Πλοήγηση στον κόσμο των ενσωματώσεων εφαρμογών συνδρομής

Φανταστείτε ότι έχετε μια εφαρμογή για κινητά. Είναι κομψό, φιλικό προς το χρήστη και προσφέρει μερικές εκπληκτικές δυνατότητες. Αλλά θέλετε να πάτε ένα βήμα παραπέρα. Θέλετε να προσφέρετε στους χρήστες σας περιεχόμενο premium μέσω ενός μοντέλου συνδρομής, επειδή, λοιπόν, αυτό το μοντέλο είναι σαν το δώρο που συνεχίζει να προσφέρει – τόσο για εσάς όσο και για τους χρήστες της εφαρμογής σας. Για να το κάνετε αυτό αποτελεσματικά, ωστόσο, θα χρειαστείτε τον Mr. Right στον τεχνολογικό κόσμο – αυτό που ονομάζουμε ενσωματώσεις εφαρμογών συνδρομής. Εάν γίνουν σωστά, αυτές οι ενσωματώσεις μπορούν να κάνουν τις συνδρομές πιο ελκυστικές, ευκολότερες στον χειρισμό και απίστευτα προσοδοφόρες.

Η μαγεία πίσω από την ανάλυση των αγορών εντός εφαρμογής

Ο κόσμος των εφαρμογών μας για κινητά είναι σαν ένα γιγάντιο σεντούκι θησαυρού και κάθε προσφορά αγοράς εντός εφαρμογής που παρουσιάζουμε εκεί είναι σαν ένα πολύτιμο διαμάντι. Μερικοί θα αστράφτουν περισσότερο σε ορισμένους χρήστες και χρειαζόμαστε έναν τρόπο να καταλάβουμε ποιοι είναι αυτοί. Εκεί μπαίνουν στο παιχνίδι τα analytics. Εξετάζοντας τις συνήθειες και τις προτιμήσεις αγοράς, οι προγραμματιστές μπορούν να αναπτύξουν εξατομικευμένες προσφορές εντός εφαρμογής στις οποίες οι χρήστες δυσκολεύονται να αντισταθούν. Είναι παρόμοιο με το να μπαίνεις στο αγαπημένο σου καφέ και ο barista ξέρει ότι είσαι άνθρωπος με διπλό, χωρίς μαστίγιο, έξτρα αφρό. Οι εξατομικευμένες εμπειρίες σημαίνουν ευχαριστημένους πελάτες και οι ευχαριστημένοι πελάτες σημαίνουν πιο υγιή αποτελέσματα.

Η διορατική τέχνη της δοκιμής A/B στην ανάπτυξη εφαρμογών

Θυμάστε τα πειράματα της τάξης των φυσικών επιστημών όπου αλλάζατε μία μεταβλητή τη φορά για να δείτε τι συμβαίνει; Αυτό είναι δοκιμή A/B με λίγα λόγια. Δοκιμάζει δύο διαφορετικές εκδόσεις της εφαρμογής σας για να δείτε ποια λειτουργία ή διάταξη προτιμούν περισσότερο οι χρήστες σας. Αυτή η πρακτική μέθοδος μπορεί να αποκαλύψει θησαυρούς γνώσεων σχετικά με τις προτιμήσεις των χρηστών μας. Ίσως τους αρέσει το κόκκινο κουμπί «Αγοράστε τώρα» ή να απολαύσουν έναν πιο μινιμαλιστικό σχεδιασμό. Πραγματοποιώντας πιλοτικές αλλαγές με πραγματικούς χρήστες, οι προγραμματιστές εφαρμογών μπορούν να βελτιώσουν τις εφαρμογές τους στο σημείο όπου κάθε στοιχείο στην οθόνη βρίσκεται εκεί για κάποιο λόγο – για να βελτιώσουν τη διαδρομή του χρήστη.

Πώς οι συνδρομητικές υπηρεσίες ενισχύουν τη μακροζωία της εφαρμογής και τη δέσμευση χρηστών

Ζούμε στην εποχή του Netflix και του Spotify, όπου το μοντέλο συνδρομής δεν είναι απλώς βολικό. είναι προτιμότερο. Οι συνδρομές προσφέρουν ένα κομμάτι ζωής σε ψηφιακή μορφή. Υπόσχονται διαρκή αξία – είτε πρόκειται για φρέσκο ​​περιεχόμενο, αποκλειστικά προνόμια ή συνεχείς ενημερώσεις. Αυτή η μακροπρόθεσμη προσέγγιση κλειδώνει την αφοσίωση των χρηστών και τις σταθερές ροές εσόδων. Ωστόσο, για να διατηρήσετε τους συνδρομητές ενήμερους, το κλειδί είναι η ισορροπία: η ταχυδακτυλουργία μεταξύ της ευαισθησίας των τιμών και της παραδοθείσας αξίας. Οι εφαρμογές που επιτυγχάνουν σωστά αυτήν την ισορροπία γίνονται μέρος της καθημερινής ρουτίνας του χρήστη τους και αυτό δεν είναι το όνειρο;

Ενεργοποίηση του Spotlight στο User Analytics για βελτίωση της εφαρμογής

Μπορούμε να έχουμε όλα τα δεδομένα στον κόσμο, αλλά δεν σημαίνει τίποτα αν δεν ενεργήσουμε σύμφωνα με αυτά. Και όταν πρόκειται για εφαρμογές για κινητά, η δράση μεταφράζεται σε λεπτομερώς ρυθμισμένες λειτουργίες εφαρμογών που έχουν απήχηση στους χρήστες. Παρατηρώντας τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με την εφαρμογή, οι προγραμματιστές μπορούν προληπτικά να αντιμετωπίσουν σφάλματα, να βελτιώσουν την απόδοση και να αφαιρέσουν τυχόν σημεία τριβής. Η λαμπρότητα βρίσκεται στη λεπτότητα των αλλαγών που βασίζονται στα αναλυτικά στοιχεία των χρηστών. Είναι οι μικρές τροποποιήσεις, με βάση τα δεδομένα, που κάνουν τους χρήστες να παραμείνουν χωρίς να καταλάβουν καν το γιατί. Έχει να κάνει με τη δημιουργία αυτής της απρόσκοπτης, διαισθητικής εμπειρίας όπου η εφαρμογή απλώς «τα παίρνει».

Αποκάλυψη: Εάν μας αρέσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, μπορεί να τα παραπέμψουμε στους αναγνώστες μας μέσω συνδέσμου συνεργάτη, πράγμα που σημαίνει ότι ενδέχεται να λάβουμε προμήθεια παραπομπής από την πώληση εάν αγοράσετε το προϊόν που προτείναμε. Διαβάστε περισσότερα για αυτό στην αποκάλυψη συνεργατών μας.

Διαβάστε επίσης :Ένας ολοκληρωμένος οδηγός για τη βελτιστοποίηση της σελίδας πωλήσεών σας

Πώς να απενεργοποιήσετε τη φωνητική πλοήγηση στους Χάρτες Google

Μέθοδοι έρευνας χρηστών του Google Analytics για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου

Share your love
Ισίδωρος
Ισίδωρος

Ενας `Φανταστικός` χαρακτήρας με πολυ αγάπη σε αυτό που κάνει.

Άρθρα: 5304

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *