How to Automate Lead Generation

Πώς να αυτοματοποιήσετε τη δημιουργία δυνητικών πελατών;

Η παραγωγή δυνητικών πελατών είναι η διαδικασία προσέλκυσης και μετατροπής ατόμων που δεν είναι εξοικειωμένα με την εταιρεία, πρώτα σε δυνητικούς και μετά σε πραγματικούς πελάτες. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αυτή η διαδικασία λειτουργεί σε κάθε εταιρεία. Αλλά μπορεί πάντα να βελτιωθεί και να αυτοματοποιηθεί ιδανικά. Αν αναζητάτε την απάντηση σε ένα τόσο φλέγον ερώτημα όπως η εύρεση της πιο αποτελεσματικής λύσης για την αυτοματοποίηση της δημιουργίας δυνητικών πελατών, τότε έχετε έρθει στο σωστό μέρος. Σε αυτό το άρθρο, θα σας πούμε γιατί απαιτείται η δημιουργία δυνητικών πελατών και πώς να την αυτοματοποιήσετε.

Πριν ξεκινήσετε, σας συνιστούμε να επισκεφθείτε το ιστοσελίδα getsales.io όπου μπορείτε να μάθετε για την αυτοματοποίηση της δημιουργίας δυνητικών πελατών, τα εργαλεία αυτοματοποίησης πωλήσεων και πολλές άλλες ευκαιρίες για να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας.

Τι είναι το Lead Generation;

Τι είναι η Lead Generation ; Είναι πιο εύκολο να εξηγηθεί με ένα παράδειγμα. Πάρτε ένα άτομο που σκέφτεται για ασυνήθιστες διακοπές. Για να επιλέξει μια κατεύθυνση, εγγράφεται σε ταξιδιώτες στο YouTube. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, σε ένα από τα βίντεο, οι θεατές καλούνται να κάνουν ένα κωμικό τεστ ενός ταξιδιωτικού γραφείου. Ένα άτομο περνάει και για να μάθει το αποτέλεσμα και να πάρει μια χρήσιμη λίστα ελέγχου, αφήνει τη διεύθυνση email του.

Έχοντας λάβει επαφές και γνωρίζοντας τις κατά προσέγγιση επιθυμίες ενός ατόμου, το ταξιδιωτικό γραφείο αρχίζει να του στέλνει επιστολές με προσφορές. Κάτι τον ενδιαφέρει και αφήνει ένα αίτημα για κλήση. Ο διευθυντής καλεί πίσω και κανονίζει ένα εισιτήριο. Ως αποτέλεσμα, το άτομο πέταξε στις διακοπές και το ταξιδιωτικό γραφείο απέκτησε έναν πελάτη.

Έτσι λειτουργεί η παραγωγή μολύβδου. Από μια κατάσταση όπου ένα άτομο δεν γνωρίζει ακόμα τίποτα για ένα προϊόν, αποφασίζει να αγοράσει αυτό το προϊόν. Με άλλα λόγια, ένα άτομο περνάει από ένα χωνί ή “ζεσταίνεται” – από μια ψυχρή κατάσταση. Περνάει σε ένα ζεστό.

Η παραγωγή μολύβδου αποτελείται από τρία βασικά στάδια: προσέγγιση, σύλληψη και θέρμανση.

Εργαλεία προσέγγισης (προσέλκυση προσοχής):

  • Διαφήμιση με βάση τα συμφραζόμενα (στόχευση και επαναστόχευση).
  • Εγγενής διαφήμιση;
  • Διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα.
  • Διαφήμιση με bloggers.
  • λίστες αλληλογραφίας?
  • Προγράμματα παραπομπής;
  • Προώθηση περιεχομένου ιστότοπου σε μηχανές αναζήτησης (SEO).

Εργαλεία Capture (Συλλογή Δεδομένων):

  • Μαγνήτες μολύβδου (λίστες ελέγχου, βιβλία PDF, διαδικτυακά σεμινάρια, δωρεάν εκδόσεις του προϊόντος).
  • Διαγωνισμοί?
  • Δοκιμές.

Θέρμανση:

  • Προσωπική εργασία: πωλήσεις μέσω τηλεφώνου ή αυτοπροσώπως.
  • Αυτοματοποιημένη συλλογή και επεξεργασία εφαρμογών.

Πώς να αυτοματοποιήσετε τη δημιουργία δυνητικών πελατών

Για να απλοποιηθεί ολόκληρη η διαδικασία παραγωγής μολύβδου, οι εταιρείες την αυτοματοποιούν. Αυτό μπορεί να γίνει με τακτικά μέσα ή με τη βοήθεια ειδικών υπηρεσιών.

Χρησιμοποιήστε έναν συνδυασμό εργαλείων

Εδώ είναι το πιο βασικό σενάριο που χρησιμοποιεί έναν μολύβδινο μαγνήτη – ένα άρθρο, βιβλίο ή μάθημα, σε αντάλλαγμα για το οποίο οι επισκέπτες θα είναι έτοιμοι να δώσουν στοιχεία επικοινωνίας.

  1. Ετοιμάστε υλικό που θα τραβήξει την προσοχή.
  2. Ανεβάστε έναν μολύβδινο μαγνήτη στον ιστότοπο και ρυθμίστε τη διαδικασία απόκτησής του. Αυτό μπορεί να είναι πρόσβαση για λήψη μετά από εξουσιοδότηση στον ιστότοπο ή μέσω email. Εδώ θα χρειαστείτε τη βοήθεια ενός διαχειριστή ιστού.
  3. Ρυθμίστε τη διαφήμιση με βάση τα συμφραζόμενα. Η διαφήμιση θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε γρήγορα άτομα στον ιστότοπό σας που ενδεχομένως ενδιαφέρονται για τον κύριο μαγνήτη σας.
  4. Ετοιμάστε μια σειρά επιστολών που θα λάβουν οι νέοι συνδρομητές. Είναι καλύτερα αν πρόκειται για χρήσιμα υλικά που συμπληρώνουν το περιεχόμενο του μολύβδου μαγνήτη. Στο τέλος κάθε επιστολής, μπορείτε να διαφημίσετε τα προϊόντα σας.
  5. Ρυθμίστε την αυτόματη αποστολή αλληλογραφίας σε διευθύνσεις. Εδώ πάλι, θα χρειαστείτε τη βοήθεια ενός διαχειριστή ιστού ή υπηρεσιών αλληλογραφίας.

Μια πολύ απλή αυτόματη διοχέτευση είναι έτοιμη: ένας πελάτης προέρχεται από μια διαφήμιση, φεύγει από τις επαφές για να αποκτήσει έναν κύριο μαγνήτη, τον λαμβάνει, εγγράφεται στο ενημερωτικό δελτίο και αργά ή γρήγορα γίνεται αγοραστής.

Επιπλέον, οι συγκεντρωμένες διευθύνσεις μπορούν να μεταφερθούν σε υπεύθυνους πωλήσεων για προσωπική εργασία.

Χρησιμοποιήστε τις Υπηρεσίες για να αυτοματοποιήσετε τη δημιουργία δυνητικών πελατών

Τα ειδικά προγράμματα βοηθούν στη δημιουργία φορμών για τη συλλογή επαφών, την τμηματοποίηση πελατών και την εμφάνιση διαφορετικών προσφορών και την αυτοματοποίηση των αποστολών. Όλοι αυτοί πληρώνονται. Το κόστος μιας συνδρομής εξαρτάται από τις δυνατότητες.

Δυνατότητες υπηρεσιών:

  • αναδυόμενα παράθυρα (με προώθηση, χρονόμετρο, φόρμα λήψης).
  • κουίζ και τεστ κατασκευαστές ;
  • διαδικτυακή συνομιλία και ένα παράθυρο για αίτημα επιστροφής κλήσης.
  • εργασία με εγκαταλελειμμένα καροτσάκια.
  • δημιουργία διαφορετικών αλυσίδων αλληλογραφίας για διαφορετικούς πελάτες.

Βάλτε τις πωλήσεις στον αυτόματο πιλότο

Η εργασία με ψυχρούς πελάτες απαιτεί πολλούς πόρους. Συχνά είναι πιο λογικό να τα ξοδεύουμε για αυτοματισμούς. Βάλτε τις πωλήσεις σας σε αυτόματο πιλότο, ώστε να μην χρειάζεται να συνεργάζεστε με ψυχρούς πελάτες. Λαμβάνετε τακτικές λίστες επαφών με άτομα που είναι ήδη εξοικειωμένα με το προϊόν ή την υπηρεσία και ενδιαφέρονται για αυτό.

Επωφεληθείτε από μια πλατφόρμα πωλήσεων Όλα σε ένα.

Επί του παρόντος, μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους για την προσέλκυση καυτών πελατών είναι η χρήση διαφόρων υπηρεσιών αυτοματισμού και CRM. Με τη βοήθεια αυτών των υπηρεσιών, μπορείτε να απλοποιήσετε σημαντικά τη διαδικασία δημιουργίας διοχετεύσεων πωλήσεων και να παράγετε αυτοματοποιημένα αναλυτικά στοιχεία των ροών πελατών για την καμπάνια σας. Επειδή όλες οι πληροφορίες και τα στατιστικά στοιχεία βρίσκονται σε ένα μέρος, η αλληλεπίδραση με μια πλατφόρμα πωλήσεων all-in-one γίνεται όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική και ενημερωτική.

Επί του παρόντος, ο πιο σημαντικός παίκτης στην αγορά υπηρεσιών αυτοματισμού και CRM πωλήσεων είναι η πολυκαναλική εξερχόμενη πλατφόρμα Getsales. Αυτή η λύση cloud all-in-one έχει κερδίσει την κορυφαία κατάσταση εργαλείου εντοπισμού και αφοσίωσης δυνητικών πελατών B2B λόγω της αποτελεσματικότητάς του και της πλούσιας λειτουργικότητας που θα σας εξοικονομήσει τον μισό χρόνο και θα προσφέρει στην επιχείρησή σας ένα σημαντικό επίπεδο δημιουργίας δυνητικών πελατών. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τους όρους και τις τιμές της υπηρεσίας επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο getsales.io.

Ανακεφαλαίωση

Η προσέλκυση δυνητικών πελατών, όπως έχουμε ήδη δει, είναι μια εξαιρετικά σημαντική και υπεύθυνη διαδικασία. Δεν είναι περίεργο που λένε ότι οι μόλυβδοι είναι το καύσιμο κάθε επιχείρησης. Ωστόσο, αν και αυτή η διαδικασία είναι απλή θεωρητικά, εξακολουθεί να αποτελείται από πολλές διαφορετικές πτυχές και ρουτίνες που απαιτούν πολύ χρόνο και εμπειρία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η αυτοματοποίηση της παραγωγής δυνητικών πελατών είναι ζωτικής σημασίας για την επέκταση και τη διατήρηση της βιωσιμότητας οποιασδήποτε επιχείρησης. Σήμερα, είναι δυνατό να αυτοματοποιηθεί η παραγωγή δυνητικών πελατών χρησιμοποιώντας διάφορες υπηρεσίες αυτοματισμού. Ωστόσο, η μεγάλη ποικιλία τους θέτει στην ημερήσια διάταξη το ζήτημα της επιλογής της πιο αποτελεσματικής λύσης από αυτές της αγοράς. Για να διασφαλιστεί η σταθερή ανάπτυξη μιας επιχείρησης, είναι απαραίτητο να εμπιστεύεστε δοκιμασμένες υπηρεσίες, όπως η πολυκαναλική εξερχόμενη πλατφόρμα Getsales.

Ελπίζουμε ότι αυτό το υλικό ήταν χρήσιμο για εσάς και ότι μάθατε λίγα περισσότερα για τη δημιουργία δυνητικών πελατών και τον τρόπο αυτοματοποίησής της.

Αποκάλυψη: Εάν μας αρέσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, μπορεί να τα παραπέμψουμε στους αναγνώστες μας μέσω συνδέσμου συνεργάτη, πράγμα που σημαίνει ότι ενδέχεται να λάβουμε προμήθεια παραπομπής από την πώληση, εάν αγοράσετε το προϊόν που προτείναμε. Διαβάστε περισσότερα για αυτό στην αποκάλυψη συνεργατών μας.

Διαβάστε επίσης :ιστότοποι προτύπων πώλησης υπολογιστικών φύλλων

Share your love
Ισίδωρος
Ισίδωρος

Ενας `Φανταστικός` χαρακτήρας με πολυ αγάπη σε αυτό που κάνει.

Άρθρα: 5006

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *