11 εύκολοι τρόποι για να διορθώσετε το Netflix που δεν λειτουργεί σε Samsung Smart TV

Το Netflix είναι μια από τις πιο δημοφιλείς υπηρεσίες διαδικτυακής ροής, με μια τεράστια βιβλιοθήκη ταινιών, τηλεοπτικών εκπομπών, ντοκιμαντέρ και πολλά άλλα. Το Netflix διατίθεται ως προεγκατεστημένη εφαρμογή στις περισσότερες έξυπνες τηλεοράσεις, συμπεριλαμβανομένων των Samsung Smart TV. Αν και το Netflix λειτουργεί τέλεια για πολλούς χρήστες Samsung TV, ορισμένοι χρήστες αντιμετωπίζουν ορισμένα προβλήματα κατά την πρόσβαση στην εφαρμογή Netflix στην τηλεόραση Samsung. Εάν είστε ένας από αυτούς, ανατρέξτε στον οδηγό αντιμετώπισης προβλημάτων που αναφέρεται παρακάτω για να επιλύσετε το πρόβλημα που δεν λειτουργεί το Netflix στο Samsung TV.

Πώς να διορθώσετε το Netflix που δεν λειτουργεί σε Samsung Smart TV

Τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζετε κατά τη ροή του Netflix στη Samsung Smart TV παρατίθενται παρακάτω.

  • Το Netflix δεν ανοίγει στην τηλεόραση Samsung.
  • Σφάλματα εφαρμογής Netflix.
  • Αποθήκευση περιεχομένου στο Netflix.
  • Ζήτημα μαύρης οθόνης.

Πώς να διορθώσετε το Netflix που δεν ανοίγει στη Samsung Smart TV

Εάν δεν μπορείτε να εκκινήσετε την εφαρμογή Netflix στη Samsung Smart TV σας, τότε αυτοί είναι οι πιθανοί λόγοι για το πρόβλημα.

Αιτιολογικό:

1. Ξεπερασμένη εφαρμογή
2. Ξεπερασμένο υλικολογισμικό τηλεόρασης
3. Υπερβολική κρυφή μνήμη και δεδομένα

Ενημερώστε την εφαρμογή Netflix στη Samsung Smart TV

Για να ενημερώσετε την εφαρμογή στη Samsung Smart TV με μη αυτόματο τρόπο, πρέπει να πλοηγηθείτε στο Samsung TV App Store.

#1. Πάτα το Smart Hub κουμπί και μεταβείτε στο Εφαρμογές πλακάκι.

#2. Κάντε κλικ στο Αναζήτηση εικονίδιο και τύπος Netflix.

#3. Τώρα, μεταβείτε στην εφαρμογή σελίδα πληροφοριών και πατήστε το Εκσυγχρονίζω κουμπί.

#4. Μόλις η εφαρμογή Netflix ενημερωθεί με επιτυχία, δοκιμάστε να εκκινήσετε την εφαρμογή. Εάν το πρόβλημα παραμένει, προχωρήστε στο επόμενο βήμα.

Σημείωση: Μπορείτε επίσης να ενεργοποιήσετε το Αυτόματη ενημέρωση επιλογή αυτόματης ενημέρωσης όλων των εφαρμογών στην τηλεόραση Samsung.

Ενημερώστε το υλικολογισμικό Samsung Smart TV

Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε το πρόβλημα με την εφαρμογή Netflix στη Samsung Smart TV σας, τότε ενημερώστε την τηλεόραση Samsung στην πιο πρόσφατη έκδοση.

#1. Πάτα το Smart Hub κουμπί και κάντε κλικ στο Ρυθμίσεις μενού.

#2. Τώρα, επιλέξτε το Υποστήριξη καρτέλα και επιλέξτε Αναβάθμιση λογισμικού.

#3. Χτύπα το Ενημέρωση τώρα και περιμένετε όσο η τηλεόραση ελέγχει για τυχόν διαθέσιμες ενημερώσεις.

#4. Εάν βρείτε διαθέσιμες ενημερώσεις, επιλέξτε Ναί να προχωρήσει.

#5. Τώρα, θα ξεκινήσει η λήψη του νέου λογισμικού. Αφού ολοκληρωθεί η λήψη, η τηλεόρασή σας Samsung θα επανεκκινηθεί αυτόματα.

#6. Μόλις τελειώσετε, μεταβείτε στο Εφαρμογές ενότητα και εκκινήστε την εφαρμογή Netflix.

Εκκαθάριση προσωρινής μνήμης στη Samsung Smart TV

Εάν η εφαρμογή Netflix δεν ανταποκρίνεται αφού κάνετε τις παραπάνω μεθόδους, δοκιμάστε να διαγράψετε την προσωρινή μνήμη στη Samsung Smart TV.

#1. Πλοηγηθείτε στο Ρυθμίσεις μενού στην τηλεόρασή σας Samsung.

#2. Επίλεξε το Υποστήριξη αγγίξτε και κατευθυνθείτε προς Φροντίδα συσκευής.

#3. Στην επόμενη οθόνη, επιλέξτε Διαχείριση αποθηκευτικού χώρου.

#4. Επίλεξε το Netflix app και πατήστε Δείτε λεπτομέρειες.

#5. Στο αναδυόμενο μενού, πατήστε Εκκαθάριση προσωρινής μνήμης για να διορθώσετε το Netflix που δεν λειτουργεί στο ζήτημα της Samsung TV.

#6. Μετά την εκκαθάριση της προσωρινής μνήμης, εκκινήστε Netflix και δείτε αν λειτουργεί ή όχι.

Πώς να διορθώσετε το πρόβλημα κατάρρευσης της εφαρμογής Netflix στη Samsung Smart TV

Η εφαρμογή Netflix διακόπτεται συχνά για τους παρακάτω λόγους.

Αιτιολογικό:

  • Πρόβλημα διακομιστή Netflix.
  • Εφαρμογές που εκτελούνται στο παρασκήνιο.
  • Ασταθής σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Πρόβλημα διακομιστή Netflix

Δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα εάν αντιμετωπίζετε διακοπή της υπηρεσίας Netflix. Μόλις επιδιορθωθεί το πρόβλημα, θα ειδοποιηθεί στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης του Netflix ή θα επισκεφθείτε το Κέντρο βοήθειας Netflix για να μάθετε για την κατάσταση διακοπής λειτουργίας διακομιστή.

Κλείστε τις εφαρμογές στη Samsung Smart TV

Μερικές φορές, η εφαρμογή Netflix μπορεί να κλείσει αναγκαστικά λόγω πολλών εφαρμογών που εκτελούνται στο παρασκήνιο. Για να διορθώσετε αυτό το πρόβλημα, κλείστε όλες τις εφαρμογές που εκτελούνται στο παρασκήνιο στην τηλεόραση Samsung και επανεκκινήστε την εφαρμογή Netflix για να ελέγξετε εάν το πρόβλημα συνεχίζεται. Εάν το πρόβλημα παραμένει, προχωρήστε στην επόμενη επιδιόρθωση.

Επαναφέρετε τη Samsung Smart TV

Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε το πρόβλημα σύγκρουσης της εφαρμογής Netflix, τότε ήρθε η ώρα να επαναφέρετε τη Samsung Smart TV σας.

#1. Παω σε Ρυθμίσεις και επιλέξτε το Γενικός επιλογή.

#2. Στην περιοχή Γενικά, κάντε κύλιση προς τα κάτω και κάντε κλικ στο Επαναφορά επιλογή.

#3. Εισάγετε το ΚΑΡΦΙΤΣΑ και πατήστε το Επαναφορά επιλογή.

#4. Μόλις ολοκληρωθεί η επαναφορά, η τηλεόρασή σας θα επανεκκινήσει αυτόματα.

Σημείωση: Η πραγματοποίηση επαναφοράς θα αφαιρέσει όλα τα δεδομένα από την τηλεόρασή σας Samsung. Πρέπει να εγκαταστήσετε ξανά όλες τις εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένου του Netflix ξανά.

#5. Τώρα, εγκαταστήστε το Netflix στην τηλεόραση Samsung από το App Store και ελέγξτε εάν το πρόβλημα έχει επιλυθεί ή όχι.

Πώς να διορθώσετε την προσωρινή μνήμη περιεχομένου Netflix στη Samsung Smart TV

Πρώτον, οι κύριοι λόγοι για τους οποίους τα βίντεο Netflix μένουν στην προσωρινή μνήμη ή έχουν κολλήσει σε μια οθόνη φόρτωσης της τηλεόρασής σας Samsung δίνονται παρακάτω.

  • Αδύναμη σύνδεση στο Διαδίκτυο.
  • Συμφόρηση δικτύου.
  • Θέση δρομολογητή.

Πώς να διορθώσετε μια ασταθή σύνδεση στο Διαδίκτυο

Εάν η σύνδεση στο Internet στην τηλεόρασή σας Samsung είναι κακή, θα δείτε τον κωδικό σφάλματος 107 της Samsung TV στην οθόνη της τηλεόρασης. Για να το διορθώσετε, ανατρέξτε στις παρακάτω διορθώσεις.

#1. Κύκλος ισχύος το WiFi Router αποσυνδέοντάς το από την πρίζα.

#2. Ελέγξτε εάν ένα VPN είναι ενεργοποιημένο στην τηλεόρασή σας Samsung. Εάν ναι, απενεργοποιήστε το VPN και ξεκινήστε το Netflix εφαρμογή.

#3. Αλλάξτε την προεπιλογή DNS στην τηλεόρασή σας Samsung με πλοήγηση σε ΡυθμίσειςΓενικόςΔίκτυοΚατάσταση Δικτύου.

#4. Επικοινωνήστε με τον πάροχο υπηρεσιών Διαδικτύου και ζητήστε ένα παράπονο σχετικά με το ζήτημα του Διαδικτύου.

Συμφόρηση δικτύου

Εάν πολλές συσκευές είναι συνδεδεμένες στο ίδιο δίκτυο WiFi με την τηλεόραση Samsung, μπορεί να οδηγήσει σε Συμφόρηση δικτύου, προκαλώντας έτσι πρόβλημα buffering του Netflix. Δοκιμάστε να αποσυνδέσετε άλλες συσκευές και ελέγξτε εάν η σύνδεσή σας στο Διαδίκτυο είναι σταθερή ή όχι.

Θέση δρομολογητή

Μερικές φορές η διατήρηση του δρομολογητή μακριά από την τηλεόραση μπορεί επίσης να οδηγήσει σε ασταθές Διαδίκτυο και μπορεί να προκαλέσει διακοπή λειτουργίας ή αποθήκευση του περιεχομένου Netflix. Τοποθετήστε τον δρομολογητή Διαδικτύου όσο το δυνατόν πιο κοντά και μεταδώστε το περιεχόμενο του Netflix χωρίς προβλήματα.

Ζήτημα μαύρης οθόνης

Οι λύσεις για τη διόρθωση της μαύρης οθόνης Netflix με ήχο ή της μαύρης οθόνης χωρίς προβλήματα ήχου αναφέρονται παρακάτω.

Ζήτημα μαύρης οθόνης στο Netflix

Εάν η εφαρμογή Netflix εμφανίζει μαύρη οθόνη, εκτελέστε όλη την αντιμετώπιση προβλημάτων που αναφέρονται παραπάνω. Ωστόσο, εάν το πρόβλημα συνεχίζεται, ανατρέξτε στις παρακάτω επιδιορθώσεις.

  • Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε το καλώδιο HDMI που λειτουργεί.
  • Δοκιμάστε να αλλάξετε τα άκρα του καλωδίου HDMI
  • Συνδέστε το καλώδιο σε διαφορετική θύρα HDMI της τηλεόρασής σας.

Ανανεώστε τη Συνδρομή Netflix

Εάν βλέπετε ένα πρόβλημα μαύρης οθόνης ή μήνυμα σφάλματος κατά τη ροή περιεχομένου Netflix στην τηλεόρασή σας Samsung, αυτό μπορεί να οφείλεται στη λήξη της συνδρομής σας. Μόλις αντιμετωπίσετε ένα πρόβλημα μαύρης οθόνης, αποσυνδεθείτε από τον λογαριασμό σας και μεταβείτε στο Σελίδα συνδρομής Netflix, επιλέξτε το πρόγραμμά σας και εγγραφείτε σε αυτό. Στη συνέχεια, ξεκινήστε τη ροή των αγαπημένων σας εκπομπών Netflix στη Samsung Smart TV σας χωρίς κανένα πρόβλημα.

Έχουμε παραθέσει όλους τους πιθανούς τρόπους επίλυσης του προβλήματος που δεν λειτουργεί. Ωστόσο, εάν η εφαρμογή Netflix δεν λειτουργεί στην τηλεόρασή σας Samsung, το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται στην τηλεόρασή σας. Για να το διορθώσετε, επικοινωνήστε Υποστήριξη πελατών Samsung TV ή επισκεφθείτε οποιοδήποτε κοντινό φυσικό κατάστημα.

Share your love
Ισίδωρος
Ισίδωρος

Ενας `Φανταστικός` χαρακτήρας με πολυ αγάπη σε αυτό που κάνει.

Άρθρα: 5050

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *