How to make Successful YouTube Short

Από 0 έως 1 εκατομμύριο προβολές: Η ανατομία ενός επιτυχημένου YouTube Short

Θα υπάρχει πάντα ένα μέρος για τα παραδοσιακά βίντεο του YouTube, αλλά τώρα υπάρχει μια νέα δυνατότητα που ονομάζεται YouTube shorts. Αυτά τα κατακόρυφα βίντεο έχουν συγκεκριμένη διάρκεια βίντεο μικρότερη από ένα λεπτό. Αυτό σημαίνει ότι ο μέσος χρόνος παρακολούθησης ενός βίντεο YouTube μπορεί να κυμαίνεται μεταξύ 15 και 60 δευτερολέπτων.

Ο στόχος αυτών των σύντομων βίντεο είναι να είναι μοναδικά, ενδιαφέροντα και κατατοπιστικά. Όσον αφορά τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, τα σύντομα βίντεο του YouTube είναι ένα άλλο εργαλείο που θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε ένα κοινό στο περιεχόμενό σας και, ως εκ τούτου, σας επιτρέπουν να πουλήσετε ένα προϊόν ή να κερδίσετε χρήματα από τα έσοδα από διαφημίσεις.

Αφού έχετε αυτό το περιεχόμενο ή το βίντεο, μπορείτε να ελπίζετε ότι οι χρήστες θα βρουν τα βίντεό σας στο YouTube. Ωστόσο, εάν θέλετε μια εύκολη, εντελώς νόμιμη συντόμευση, μπορείτε επίσης να πληρώσετε αληθινή θέα σορτς των βίντεό σας στο YouTube.

Πώς τα σορτς έφεραν επανάσταση στο YouTube

Το YouTube, όπως και οι περισσότερες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλάζει συνεχώς για να συμβαδίζει με τις τρέχουσες τάσεις. Οι δοκιμές beta των σορτς YouTube ξεκίνησαν το 2020 ως απάντηση στο φαινόμενο του TikTok.

Επιπλέον, το γεγονός ότι πολλές χώρες, όπως η Ινδία, έχουν απαγορεύσει το TikTok σημαίνει ότι υπάρχει ένας ανοιχτός χώρος για μια νέα υπηρεσία όπως τα σορτς YouTube.

Κάθετο βίντεο

Αυτό μπορεί να φαίνεται σαν μια μικρή λεπτομέρεια, αλλά το γεγονός ότι τα σορτς YT γυρίζονται μόνο κάθετα είναι πράγματι επαναστατικό. Οι περισσότεροι άνθρωποι που παρακολουθούν βίντεο είναι συνηθισμένοι να μετακινούν αμέσως την οθόνη τους σε οριζόντια θέση για να έχουν τη σωστή όψη, ακριβώς όπως μια οθόνη τηλεόρασης.

Τα σορτς YouTube, ωστόσο, λειτουργούν μόνο στην κάθετη θέση. Η επιρροή προέρχεται απευθείας από το TikTok και δημιουργεί μια βελτιωμένη σχεδίαση που επιτρέπει στους χρήστες τηλεφώνου του YouTube να παρακολουθούν άμεσα σύντομα βίντεο.

Συγχρονισμός

Ναι, υπάρχουν πολλά μεγαλύτερα βίντεο στο YouTube που μπορείτε να παρακολουθήσετε, αλλά τα σορτς YouTube είναι το πολύ ένα λεπτό. Μπορείτε επίσης να μετατρέψετε το βίντεό σας σε παραλλαγές 15 δευτερολέπτων, αν θέλετε να είστε λίγο πιο δημιουργικοί.

Είναι σημαντικό να σημειώσετε ότι αν θέλετε να συμπεριλάβετε μουσική στα σορτς σας στο YouTube, το βίντεο μπορεί να διαρκέσει μόνο 15 δευτερόλεπτα. Αυτό γίνεται για να μην παραβιάζει τους νόμους περί πνευματικών δικαιωμάτων.

Οι καλύτερες συμβουλές για να κάνετε ένα Short Viral

Θέλετε τα σορτς σας στο YouTube να γίνουν viral; Θέλετε να προσελκύσετε όλο και περισσότερους συνδρομητές; Χρησιμοποιήστε ένα κόλπο από αυτήν τη λίστα για να αποκτήσετε οργανική έλξη.

Ξεκινήστε με τις κατάλληλες ετικέτες

Για να βοηθήσετε τους χρήστες να αναζητήσουν τα βίντεό σας, προσθέστε ετικέτες στα σορτς YouTube με τις κατάλληλες ετικέτες. Αυτά μπορεί να είναι τρέχουσες τάσεις ή ευρύτεροι όροι.

Εάν δεν είστε σίγουροι ποιες είναι οι τρέχουσες τάσεις, μπορείτε να κάνετε Google σε άλλους ιστότοπους, όπως το TikTok ή το Twitter, για να δείτε ποια είναι τα trending hashtags. Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε άλλα κανάλια από τη θέση σας.

Μην υπερβάλλετε στις ετικέτες σας γιατί μπορεί να σας κάνει να φαίνεστε πολύ απελπισμένοι. Αντίθετα, η δημιουργία πέντε ετικετών θα σας δείξει ότι γνωρίζετε τον χώρο σας και ότι είστε ικανοί σε αυτό που κάνετε.

Κρατήστε το σύντομο

Οι περισσότεροι άνθρωποι παρακολουθούν ένα βίντεο στο τηλέφωνό τους όταν είναι σε ένα μεσημεριανό διάλειμμα, περιμένουν έναν φίλο σε ένα εστιατόριο ή όταν θέλουν απλώς να απομακρυνθούν για λίγο.

Τα βίντεο του YouTube που είναι μεγάλα και περίπλοκα προσελκύουν μόνο ένα συγκεκριμένο μικρό κοινό, επομένως είναι καλύτερο να μην εστιάσετε σε αυτά.

Παρόλο που τα επιτυχημένα σορτς YouTube είναι λιγότερο από ένα λεπτό, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να διστάζουν να επενδύσουν ολόκληρο αυτό το λεπτό, αν δεν πιστεύουν ότι θα είναι αρκετά καλό.

Μπορείτε επίσης να ανεβάσετε απλά βίντεο 15 δευτερολέπτων, επομένως δοκιμάστε να δημοσιεύσετε μια σειρά περιεχομένου που ποικίλλει σε μήκος. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να έχετε πολλαπλές επιλογές για το κοινό σας.

Να έχετε ένα γάντζο

Τα πρώτα πέντε δευτερόλεπτα μιας εισαγωγής είναι κρίσιμα για το περιεχόμενό σας. Εάν οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται, τότε οι πιθανοί θεατές απλώς θα κάνουν κλικ σε κάτι άλλο και όλη αυτή η σκληρή δουλειά να κάνει τους ανθρώπους να δουν τα σορτς σας στο YouTube θα είναι μάταιη.

Ξεκινήστε με ένα κλιπ που είναι σε μοναδική γωνία, έχει μια ακολουθία δράσης ή κάνει κάποιον να κάνει παύση για να αναρωτηθεί τι συμβαίνει.

Παρόλο που το μέσο του βίντεό σας θα έχει περισσότερες πληροφορίες, η αρχή είναι πιο σημαντική, καθώς πρέπει να προσελκύσει κόσμο για να το παρακολουθήσει.

Το σωστό άγκιστρο μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερα σχόλια στα σορτς σας στο YouTube, γεγονός που θα αυξήσει την πιθανότητα να παρακολουθήσουν περισσότερα άτομα τα σορτς σας.

Ποιος είναι ο σκοπός;

Δεν μπορούμε να το τονίσουμε αρκετά: Το μέγεθος του κοινού του YouTube είναι δισεκατομμύρια. Αυτός είναι ένας ιστότοπος που δεν θα σβήσει σύντομα.

Μην πανικοβληθείτε αν νομίζετε ότι αυτό είναι ένα τρομακτικό έργο. Αντίθετα, ακολουθούν μερικοί απλοί τρόποι με τους οποίους οι δημιουργοί μπορούν να δημιουργήσουν μοναδικά βίντεο που θα προσελκύσουν τους streamers.

Το καλύτερο μέρος είναι ότι δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το μάρκετινγκ ή το τι κάνουν άλλοι χρήστες του Youtube.

Αναφορές ποπ κουλτούρας

Ποια είναι η τρέχουσα στιγμή της ποπ κουλτούρας και μπορείτε να την αξιοποιήσετε; Αυτό είναι ένα δύσκολο σημείο για να προχωρήσετε στο δρόμο σας γιατί σημαίνει ότι όλοι θα πηδήξουν στην τρέχουσα τρέλα.

Είτε τσακώνεστε για ένα μπλε ή χρυσό φόρεμα είτε για εικασίες για το ποια βγαίνει η Taylor Swift, αυτές οι στιγμές της ποπ κουλτούρας θα οδηγήσουν περισσότερους ανθρώπους στις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και στη συνέχεια θα μιλήσουν μεταξύ τους.

Εάν οι δημιουργοί μπορούν να βρουν μια μοναδική οπτική γωνία για ένα θέμα, τότε μπορείτε να βρείτε περισσότερους θεατές που ελπίζουμε να μείνουν συντονισμένοι για περισσότερο από το περιεχόμενό σας.

Αν θέλετε να είστε σημαντικοί στο YouTube, μπορείτε να δείτε άλλες λεωφόρους μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να δείτε ποιες τάσεις έχουν.

Για παράδειγμα, ο σημερινός μεγαλύτερος ανταγωνιστής του YouTube είναι το TikTok. Ποιες είναι οι τάσεις στο TikTok και μπορείτε να τις αντικατοπτρίσετε στα δικά σας βίντεο;

Να έχετε κάτι ουσιαστικό να πείτε

Τα βίντεο Fluff θα σας πάνε μόνο μέχρι εδώ. Χωρίς αξιόπιστο, αξιόπιστο περιεχόμενο, κανείς δεν θα δει τα άλλα βίντεό σας.

Βρείτε μια μοναδική οπτική γωνία και παρουσιάστε συναρπαστικά γεγονότα που οι θεατές μπορεί να μην γνωρίζουν ήδη. Να θυμάστε ότι οι άνθρωποι έρχονται στο YouTube για να μάθουν νέα πράγματα.

Σκεφτείτε τα σορτς σας στο YouTube ως ένα κανάλι για να μοιραστείτε τις γνώσεις και τις ιδέες σας. Όσο περισσότερο περιεχόμενο παράγετε, τόσο περισσότερη συνάφεια έχετε θα μεταφραστεί σε περισσότερους θεατές.

Δημιουργήστε περιεχόμενο για επαναλαμβανόμενες προβολές

Αυτό μπορεί να φαίνεται σαν αντίθετη συμβουλή με την παραπάνω σχετικά με τη συνάφεια με την ποπ κουλτούρα, αλλά είναι καλή ιδέα να διαφοροποιήσετε και να έχετε βίντεο που θα αναζητούν οι άνθρωποι, ακόμη και χρόνια μετά τη δημιουργία τους. Υπάρχει πάντα ένα θέμα που φέρνει τους ανθρώπους στην οθόνη.

Δώστε ένα κάλεσμα για δράση

Ζήτω! Το κοινό σας παρακολούθησε ολόκληρο το βίντεό σας, ποιο ήταν το ζητούμενο, σωστά;

Φυσικά, τώρα που δείξατε στους θεατές ότι έχετε ενδιαφέρον, ουσιαστικό περιεχόμενο, ήρθε η ώρα να τους ζητήσετε μια απλή χάρη. Σε αυτό που έχει γίνει συναρπαστική φράση της ποπ κουλτούρας, φροντίστε να ζητήσετε από τους θεατές να “μου αρέσει και να εγγραφούν”.

Ο λόγος που θέλετε να το κάνουν οι θεατές είναι απλός. Απλώς δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα ξαναβρούν εσάς ή το κανάλι σας μέσα σε όλο το περιεχόμενο.

Το να έχετε περισσότερους ανθρώπους όπως και να ακολουθούν το κανάλι σας στο YouTube, διασφαλίζει επίσης ότι έχετε περισσότερη οργανική ανάπτυξη, πράγμα που σημαίνει ότι ο αλγόριθμος YouTube θα ξεκινήσει και θα μοιράζεται ακόμη περισσότερα από τα σύντομα βίντεό σας.

Συνδέσεις

Εάν έχετε έναν ιστότοπο καθώς και ένα κανάλι, φροντίστε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία επεξεργασίας και να προσθέσετε έναν σύνδεσμο.

Αυτό θα ενθαρρύνει τους ανθρώπους να ελέγξουν τον ιστότοπό σας και από εκεί, μπορείτε να προσφέρετε ενημερωτικά δελτία και προϊόντα. Μπορείτε επίσης να έχετε πρόσβαση σε περισσότερες διαφημίσεις, οι οποίες θα αυξήσουν τη ροή εσόδων σας.

Παρόμοια με τους συνδέσμους, μπορείτε να προσθέσετε μικρογραφίες στο βίντεό σας. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να δουν μια κλεφτή ματιά, η οποία ελπίζουμε ότι θα τους δελεάσει να μεταδώσουν ολόκληρο το βίντεο.

Επεξεργασία

Δεν χρειάζεται να έχετε προηγμένες τεχνολογικές δεξιότητες για να επεξεργαστείτε το YouTube short. Αντίθετα, η εφαρμογή YouTube παρέχει πολλά εύχρηστα εργαλεία επεξεργασίας, όπως φίλτρα και αυτοκόλλητα. Παίξτε με αυτά τα εργαλεία για να αποκτήσετε μια αίσθηση όλων των δυνατοτήτων σας.

Απλώς να θυμάστε ότι το βίντεό σας θα είναι σύντομο. Η υπερβολική επεξεργασία μπορεί να είναι συντριπτική και περιττή. Μείνετε σε ένα σχέδιο επεξεργασίας που κάνει το βίντεό σας να ξεχωρίζει και να το διατηρεί απλό.

Αλγόριθμος του YouTube

Για όποιον είναι ήδη εξοικειωμένος με τα βίντεο του YouTube, θα χαρεί να το μάθετε τον αλγόριθμο για το YouTube το σορτς παραμένει το ίδιο.

Δεν έχει να κάνει πραγματικά με το περιεχόμενο, αλλά περισσότερο με το ποιος παρακολουθεί ένα βίντεο και για πόσο καιρό. Στη συνέχεια, τα δημοφιλή σορτς YouTube θα εμφανίζονται σε όλο και περισσότερες ροές.

Είτε έχετε σύντομα βίντεο διάρκειας μόνο 15 δευτερολέπτων ή μεγαλύτερα βίντεο που είναι έως ένα λεπτό, ο αλγόριθμος θα λειτουργεί το ίδιο. Αυτά είναι υπέροχα νέα για τους δημιουργούς, επειδή μπορείτε να εστιάσετε σε αυτό στο οποίο είστε καλοί – στη δημιουργία βίντεο που θέλουν να παρακολουθήσουν οι άλλοι.

Ο απώτερος στόχος είναι να έχετε δεκάδες χιλιάδες προβολές ενός βίντεο. Αυτό θα το κάνει viral, το οποίο με τη σειρά του θα στείλει περισσότερους ανθρώπους να παρακολουθήσουν το βίντεο.

Εάν αισθάνεστε αποθαρρυμένοι, θυμηθείτε απλώς ότι τα πιο δημοφιλή βίντεο ξεκίνησαν με έναν μόνο θεατή, επομένως είναι πιθανό να έχετε παρόμοια επιτυχία.

Ο στόχος της επωνυμίας σας επιτυγχάνεται όταν το YouTube προτείνει το περιεχόμενό σας σε άλλους θεατές. Στη συνέχεια, μπορείτε να κάνετε αυτά τα άτομα να κάνουν like και να εγγραφούν στα βίντεό σας, κάτι που θα αυξήσει τη δημοτικότητά σας και θα αυξήσει τα έσοδά σας.

Αποκάλυψη: Εάν μας αρέσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, μπορεί να τα παραπέμψουμε στους αναγνώστες μας μέσω συνδέσμου συνεργάτη, πράγμα που σημαίνει ότι ενδέχεται να λάβουμε προμήθεια παραπομπής από την πώληση εάν αγοράσετε το προϊόν που προτείναμε. Διαβάστε περισσότερα για αυτό στην αποκάλυψη συνεργατών μας.

Διαβάστε επίσης :Τι είναι το IPTV

Πώς να δημοσιεύσετε σορτς YouTube

Πώς να απενεργοποιήσετε τα Shorts YouTube

Share your love
Ισίδωρος
Ισίδωρος

Ενας `Φανταστικός` χαρακτήρας με πολυ αγάπη σε αυτό που κάνει.

Άρθρα: 5030

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *