Πώς να αφήσετε μια κριτική Google

Εάν συχνάζετε εστιατόρια, καταστήματα και άλλες τοπικές επιχειρήσεις και θέλετε να έχετε αντίκτυπο στην ποιότητα των επιχειρήσεων στην περιοχή σας, τότε ίσως θέλετε να γράψετε μια κριτική στις Κριτικές Google.

Το μόνο που χρειάζεται για να το κάνετε αυτό είναι να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό Google και, στη συνέχεια, να ανοίξετε τους Χάρτες Google για να ξεκινήσετε. Μπορείτε να γράψετε μια κριτική στον ιστότοπο των Χαρτών Google ή χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Χάρτες Google στο τηλέφωνό σας.

Σε αυτό το άρθρο, θα μάθετε πώς να αρχίσετε να δίνετε κριτικές σε τοπικές επιχειρήσεις και ακόμη και πώς μπορείτε να καθιερωθείτε ως τοπικός οδηγός. Αυτό θα κάνει τις κριτικές σας ακόμα πιο πολύτιμες για τις τοπικές επιχειρήσεις. Μπορείτε ακόμη και να λάβετε ανταμοιβές για τον χρόνο που αφιερώσατε για να δώσετε κριτικές.

Αφήσετε μια κριτική Google για το ticketswe Μια πλατφόρμα εύρεσης αεροπορικών εισιτηρίων η οποία δεν είναι τόσο γνωστή αλλά χτυπάει στις τιμές πολύ εύκολα πλατφόρμες σαν την Skyscanner.

Πώς να αφήσετε μια κριτική στους Χάρτες Google

Οποιοσδήποτε μπορεί να αφήσει μια κριτική στο διαδίκτυο για οποιαδήποτε επιχείρηση, αρκεί να έχει λογαριασμό Google. Για να αξιολογήσετε και να ελέγξετε μια τοπική επιχείρηση που έχετε επισκεφτεί, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.

Συνδεθείτε στους Χάρτες Google χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό σας Google. Χρησιμοποιήστε το πεδίο αναζήτησης για να αναζητήσετε την τοπική επιχείρηση για την οποία θέλετε να υποβάλετε μια αξιολόγηση.

Στο αριστερό παράθυρο όπου εμφανίζονται τα στοιχεία της επιχείρησης, κάντε κύλιση προς τα κάτω και επιλέξτε το κουμπί Γράψτε μια κριτική.

Θα εμφανιστεί μια φόρμα όπου μπορείτε να ολοκληρώσετε την κριτική σας.

Κάντε κλικ στην Ανάρτηση όταν τελειώσετε.

Τώρα η κριτική σας θα εμφανίζεται μαζί με άλλες κριτικές στην ενότητα κριτικών κάτω από τις πληροφορίες επιχείρησης στους Χάρτες Google. Οι κριτικές εμφανίζονται επίσης στο κάτω μέρος της επιχειρηματικής σελίδας που εμφανίζεται όταν οι χρήστες επιλέγουν αυτήν την επιχείρηση στο αριστερό παράθυρο.

Πώς να επεξεργαστείτε κριτικές στους Χάρτες Google

Εάν κάνατε λάθος ή έχετε αλλάξει γνώμη σχετικά με την αξιολόγηση της επιχείρησής σας, μπορείτε να επεξεργαστείτε την αξιολόγηση και να αξιολογήσετε ανά πάσα στιγμή. Επίσης, είναι καλή ιδέα να ανανεώσετε τις κριτικές σας για να αντικατοπτρίζουν τις πιο πρόσφατες εμπειρίες σας με μια επιχείρηση, καθώς ορισμένες επιχειρήσεις ενδέχεται να βελτιωθούν ή να επιδεινωθούν με την πάροδο του χρόνου. Επίσης, οι νέες κριτικές έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στη φήμη μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο.

Για να επεξεργαστείτε προηγούμενες κριτικές:

Συνδεθείτε στους Χάρτες Google χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό σας Google, επιλέξτε το εικονίδιο μενού επάνω αριστερά και επιλέξτε Οι συνεισφορές σας από το μενού.

Στην επόμενη σελίδα, θα δείτε μια λίστα με μέρη που επισκεφτήκατε πρόσφατα . Αυτό συμβαίνει επειδή η καρτέλα Συνεισφορά είναι επιλεγμένη από προεπιλογή και σας παρέχει μια επιλογή γρήγορης αξιολόγησης και αξιολόγησης των επιχειρήσεων που έχετε επισκεφτεί. Αντίθετα, επιλέξτε Κριτικές από το μενού.

Κάντε κύλιση σε κάθε σύνοψη κριτικής που αναφέρεται στο αριστερό παράθυρο για να βρείτε τον σύνδεσμο κριτικής για αυτήν που θέλετε να επεξεργαστείτε. Όταν το βρείτε, επιλέξτε τις τρεις τελείες στα δεξιά του ονόματος της επιχείρησης.

Επιλέξτε Επεξεργασία κριτικής από το αναδυόμενο μενού. Ή, εάν θέλετε απλώς να προσθέσετε φωτογραφίες ή να διαγράψετε εντελώς την κριτική, μπορείτε να επιλέξετε μία από αυτές τις επιλογές.

Μπορείτε να αλλάξετε τη συνολική βαθμολογία και να επεξεργαστείτε την προηγούμενη κριτική σας. Όταν ολοκληρώσετε την ενημέρωση, απλώς επιλέξτε το κουμπί Δημοσίευση στο κάτω μέρος της σελίδας κριτικής.

Είναι σημαντικό να διατηρείτε τις αξιολογήσεις και τις αξιολογήσεις σας ενημερωμένες και σχετικές, εάν θέλετε οι άνθρωποι να εκτιμούν τις κριτικές που αφήνετε για τις τοπικές επιχειρήσεις.

Χάρτες Google και Κριτικές Google

Η φόρμα αξιολόγησης σάς επιτρέπει να μοιραστείτε πολλές πληροφορίες σχετικά με την εμπειρία σας με τη συγκεκριμένη τοπική επιχείρηση. Αυτό περιλαμβάνει:

Οπτική βαθμολογία αστεριών από 1 (πολύ κακό) έως 5 (άριστα)

Ένα πεδίο κειμένου όπου μπορείτε να δώσετε μια λεπτομερή επισκόπηση της εμπειρίας σας με τη συγκεκριμένη επιχείρηση

Ένα κουμπί για Προσθήκη φωτογραφιών για την παροχή περαιτέρω αποδεικτικών στοιχείων για την υποστήριξη της θετικής ή αρνητικής κριτικής σας

Προσαρμοσμένες ερωτήσεις που σχετίζονται με τον τύπο της επιχείρησης που εξετάζετε

Ο αντίκτυπος των αρνητικών ή θετικών κριτικών στις τοπικές επιχειρήσεις είναι τεράστιος. Είναι πιο συνηθισμένο από ποτέ οι άνθρωποι να στρέφονται στην Αναζήτηση Google ή στους Χάρτες Google για να βρουν αγαθά και υπηρεσίες. Στην πραγματικότητα, είναι ακόμη πιο συνηθισμένο από τη χρήση του ιστότοπου αναθεώρησης Yelp για να βρείτε πληροφορίες σχετικά με τοπικές επιχειρήσεις.

Σκεφτείτε, για παράδειγμα, εάν αναζητούσατε την καλύτερη εταιρεία στην περιοχή σας για να αντικαταστήσετε τα παράθυρα στο σπίτι σας.

Μια αναζήτηση στους Χάρτες Google για “αντικατάσταση παραθύρου” εμφανίζει μεγάλο αριθμό τοπικών επιχειρήσεων που εξυπηρετούν παράθυρα, με διάφορους αριθμούς αστεριών δίπλα στα ονόματα της επιχείρησής τους.

Σε ποια επιχείρηση πιστεύετε ότι θα απευθυνθούν πρώτα οι δυνητικοί πελάτες; Αυτός με βαθμολογία 4,4 δίπλα στο όνομα της επιχείρησής του ή αυτός με βαθμολογία 4,7;

Οι άνθρωποι γνωρίζουν ότι αν μια επιχείρηση είναι καλή στο να παράγει ευχαριστημένους πελάτες, τότε είναι πολύ πιο πιθανό να είναι ευχαριστημένος πελάτης εάν δραστηριοποιούνται και εκεί. Και οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων το γνωρίζουν επίσης αυτό, επομένως τους παρακινεί να προσπαθήσουν σκληρότερα για να αναπτύξουν μια ικανοποιημένη πελατειακή βάση και να λάβουν θετικά σχόλια πελατών.

Ο αντίκτυπος υπερβαίνει τους Χάρτες Google. Εάν οι χρήστες του Ιστού χρησιμοποιούν τη μηχανή αναζήτησης της Google, στις περισσότερες περιπτώσεις τα αποτελέσματα των Χαρτών Google και οι κριτικές πελατών εμφανίζονται και εκεί.

Επειδή οι κριτικές Google είναι τόσο ισχυρές, η Google δεν επιτρέπει ανώνυμες κριτικές. Λειτουργεί επίσης πολύ σκληρά για να αποτρέψει τις ψεύτικες κριτικές (άτομα που δεν ήταν στην πραγματικότητα πελάτες της επιχείρησης).

Πώς να γίνετε Τοπικός οδηγός

Έτσι, ανακαλύψατε ότι σας αρέσει να γράφετε κριτικές. Εάν ναι, ίσως θελήσετε να σκεφτείτε να εγγραφείτε για να γίνετε «τοπικός οδηγός». Η Google θα εκχωρεί πόντους για κάθε κριτική που αφήνετε. Αυτά τα σημεία σάς δίνουν ένα πλεονέκτημα σε σχέση με άλλους αναθεωρητές, επειδή δίπλα στο όνομά σας θα εμφανίζεται ένα σήμα “αστέρι” του τοπικού οδηγού. Όσο περισσότεροι βαθμοί στο αστέρι σας, τόσο υψηλότερη είναι η κατάταξη της τοπικής κριτικής σας.

Στη σελίδα βοήθειας του Τοπικού οδηγού , η Google αναφέρει ως οδηγό ότι θα λάβετε έγκαιρη πρόσβαση σε νέες λειτουργίες της Google, αλλά και “ειδικές ανταμοιβές από συνεργάτες”.

Δεν υπάρχει σελίδα “ανταμοιβές” όπου μπορείτε να εξαργυρώσετε πόντους. Απλώς πρέπει να περιμένετε για προσφορές συνεργατών. Αν και υπάρχει πρώιμη πρόσβαση σε πράγματα όπως ο αποθηκευτικός χώρος Google και άλλα προνόμια, οι προσφορές συνεργατών είναι στην πραγματικότητα πολύ σπάνιες.

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του να γίνετε τοπικός οδηγός είναι η πρόσθετη αναγνώριση που λαμβάνουν οι κριτικές σας στα εταιρικά προφίλ Google – είτε στα αποτελέσματα αναζήτησης Google είτε στους Χάρτες Google. Οι άνθρωποι σέβονται περισσότερο τις κριτικές που αφήνουν τοπικοί οδηγοί υψηλής κατάταξης.

Για να γίνετε οδηγός, πρέπει απλώς να επισκεφτείτε τη σελίδα εγγραφής και να δώσετε τα στοιχεία σας. Για να λάβετε τους περισσότερους πόντους ανταμοιβής για κάθε κριτική σας:

Γράψτε μια κριτική με περισσότερους από 200 χαρακτήρες

Συμπεριλάβετε τουλάχιστον μία φωτογραφία και προσθέστε ετικέτες φωτογραφιών

Συμπεριλάβετε ένα βίντεο

Υπάρχουν και άλλες δραστηριότητες εκτός από κριτικές που θα σας δώσουν επιπλέον πόντους. Αυτά περιλαμβάνουν:

Απαντήστε σε ερωτήσεις που δημοσιεύονται στις επαγγελματικές σελίδες της Google

Απαντήστε σε ερωτήσεις και απαντήσεις που δημοσιεύτηκαν από άλλους χρήστες

Επεξεργαστείτε και ενημερώστε τις προηγούμενες κριτικές σας

Προσθέστε ένα μέρος ή έναν δρόμο στους Χάρτες Google

Δημοσιεύστε μια λίστα ή περιγραφή σχετικά με ένα μέρος στους Χάρτες Google

Αν σας αρέσει η ιδέα να έχετε σημαντικό αντίκτυπο στην ποιότητα των επιχειρήσεων στην τοπική σας κοινότητα, το να γίνετε τοπικός οδηγός στους Χάρτες Google είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να το κάνετε αυτό.

Διαβάστε επίσης:Πώς να προσθέσετε, να επεξεργαστείτε και να δείτε τις κριτικές σας στο Amazon

Πώς να διορθώσετε τους Χάρτες Google που δεν λειτουργούν στο Android

Πώς να μοιραστείτε τη ζωντανή τοποθεσία στους Χάρτες Google

Πώς να επεξεργαστείτε ή να διαγράψετε ένα προφίλ Netflix στη συσκευή σας

Λήψη Χαρτών Google για υπολογιστή το 2023

Η Τεχνολογία σε μια σελίδα | DirectVortex

 

Ισίδωρος
Ισίδωρος
Άρθρα: 5562