εικονίδιο προφίλ

Πώς να επικοινωνήσετε με το Instagram (Αναφορά προβλήματος)

Η Meta είναι η εταιρεία πίσω από το Facebook, το Instagram και το WhatsApp. Με τη Meta να λειτουργεί με το χέρι τρεις εφαρμογές μεγάλης κλίμακας, η αναζήτηση υποστήριξης πελατών μπορεί να είναι ενοχλητική.

Στην πραγματικότητα, αυτές οι τρεις εφαρμογές δεν προσφέρουν την επιλογή συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο με ένα άτομο για την επίλυση προβλημάτων που αφορούν συγκεκριμένες εφαρμογές. Από αυτές τις τρεις εφαρμογές, το Instagram δυσκολεύεται περισσότερο όταν πρόκειται να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία χρήστη.

Οι χρήστες του Instagram αντιμετωπίζουν περιστασιακά προβλήματα κατά τη χρήση της εφαρμογής στο Android ή το iPhone τους και δεν ξέρουν πώς να τα επιλύσουν ή να τα αναφέρουν στην ομάδα προγραμματιστών.

Πώς να επικοινωνήσετε με το Instagram;

Μπορεί να θέλετε να επικοινωνήσετε με το Instagram για διάφορους λόγους. Ίσως ορισμένες λειτουργίες της εφαρμογής να μην λειτουργούν για εσάς ή να μην μπορείτε να ανταλλάξετε μηνύματα κ.λπ.

Διαβάστε επίσης :Πώς να προσθέσετε σημειώσεις σε Reels και αναρτήσεις Instagram

Όποιος κι αν είναι ο λόγος, η εφαρμογή παρέχει μερικούς τρόπους επίλυσης όλων των προβλημάτων που σχετίζονται με την εφαρμογή Instagram. Έχετε ακόμη και ένα αποκλειστικό κέντρο βοήθειας όπου μπορείτε να αναφέρετε προβλήματα και να τα επιλύσετε μέσα σε λίγες ημέρες.

1. Εκκινήστε το Ίνσταγκραμ εφαρμογή στο τηλέφωνό σας.

2. Όταν ανοίξει η εφαρμογή, πατήστε το εικονίδιο προφίλ στην κάτω δεξιά γωνία.

εικονίδιο προφίλ

3. Στην οθόνη Προφίλ, πατήστε το Μενού εικονίδιο στην επάνω δεξιά γωνία.

4. Στο μενού που εμφανίζεται, επιλέξτε Ρυθμίσεις και Απόρρητο.

5. Μεταβείτε στην ενότητα Περισσότερες πληροφορίες και υποστήριξη και πατήστε Βοήθεια.

Βοήθεια

6. Στην επόμενη οθόνη, πατήστε Κέντρο βοηθείας.

Κέντρο βοηθείας

7. Στο Κέντρο βοήθειας, μπορείτε περιηγηθείτε σε σχετικά θέματα με βάση το πρόβλημά σας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη γραμμή αναζήτησης για να βρείτε πληροφορίες σχετικά με το πρόβλημά σας.

περιηγηθείτε σε σχετικά θέματα

Πώς να αναφέρετε ένα πρόβλημα στο Instagram;

Δεδομένου ότι το Instagram δεν προσφέρει υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο, προσφέρει την επιλογή αναφοράς προβλημάτων. Μπορείτε να το κάνετε στο Instagram και η ομάδα προγραμματιστών θα εξετάσει το ζήτημα.

Υπάρχουν δύο διαφορετικοί τρόποι για να αναφέρετε ένα πρόβλημα στο Instagram: από το μενού Ρυθμίσεις και ανακινώντας το τηλέφωνο από την οθόνη προβλημάτων.

Ανακινήστε το τηλέφωνό σας για να αναφέρετε ένα πρόβλημα

Αν ανακινήσετε το τηλέφωνο στην οθόνη όπου αντιμετωπίζετε το πρόβλημα, θα εμφανιστεί το μενού Αναφορά προβλήματος. Αυτός είναι μόνο ένας τρόπος για να ενημερώσετε την ομάδα προγραμματιστών του Instagram ότι αντιμετωπίζετε πρόβλημα. Εδώ είναι τι πρέπει να κάνετε.

1. Εντοπίστε την οθόνη όπου αντιμετωπίζετε το πρόβλημα. Για παράδειγμα, εάν δεν μπορείτε να ανταλλάξετε μηνύματα, ανοίξτε τον πίνακα συνομιλίας και ανακινήστε το τηλέφωνό σας.

2. Στην προτροπή Αναφορά τεχνικού προβλήματος, πατήστε Αναφορά προβλήματος.

Αναφορά προβλήματος

3. Στην επόμενη οθόνη, επιλέξτε Συμπεριλάβετε και συνεχίστε.

Συμπεριλάβετε και συνεχίστε

4. Στη συνέχεια, εξηγήστε εν συντομία τι συνέβη ή τι δεν λειτουργεί. Μόλις τελειώσετε, πατήστε το Στείλετε επάνω αριστερά.

Στείλετε

Αναφέρετε ένα πρόβλημα στο Instagram από τις Ρυθμίσεις

Εάν η λειτουργία Shake Phone δεν λειτουργεί, μπορείτε επίσης να αναφέρετε ένα πρόβλημα από το μενού ρυθμίσεων του Instagram. Εδώ είναι τι πρέπει να κάνετε.

1. Ανοίξτε την εφαρμογή Instagram και πατήστε την εικόνα του προφίλ σας στην κάτω δεξιά γωνία.

2. Στην οθόνη Προφίλ, πατήστε το Χάμπουργκερ μενού πάνω δεξιά.

3. Στη συνέχεια, πατήστε Ρυθμίσεις και Απόρρητο.

4. Στις Ρυθμίσεις και Απόρρητο, πατήστε Βοήθεια.

Βοήθεια

5. Στην οθόνη Βοήθειας, πατήστε Αναφέρω ένα πρόβλημα.

Αναφέρω ένα πρόβλημα

6. Στη συνέχεια, επιλέξτε Αναφορά προβλήματος χωρίς κούνημα.

Αναφορά προβλήματος χωρίς κούνημα

Τώρα, εξηγήστε εν συντομία το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Αυτό θα αναφέρει το πρόβλημα στην τεχνική ομάδα του Instagram.

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω απευθείας με το Instagram;

Η επιλογή άμεσης επαφής δεν είναι διαθέσιμη σε όλες τις περιοχές. Το κέντρο βοήθειας του Instagram είναι ο μόνος εύκολος τρόπος επικοινωνίας με το Instagram.

Πώς μπορώ να στείλω ένα email στο Instagram;

Μπορείτε να δοκιμάσετε να στείλετε το μήνυμά σας σε αυτό το email: [email protected]. Ωστόσο, πολλοί χρήστες ανέφεραν ότι δεν έλαβαν απάντηση από αυτήν τη διεύθυνση.

Το Instagram ανταποκρίνεται στα email;

Το Instagram απαντά στα email σας εάν είναι απαραίτητο. Ωστόσο, συνήθως χρειάζεται περίπου μία εβδομάδα ή περισσότερο για να σας απαντήσει η ομάδα υποστήριξης μέσω email.

Πώς μπορώ να παραπονεθώ στο Instagram;

Εάν σκοπεύετε να παραπονεθείτε για ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, πρέπει να το αναφέρετε ακολουθώντας τις μεθόδους που έχουμε μοιραστεί.

Διαβάστε επίσης :Πώς να δείτε το ιστορικό παρακολούθησης στο Instagram

Το Instagram απαντά όταν αναφέρετε ένα πρόβλημα;

Ναι, εάν το πρόβλημα είναι με το μέρος σας, θα λάβετε μια απάντηση. Ωστόσο, εάν πρόκειται για σφάλμα συγκεκριμένης εφαρμογής, θα διορθώσετε το πρόβλημα χωρίς καμία απάντηση.

Αυτό το άρθρο εξηγεί πώς μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Instagram και πώς να αναφέρετε ένα πρόβλημα. Ενημερώστε μας εάν χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια σε αυτό το θέμα στα σχόλια. Επίσης, αν σας φανεί χρήσιμος αυτός ο οδηγός, μην ξεχάσετε να τον μοιραστείτε με τους φίλους σας.

Share your love

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *