Σήμερα, οι περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν ηλεκτρονικές μηχανές αναζήτησης για να ανακαλύψουν προϊόντα. Έτσι, το Διαδίκτυο έχει γίνει ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για τους εμπόρους να συνδέονται με τους διαδικτυακούς αγοραστές.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ προσφέρει πολλούς τρόπους για τους εκδότες να κερδίσουν χρήματα, αλλά ουσιαστικά σχετίζεται με τη διαφήμιση προϊόντων απευθείας ή την προώθησή τους μέσω μάρκετινγκ θυγατρικών. Και οι δύο μέθοδοι συνδέονται εγγενώς, αλλά απαιτούν διαφορετικές προσεγγίσεις.
Αυτή η ανάρτηση συγκρίνει την αγορά μέσων και το μάρκετινγκ θυγατρικών προτού διερευνήσει πώς να συνδυάσετε τα πλεονεκτήματά τους για να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα μάρκετινγκ.
Πώς να αναπτύξετε τη μικρή επιχείρησή σας με το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Affiliate Marketing,Βασικές έννοιες και πρακτικές
Τι είναι το affiliate marketing;
Το μάρκετινγκ συνεργατών είναι μια προσέγγιση μάρκετινγκ που βασίζεται στην απόδοση, κατά την οποία οι εκδότες προωθούν τα προϊόντα των διαφημιζόμενων στις διαδικτυακές τους σελίδες και ανταμείβονται για τις πωλήσεις. Υπάρχουν τρεις κορυφαίοι παίκτες: ένας διαφημιστής, ένας πελάτης και ένας συνεργάτης μάρκετινγκ που συνδέει και τους δύο.
Οι συνεργάτες και οι διαφημιστές μπορούν να συνεργαστούν μεταξύ τους απευθείας ή μέσω μιας πλατφόρμας συνεργατών. Τέτοιες πλατφόρμες μπορεί να είναι συγκεκριμένες για εξειδικευμένες, καλύπτοντας προσφορές σε μία θέση, (π.χ. ταξίδια), όπως Travelpayouts, ή να ενώνουν διαφορετικούς κλάδους. Προσφέρουν επίσης το απαραίτητο λογισμικό και εργαλεία για να κάνουν μια τέτοια συνεργασία πιο αποτελεσματική.
Οι συνεργάτες του μάρκετινγκ μπορούν να επιλέξουν μεταξύ διαφορετικών μοντέλων πληρωμής και να λάβουν μερίδιο εσόδων ή να πληρωθούν ανά πώληση (CPS), ενέργεια (CPA), εγκατάσταση (CPS) ή δυνητικό πελάτη (CPL).
Κάθε μέθοδος έχει τα πλεονεκτήματά της που πρέπει να λάβετε υπόψη πριν εγγραφείτε σε ένα συγκεκριμένο δίκτυο μάρκετινγκ θυγατρικών και ορισμένοι διαφημιστές προσφέρουν επίσης συνδυασμούς μοντέλων στα προγράμματά τους.
Σε αντίθεση με την ευρέως διαδεδομένη πεποίθηση, δεν χρειάζεστε έναν ιστότοπο για να ξεκινήσετε. Είναι επίσης δυνατή η προώθηση μιας προσφοράς μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, του μάρκετινγκ μέσω email, των διαδικτυακών σεμιναρίων και άλλων διαδικτυακών οδών.
Ωστόσο, η ύπαρξη ενός ιστολογίου επιτρέπει περισσότερα οφέλη. Για παράδειγμα, μπορείτε να τοποθετήσετε διαδραστικά banner και widget που θα τραβήξουν την προσοχή και θα αυξήσουν τα ποσοστά μετατροπών.
Πλεονεκτήματα του Affiliate marketing
Λοιπόν, πόσο ακριβώς συμφέρει το μάρκετινγκ θυγατρικών για τις επιχειρήσεις; Παρακάτω είναι μερικά από τα οφέλη που μπορεί να συναντήσετε ως συνεργάτης μάρκετινγκ:
- Δωρεάν για να ξεκινήσετε
Η συμμετοχή στα περισσότερα προγράμματα συνεργατών είναι δωρεάν, καθώς οι διαφημιστές έχουν έντονο ενδιαφέρον να επεκτείνουν το δίκτυο των εκδοτών τους. Μπορείτε να μοιραστείτε τον σύνδεσμο συνεργάτη σας σε ένα ιστολόγιο ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να χρησιμοποιήσετε το SEO για να το προωθήσετε.
- Χαμηλό λειτουργικό κόστος
Μπορείτε να εκτελέσετε καμπάνιες μάρκετινγκ θυγατρικών με ελάχιστη έως καθόλου επένδυση, ανάλογα με τις φιλοδοξίες σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να ξεκινήσετε ένα ιστολόγιο με δωρεάν προγράμματα δημιουργίας ιστοτόπων , να λάβετε δωρεάν περιεχόμενο ή να χρησιμοποιήσετε δωρεάν πηγές επισκεψιμότητας και προγράμματα λογισμικού δημιουργίας συνδέσμων .
- Χαμηλό ρίσκο
Καθώς δεν θα επενδύσετε πολλά στην αρχή, υπάρχει μικρός κίνδυνος τυχόν ζημιών. Καθώς περνά ο καιρός, θα δείτε ποιες καμπάνιες και τακτικές παράγουν τα καλύτερα αποτελέσματα, ώστε να μπορείτε να επενδύσετε στις πιο κερδοφόρες επιλογές.
- Ευελιξία και ανεξαρτησία
Μπορείτε να προωθήσετε μόνο εκείνες τις προσφορές που θεωρείτε ότι είναι πιο προσοδοφόρες και κατάλληλες για το κοινό σας, να εγγραφείτε σε όσα δίκτυα θέλετε, να αξιοποιήσετε ευέλικτες μεθόδους προώθησης κ.λπ. Το καλύτερο μέρος είναι ότι μπορείτε να εργαστείτε οποιαδήποτε στιγμή από οπουδήποτε και να μην έχετε να αφήσετε την τρέχουσα εργασία σας. Μπορείτε να ξεκινήσετε το ταξίδι μάρκετινγκ θυγατρικών σας ως δευτερεύουσα φασαρία.
- Υψηλή απόδοση επένδυσης
Το μάρκετινγκ συνεργατών απαιτεί λίγα μετρητά για να ξεκινήσετε, αλλά μπορεί να δημιουργήσει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Οι αποδόσεις είναι συνήθως πολύ μεγαλύτερες από τις περισσότερες τεχνικές μάρκετινγκ.
- Δεν χρειάζονται επιπλέον γνώσεις
Μπορείτε να μάθετε για το μάρκετινγκ θυγατρικών στην πορεία, επομένως δεν υπάρχει εμπόδιο εισόδου όσον αφορά τις γνώσεις σας ή τις εξειδικευμένες γνώσεις σας. Φυσικά, είναι υπέροχο αν γνωρίζετε ήδη πώς λειτουργεί η αγορά, αλλά αν δεν το γνωρίζετε, δεν θα σας εμποδίσει να ξεκινήσετε.
Τι είναι η αγορά μέσων;
Η αγορά μέσων είναι ουσιαστικά η διαδικασία αγοράς διαφημιστικού χώρου σε ιστότοπους, πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, δημοσιεύσεις κ.λπ., για την έκθεση μιας επωνυμίας. Ο απώτερος στόχος είναι να αποκτήσετε την ευρύτερη δυνατή προσέγγιση με το μικρότερο κόστος.
Είναι μια ολοκληρωμένη διαδικασία που περιλαμβάνει τον εντοπισμό πελατών-στόχων, την ανάλυση δημογραφικών στοιχείων, την ανακάλυψη σχετικών δημοσιεύσεων, την παρακολούθηση της καμπάνιας σας (και τη βελτιστοποίησή της, εάν είναι απαραίτητο) και ούτω καθεξής.
Σε αντίθεση με τους συνεργάτες του μάρκετινγκ, οι αγοραστές μέσων δεν έχουν την κυριότητα του περιεχομένου που χρησιμοποιείται για την προώθηση. Κερδίζουν το περιθώριο μεταξύ της τιμής τοποθέτησης διαφήμισης και της αμοιβής που κάνουν για την προσέλκυση νέων πελατών σε επωνυμίες.
Υπάρχουν τρία τυπικά μοντέλα πληρωμής: για κάθε κλικ που κάνει ο χρήστης στο banner του, για χίλιες εμφανίσεις ή ένα σταθερό ποσό για κάθε τοποθέτηση διαφήμισης.
Για να πετύχετε στην αγορά μέσων , πρέπει να μαθαίνετε συνεχώς και να αναλύετε την αποτελεσματικότητα των τοποθετήσεων διαφημίσεών σας. Αυτό θα οδηγήσει σε προσοδοφόρες ευκαιρίες και μπορεί να σας βοηθήσει να καθοδηγήσετε τις μελλοντικές σας αποφάσεις. Στο τέλος, θα ξέρετε πόση απόδοση επένδυσης μπορείτε να πάρετε σε μια συγκεκριμένη δαπάνη.
Πλεονεκτήματα της αγοράς μέσων
Υπάρχουν πολλά οφέλη από την αγορά μέσων που θα πρέπει να συναντήσετε για την επωνυμία σας, όπως:
- Γρήγορη ανατροπή
Οι καμπάνιες αγοράς πολυμέσων συνήθως έχουν σύντομο χρόνο διεκπεραίωσης. Μπορείτε να δείτε αποτελέσματα, να αναλύσετε τις επενδύσεις σας και να αποκτήσετε εμπειρία πιο γρήγορα από ό,τι στο μάρκετινγκ θυγατρικών, καθώς και να μάθετε πώς να έχετε το μεγαλύτερο κέρδος με το χαμηλότερο κόστος.
- Δεν χρειάζεται να έχετε ιστοσελίδα
Σε σύγκριση με τους συνεργάτες του μάρκετινγκ, οι αγοραστές μέσων δεν χρειάζεται να επενδύσουν στη δημιουργία ενός ιστολογίου για την προώθηση ενός προϊόντος. Η συντήρηση του ιστότοπου περιλαμβάνει πολλά έξοδα, από την απόδοση του διακομιστή έως τα πιστοποιητικά ασφαλείας έως τη συγγραφή κειμένων και ούτω καθεξής. Αντίθετα, οι αγοραστές πολυμέσων μπορούν να ξοδέψουν περισσότερα για να αγοράσουν ένα καλύτερο διαφημιστικό σποτ και να κερδίσουν γρηγορότερα κέρδη.
- Καλύτερη κατανομή του προϋπολογισμού
Καθώς δεν θα χρειαστεί να επενδύσετε σε έναν ιστότοπο, μπορείτε να διαθέσετε περισσότερο από τον προϋπολογισμό σας για τη δημιουργία διαφόρων καμπανιών αγοράς μέσων.
Οι υπολογισμοί σας θα περιλαμβάνουν μόνο το κόστος διαφήμισης και το λογισμικό της επιχείρησής σας, ώστε να μπορείτε να αντέξετε οικονομικά περισσότερες ποιοτικές τοποθετήσεις. Επιπλέον, η αγορά μέσων διευκολύνει την ανάλυση των καμπανιών σας, καθώς λίγα αντικείμενα δαπανών επηρεάζουν το αποτέλεσμα.
- Λιγότερος ανταγωνισμός
Μεταξύ των πολλών τύπων διαφήμισης, η αγορά μέσων έχει λιγότερο ανταγωνισμό. Η καλή έρευνα θα σας επιτρέψει να βρείτε ποιοτικές τοποθετήσεις σε λογικές τιμές.
Πώς να συνδυάσετε το Affiliate marketing και την αγορά μέσων
Το μάρκετινγκ συνεργατών και η αγορά μέσων είναι δύο στρατηγικές με τον ίδιο τελικό στόχο να οδηγήσουν την επισκεψιμότητα σε μια επωνυμία. Δεν αλληλοαποκλείονται.
Η διαφορά είναι ότι οι συνεργάτες μάρκετινγκ δημιουργούν περιεχόμενο για να κερδίσουν οργανική επισκεψιμότητα για τους συνδέσμους τους, ενώ οι αγοραστές μέσων αγοράζουν διαφημιστικό χώρο για να προσελκύσουν δυνητικούς πελάτες. Και οι δύο ασκούμενοι πρέπει να γνωρίζουν καλά το κοινό τους για να πετύχουν. Εδώ είναι μερικές προσεγγίσεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.
Δημιουργήστε σελίδες προορισμού
Πολλοί αγοραστές μέσων χρησιμοποιούν σελίδες προορισμού για να μετατρέψουν τους χρήστες και οι συνεργάτες μάρκετινγκ μπορούν να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους. Εάν στείλετε έναν δυνητικό πελάτη στη σελίδα του προϊόντος πολύ νωρίς, ενδέχεται να μην έχουν αρκετά κίνητρα για να κάνουν την επιθυμητή ενέργεια.
Ωστόσο, μια έξυπνα κατασκευασμένη σελίδα προορισμού θα κάνει τους δυνητικούς πελάτες πιο πιθανό να ακολουθήσουν, καθώς μπορείτε να περιγράψετε την προσφορά λεπτομερώς και να βοηθήσετε τους δυνητικούς πελάτες να ρέουν απρόσκοπτα στην πραγματοποίηση αγορών.
Στο κάτω μέρος της σελίδας προορισμού, μπορείτε να προσκαλέσετε τους χρήστες να ελέγξουν τον ιστότοπό σας για περισσότερες πληροφορίες. Εν τω μεταξύ, τα άρθρα στον ιστότοπο θα συνεχίσουν να προσελκύουν οργανική επισκεψιμότητα, ενώ οι σελίδες προορισμού σας μπορούν να βοηθήσουν στη μετατροπή της πληρωμένης επισκεψιμότητάς σας.
Χρησιμοποιήστε την αγορά μέσων για επιτυχημένα προϊόντα
Η αγορά μέσων μπορεί να σας αποφέρει στοχευμένη επισκεψιμότητα γρήγορα, αλλά αν το προϊόν σας δεν είναι ελκυστικό, η διαφήμιση ενδέχεται να μην πετύχει και τα κέρδη σας δεν θα καλύψουν το κόστος της προσέλκυσης αυτής της επισκεψιμότητας.
Επομένως, εάν ανακαλύψετε ένα προϊόν που μετατρέπει αποτελεσματικά τους οργανικούς επισκέπτες στον ιστότοπό σας, είναι πιθανό να μετατρέψει εξίσου καλά την επισκεψιμότητα επί πληρωμή. Βρείτε τι κάνει την προσφορά να μετατρέπεται τόσο αποτελεσματικά και επισημάνετε τα πλεονεκτήματά της σε σελίδα προορισμού για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σε αυτήν.
Εκτελέστε διαφορετικά έργα
Χρειάζεται λίγος χρόνος για να δούμε αν μια διαφήμιση φέρνει αποτελέσματα και ακόμη περισσότερος χρόνος μέχρι να αρχίσουν τα άρθρα να αποκτούν οργανική επισκεψιμότητα.
Θα έχετε λίγο χρόνο στη διάθεσή σας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, τον οποίο μπορείτε να αφιερώσετε στη δημιουργία διαφόρων καμπανιών. Στη συνέχεια, τα αποτελέσματα θα αρχίσουν να έρχονται και δεν θα χρειάζεται να χάσετε χρόνο περιμένοντας να τελειώσει μια καμπάνια για να δημιουργήσετε την επόμενη.
Αγορά μέσων έναντι Affiliate marketing
Το επιτυχημένο μάρκετινγκ συνεργατών και η αγορά μέσων δεν είναι εύκολο, αλλά είναι ουσιαστικά οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία καμπανιών που κερδίζουν.
Για παράδειγμα, οι συνεργάτες του μάρκετινγκ μπορούν να προσθέσουν σελίδες προορισμού στο ιστολόγιό τους για να αυξήσουν τους δυνητικούς πελάτες ή να χρησιμοποιήσουν διαφημίσεις για να αυξήσουν την πληρωμένη επισκεψιμότητα για να προωθήσουν το ενημερωτικό δελτίο τους.
Επιπλέον, οι διαφημίσεις μπορούν να βελτιώσουν οποιαδήποτε καμπάνια που ήδη πωλεί καλά και να συμβάλουν στην επέκταση της προσέγγισης χρηστών.
Οι αγοραστές μέσων, από την άλλη πλευρά, μπορούν να μάθουν πώς να δημιουργούν οι ίδιοι περιεχόμενο για να εξασφαλίσουν την ποιότητά του και να περιορίσουν το κόστος. Εάν καταφέρετε να χειριστείτε τόσο το μάρκετινγκ θυγατρικών όσο και την αγορά μέσων ενημέρωσης, αναμφίβολα θα μεταφέρετε την επιχείρησή σας στο επόμενο επίπεδο.