό κατάστημα εφαρμογών για τη συσκευή για να βρείτε και να εγκαταστήσετε ξανά την πιο πρόσφατη έκδοση της εφαρμογής Netflix.

Επικοινωνήστε με το Κέντρο βοήθειας του Netflix

Επομένως, έχετε δοκιμάσει τα πάντα και απλά δεν μπορείτε να ανοίξετε την εφαρμογή Netflix στη συσκευή σας. Εάν είναι μόνο η εφαρμογή Netflix που κολλάει, δοκιμάστε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο βοήθειας Netflix για συμβουλές για πράγματα που πρέπει να δοκιμάσετε. Λαμβάνουν αναφορές ζητημάτων από πολλούς χρήστες και μπορεί να έχουν τη λύση για το πρόβλημα που βλέπετε.

Εάν δεν σας δημιουργεί προβλήματα μόνο η εφαρμογή Netflix, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών για τη συσκευή με την οποία αντιμετωπίζετε προβλήματα.

Share your love
Ισίδωρος
Ισίδωρος

Ενας `Φανταστικός` χαρακτήρας με πολυ αγάπη σε αυτό που κάνει.

Άρθρα: 5240

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *