Πώς να διορθώσετε τη συντριβή ή το πάγωμα του ζουμ

Το Zoom είναι η εφαρμογή τηλεδιάσκεψης που επιλέγουν πολλοί. Ο λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι το επιλέγουν από το Skype ή άλλους πελάτες είναι ότι το Zoom είναι εύκολο στη χρήση και τις περισσότερες φορές λειτουργεί σαν ρολόι. Ωστόσο, μερικές φορές μπορεί να αντιμετωπίσετε το ζουμ να κολλάει ή να παγώνει πάνω σας.

Εάν το Zoom συνεχίζει να καταρρέει όταν προσπαθείτε να φιλοξενήσετε ή να συμμετάσχετε σε μια σημαντική κλήση συνδιάσκεψης, μπορεί να είναι απογοητευτικό. Σύμφωνα με αναφορές χρηστών, το Zoom συνήθως παρουσιάζει καθυστερήσεις όταν προσπαθείτε να συμμετάσχετε σε μια σύσκεψη ή κατά την κοινή χρήση οθόνης.

Συγκεντρώσαμε μια λίστα με πιθανές λύσεις αντιμετώπισης προβλημάτων που θα σας βοηθήσουν να διορθώσετε το σφάλμα και το πάγωμα του Zoom. Σε αυτήν τη λίστα, θα βρείτε συμβουλές αντιμετώπισης προβλημάτων για όλες τις συσκευές, συμπεριλαμβανομένων των smartphone (Android, iOS) και των επιτραπέζιων υπολογιστών (Windows, macOS).

Ελέγξτε τη σύνδεσή σας στο Διαδίκτυο

Η πρώτη επιδιόρθωση στη λίστα μας μπορεί να φαίνεται προφανής, αλλά προτού κάνετε οτιδήποτε άλλο, ελέγξτε εάν η σύνδεσή σας στο Διαδίκτυο είναι σταθερή και λειτουργεί. Μια κακή σύνδεση στο Διαδίκτυο μπορεί να προκαλέσει προβλήματα καθυστέρησης και σφάλματος στο Zoom και σε πολλές άλλες εφαρμογές. Εάν χρησιμοποιείτε Wi-Fi, βεβαιωθείτε ότι η συσκευή σας δεν βρίσκεται πολύ μακριά από το δρομολογητή και ότι το δίκτυό σας δεν έχει συμφόρηση.

Αφού ελέγξετε τη σύνδεσή σας στο Διαδίκτυο και βεβαιωθείτε ότι δεν είναι η αιτία των προβλημάτων σας, μπορείτε να προχωρήσετε στη δοκιμή άλλων επιδιορθώσεων από τη λίστα μας.

Ελέγξτε την κατάσταση υπηρεσίας Zoom Online

Πριν αντιμετωπίσετε προβλήματα με το λειτουργικό σας σύστημα και την εφαρμογή Zoom, πρέπει να αποκλείσετε κάτι ακόμη. Εάν το Zoom συνεχίζει να κολλάει, να παγώνει ή να καθυστερεί, ελέγξτε πρώτα την κατάσταση υπηρεσίας του Zoom. Ολόκληρο το δίκτυο Zoom μπορεί να είναι εκτός λειτουργίας και δεν αντιμετωπίζετε προβλήματα μόνο εσείς.

Για να ελέγξετε γρήγορα την κατάσταση της υπηρεσίας Zoom, μεταβείτε στη διεύθυνση status.zoom.us όπου θα δείτε ενημερώσεις για κάθε στοιχείο Zoom. Σε αυτά περιλαμβάνονται ο ιστότοπος Zoom, ο σύνδεσμος αίθουσας συνεδριάσεων, οι συσκέψεις Zoom και άλλα.

Εάν ένα ή περισσότερα στοιχεία εμφανίζουν ένα μήνυμα Υποβαθμισμένης απόδοσης ή Υπό Συντήρηση δίπλα τους, τότε αυτά θα μπορούσαν να είναι ένας λόγος σφάλματος ή καθυστέρησης του Ζουμ. Ωστόσο, εάν γράφει All Systems Operational στην κορυφή της σελίδας, τότε θα πρέπει να αναζητήσετε κάποιο πρόβλημα αλλού.

Ενημερώστε την εφαρμογή Zoom σας

Το Zoom ενημερώνει συχνά τον πελάτη του για να διορθώσει σφάλματα και να εισάγει νέες δυνατότητες. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε με το Zoom μπορεί να οφείλονται σε σφάλμα λογισμικού ή σφάλμα. Αν αυτό είναι κάτι που έχουν αντιμετωπίσει πολλοί χρήστες, το Zoom πιθανότατα γνωρίζει το πρόβλημα και έχει κυκλοφορήσει μια ενημέρωση για να το διορθώσει.

Κανονικά, δεν χρειάζεται να ελέγχετε μη αυτόματα για ενημερώσεις για την εφαρμογή Zoom, καθώς ελέγχει για τυχόν διαθέσιμες ενημερώσεις αυτόματα κατά την εκκίνηση. Ωστόσο, εάν υποψιάζεστε ότι ένα σφάλμα μπορεί να προκαλεί προβλήματα με την εφαρμογή Zoom, δοκιμάστε να ενημερώσετε το πρόγραμμα-πελάτη Zoom στην πιο πρόσφατη έκδοση.

Για να το κάνετε αυτό, ξεκινήστε το Zoom και επιλέξτε την εικόνα του προφίλ σας στην επάνω δεξιά γωνία. Στη συνέχεια, επιλέξτε Έλεγχος για ενημερώσεις. Εάν υπάρχει μια πρόσφατη διαθέσιμη ενημέρωση, το Zoom θα σας ζητήσει να τη πραγματοποιήσετε λήψη. Μόλις κάνετε λήψη και εγκατάσταση της ενημέρωσης, επανεκκινήστε το Zoom και δείτε εάν αυτό διορθώνει τα προβλήματα που αντιμετωπίζατε.

Όλες οι συντομεύσεις πληκτρολογίου Zoom και πώς να τις χρησιμοποιήσετε(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Επανεγκαταστήστε το Zoom

Εσωτερικά σφάλματα, σφάλματα, ακόμη και ορισμένες ρυθμίσεις Zoom μπορεί επίσης να είναι η αιτία των προβλημάτων σας με την εφαρμογή Zoom. Εάν η ενημέρωση της εφαρμογής σας δεν επιλύει το πρόβλημα του σφάλματος, προσπαθήστε να επανεγκαταστήσετε πλήρως το Zoom.

Αρχικά, απεγκαταστήστε την τρέχουσα εφαρμογή Zoom από τη συσκευή σας. Στη συνέχεια κατεβάστε και εγκαταστήστε την πιο πρόσφατη έκδοση. Επανεκκινήστε τη συσκευή σας και εκτελέστε ξανά το Zoom. Εάν η παλιά σας εφαρμογή προκάλεσε τα προβλήματα, αυτό θα πρέπει να διορθώσει το πρόβλημα κατάρρευσης της εφαρμογής Zoom.

Απενεργοποιήστε την επιτάχυνση υλικού

Από προεπιλογή, το Zoom χρησιμοποιεί το υλικό της συσκευής σας για να εκτελεί συγκεκριμένες λειτουργίες πιο αποτελεσματικά. Αυτό ονομάζεται επιτάχυνση υλικού . Αν και γενικά είναι μια καλή λειτουργία να την έχετε ενεργοποιήσει, μπορεί επίσης να προκαλέσει σφάλματα στο λογισμικό σας, ιδιαίτερα με το βίντεο Zoom. Για να απενεργοποιήσετε αυτήν τη δυνατότητα, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.

Ανοίξτε την εφαρμογή Zoom για επιφάνεια εργασίας.
Στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης, επιλέξτε το εικονίδιο με το γρανάζι για να ανοίξετε τις Ρυθμίσεις.
Από το μενού στην αριστερή πλευρά, επιλέξτε Βίντεο.
Κάντε κύλιση προς τα κάτω και επιλέξτε Για προχωρημένους.
Καταργήστε την επιλογή του πλαισίου δίπλα στην επιλογή Χρήση επιτάχυνσης υλικού για λήψη βίντεο. Το Zoom θα αποθηκεύσει αυτόματα τις αλλαγές.

Εάν η απενεργοποίηση της επιτάχυνσης υλικού δεν έκανε τη διαφορά, συνιστούμε να την ενεργοποιήσετε ξανά για να βελτιώσετε τη συνολική απόδοση του Ζουμ.

Ενημερώστε τα προγράμματα οδήγησης βίντεο/ήχου

Ένα άλλο πράγμα που θα μπορούσε να είναι η αιτία προβλημάτων με το βίντεό σας Zoom είναι τα παλιά προγράμματα οδήγησης βίντεο και ήχου για την κάμερα web ή τον υπολογιστή σας. Εάν δεν ενημερώνετε συχνά τα προγράμματα οδήγησης, μπορεί να προκαλέσει προβλήματα συμβατότητας και να επηρεάσει αρνητικά τη συνολική απόδοση του Zoom.

Κανονικά, η ενημέρωση του συστήματος Windows ή macOS στην πρόσφατη έκδοση θα πρέπει να ενημερώνει αυτόματα αυτά τα προγράμματα οδήγησης για εσάς και να διορθώνει τυχόν προβλήματα.

Είναι επίσης πιθανό τα ενημερωμένα προγράμματα οδήγησης να είναι αυτά που προκαλούν προβλήματα με το Zoom. Ορισμένοι χρήστες του Zoom αναφέρουν ότι η επαναφορά του προγράμματος οδήγησης της κάμερας στον υπολογιστή τους με Windows έκανε την κάμερα web τους να λειτουργεί ομαλά και να επιδιορθώσει προβλήματα καθυστέρησης και παγώματος που αντιμετώπισαν προηγουμένως κατά τη διάρκεια συσκέψεων Zoom.

Για να επαναφέρετε τα προγράμματα οδήγησης σε παλαιότερη έκδοση, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.

Στον υπολογιστή σας, χρησιμοποιήστε τη συντόμευση πλήκτρο Windows + R για να ανοίξετε την εντολή Εκτέλεση.
Πληκτρολογήστε devmgmt.msc στη γραμμή εντολών και επιλέξτε OK. Αυτό θα ανοίξει τη Διαχείριση Συσκευών.

Στη Διαχείριση Συσκευών, κάντε κύλιση προς τα κάτω και επιλέξτε Κάμερες.

Επιλέξτε την κάμερά σας από τη λίστα, κάντε δεξί κλικ και επιλέξτε Ιδιότητες.
Ανοίξτε την καρτέλα Driver και επιλέξτε Roll Back Driver.

Μόλις ολοκληρωθεί η επαναφορά, επανεκκινήστε τον υπολογιστή σας για να ισχύσουν οι αλλαγές και δείτε εάν αυτό βελτιώνει την απόδοση του Zoom.

Αλλάξτε τις ρυθμίσεις απόδοσης βίντεο

Η επόμενη επιδιόρθωση αφορά τους χρήστες που εκτελούν το Zoom σε Windows 11 ή παλαιότερη έκδοση. Εάν αντιμετωπίζετε ένα πρόβλημα κατάρρευσης όταν προσπαθείτε να συμμετάσχετε σε συσκέψεις Zoom, μπορεί να είναι οι προεπιλεγμένες ρυθμίσεις απόδοσης βίντεο που προκαλούν το πρόβλημα. Αυτές οι ρυθμίσεις σάς επιτρέπουν να επιλέξετε ποιο API γραφικών θα αποδώσει το βίντεο. Από προεπιλογή, έχει οριστεί σε Αυτόματο.

Δείτε πώς μπορείτε να αλλάξετε τη μέθοδο απόδοσης βίντεο στο Zoom.

Ανοίξτε την εφαρμογή Zoom στον υπολογιστή σας με Windows.
Στην επάνω δεξιά γωνία, επιλέξτε το εικονίδιο με το γρανάζι για να ανοίξετε τις Ρυθμίσεις.
Από το μενού, επιλέξτε Βίντεο > Για προχωρημένους.

Στην ενότητα Μέθοδος απόδοσης βίντεο, από το αναπτυσσόμενο μενού επιλέξτε Direct3d11 αντί για Αυτόματο. Στη συνέχεια, το Zoom θα αποθηκεύσει αυτόματα τις αλλαγές.

Επανεκκινήστε το Zoom για να τεθούν σε ισχύ οι αλλαγές και δείτε εάν βελτιώνει την απόδοση της εφαρμογής.

9 τρόποι αντιμετώπισης προβλημάτων ήχου Chromecast(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Απενεργοποιήστε το λογισμικό σε διένεξη

Υπό κανονικές συνθήκες, το Zoom δεν θα πρέπει να παρεμβαίνει στην εργασία άλλων εφαρμογών στον υπολογιστή σας και αντίστροφα. Ωστόσο, είναι πιθανό κάποια άλλη εφαρμογή που εκτελείται στο παρασκήνιο και χρησιμοποιεί επίσης την κάμερα ή την κάμερα web να προκαλεί προβλήματα με το Zoom. Δοκιμάστε να κλείσετε όλα τα προγράμματα που δεν χρειάζεστε προτού εκτελέσετε το Zoom στη συνέχεια και δείτε εάν αυτό διορθώνει το πρόβλημα.

Δώστε προσοχή στους messenger, τις εφαρμογές συνομιλίας και άλλο λογισμικό συνεδρίων. Είναι πιθανότατα τα αντικρουόμενα προγράμματα που αναζητάτε.

Σε Mac, μπορείτε να σταματήσετε συγκεκριμένες διεργασίες που εκτελούνται στο παρασκήνιο χρησιμοποιώντας το Activity Monitor. Για να το κάνετε αυτό, ακολουθήστε τη διαδρομή Finder > Applications > Utilities > Activity Monitor. Στη συνέχεια, επιλέξτε τις εφαρμογές και τις διαδικασίες που θέλετε να τερματίσετε και επιλέξτε Διακοπή.

Στα Windows, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη Διαχείριση εργασιών για να κάνετε το ίδιο. Για να ανοίξετε τη Διαχείριση εργασιών, χρησιμοποιήστε τη συντόμευση Ctrl + Shift + Esc. Στη συνέχεια, ανοίξτε την καρτέλα Διαδικασίες, επισημάνετε τις εφαρμογές και τις διεργασίες που θέλετε να διακόψετε και επιλέξτε Τέλος εργασίας.

Ελέγξτε την πηγή βίντεο/ήχου σας

Ένα ακόμη πράγμα που μπορείτε να προσπαθήσετε να διορθώσετε την καθυστέρηση ή τη συντριβή του Zoom είναι να αλλάξετε την πηγή βίντεο και ήχου, δηλαδή την κάμερα και το μικρόφωνό σας. Προτού το κάνετε, μπορείτε να δοκιμάσετε να εκτελέσετε μια άλλη εφαρμογή βιντεοδιάσκεψης, όπως το Google Meet , για να δείτε εάν στην πραγματικότητα τα gadget ήχου/βίντεό σας προκαλούν προβλήματα.

Μπορείτε να αλλάξετε την πηγή βίντεο και ήχου στις ρυθμίσεις του προγράμματος Zoom. Όταν ανοίγετε τις Ρυθμίσεις, μεταβείτε πρώτα στην καρτέλα Βίντεο και μετά στην καρτέλα Ήχος. Σε κάθε ενότητα, θα βρείτε αναπτυσσόμενα μενού που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αλλάξετε συσκευές. Δοκιμάστε να τα αλλάξετε εμπρός και πίσω για να δείτε αν επηρεάζει την απόδοση του Zoom.

Εάν το Zoom δεν σας επιτρέπει να αποκτήσετε πρόσβαση στις ενότητες Βίντεο ή Ήχου στις ρυθμίσεις ή όταν προσπαθείτε να τις ανοίξετε, η εφαρμογή τερματίζεται απροσδόκητα, πιθανότατα πρόκειται για πρόβλημα συνδεσιμότητας και όχι πρόβλημα ζουμ. Για να το διορθώσετε, συνδέστε την εξωτερική κάμερα web ή τα ακουστικά σας πριν ξεκινήσετε το Zoom. Στη συνέχεια, θα πρέπει να έχετε πρόσβαση στις ρυθμίσεις ήχου και βίντεο και να τις αλλάξετε όταν χρειάζεται.

Ώρα να ανακτήσετε τις κλήσεις ζουμ χωρίς άγχος

Ας ελπίσουμε ότι μια από τις μεθόδους αντιμετώπισης προβλημάτων που αναφέρονται παραπάνω λειτούργησε για εσάς και επιλύσατε προβλήματα σφάλματος, παγώματος ή καθυστέρησης του Zoom. Εάν δεν το κάνατε, μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης του Zoom, να τους δώσετε μια λεπτομερή περιγραφή των προβλημάτων που αντιμετωπίζατε και να περιμένετε να επικοινωνήσουν μαζί σας για τη λύση.

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Generated by Feedzy