Πώς να πίνετε μηλόξυδο

Πώς να πίνετε μηλόξυδο

Λόγοι για τους οποίους το μηλόξυδο είναι καλό για εσάς και πώς να κρύψετε την ξινή γεύση του

Το μηλόξυδο (ACV) είναι ένα κοινό μαγειρικό συστατικό που πίνουν εκατομμύρια άνθρωποι για διάφορα οφέλη για την υγεία. Μερικοί το έχουν χρησιμοποιήσει για να βοηθήσουν την πέψη. Άλλοι ισχυρίζονται ότι ενισχύει το ανοσοποιητικό τους σύστημα. Οι διαβητικοί το καταναλώνουν ακόμη και για να βοηθήσουν στη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα τους. Αν και η έρευνα είναι αντικρουόμενη σχετικά με τους ακριβείς λόγους που το ACV είναι υγιές, η τακτική κατανάλωσή του παρέχει στο σώμα σας πολλές πλούσιες βιταμίνες όπως ασβέστιο και φώσφορο. Επιπλέον, προσθέτοντας λίγη ποσότητα στη διατροφή σας κάθε μέρα μπορεί να βοηθήσει το σώμα σας να αποτοξινωθεί, καθαρίζοντας το από επιβλαβή βακτήρια. Είτε θέλετε να το πιείτε σκέτο είτε να χρησιμοποιήσετε άλλα λαχταριστά και θρεπτικά συστατικά για να τονώσετε τη γεύση του, αυτό το άρθρο θα σας δώσει βήμα προς βήμα πώς και γιατί να πίνετε ACV!

Πώς να γυαλίσω τον χαλκό(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

  • Πίνετε μηλόξυδο 20 λεπτά πριν από κάθε γεύμα 3 φορές την ημέρα για να ρυθμίσετε την όρεξή σας.
  • Πάντα αραιώστε το μηλόξυδο σας σε νερό. Η κατανάλωση μη αραιωμένου μηλόξυδου μπορεί να βλάψει το σμάλτο των δοντιών και το λαιμό σας.
  • Ανακατέψτε άλλα μπαχαρικά όπως κανέλα, καγιέν και μαύρο πιπέρι για να ενισχύσετε την έντονη, όξινη γεύση του μηλόξυδου.
  • Χρησιμοποιήστε μη παστεριωμένο μηλόξυδο (που ονομάζεται «η μητέρα») αντί για φιλτραρισμένα προϊόντα. Η μητέρα περιέχει χρήσιμα προβιοτικά για την ενίσχυση της πέψης.

Βήματα

Πώς να κάνετε το νερό να έχει καλύτερη γεύση(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Πίνοντας μηλόξυδο ωμό

  1. Πάρτε φρέσκο, αφιλτράριστο μηλόξυδο. Ψάξτε στο τμήμα του ξιδιού στο τοπικό σας σούπερ μάρκετ για φυσικό μηλόξυδο. Αγοράστε ACV με ίζημα στο κάτω μέρος της φιάλης. Αυτό είναι γνωστό ως «η μητέρα» και περιέχει χρήσιμα ένζυμα και προβιοτικά. Αποφύγετε να πάρετε παστεριωμένο ACV, καθώς δεν θα έχει τις ίδιες ιδιότητες με το αφιλτράριστο ξύδι και επομένως δεν θα παρέχει τα ίδια οφέλη για την υγεία.
    • Μπορείτε επίσης να φτιάξετε το δικό σας μηλόξυδο στο σπίτι ζυμώνοντας μήλα και ζάχαρη.
  2. Αραιώστε το μηλόξυδο σε νερό. Από μόνο του, το μηλόξυδο είναι εξαιρετικά όξινο και θα μπορούσε να βλάψει τα δόντια και το λαιμό σας εάν λαμβάνεται μόνο του. Για να αποτρέψετε αυτούς τους κινδύνους, ανακινήστε το μπουκάλι του ACV πριν το μετρήσετε, το ρίξετε σε ένα ποτήρι και προσθέσετε νερό.
    • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε νερό οποιασδήποτε θερμοκρασίας για το ACV σας. Ωστόσο, το κρύο σε θερμοκρασία δωματίου νερό θα είναι πιθανώς το πιο εύκολο να καταπιεί κανείς.
  3. Πίνετε ACV 20 λεπτά πριν από τα γεύματα για να ρυθμίσετε τα επίπεδα γλυκόζης σας. Καταναλώστε μηλόξυδο πριν από το γεύμα σας για να τονώσετε το πεπτικό σας σύστημα και να ρυθμίσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας καθώς τρώτε. Καθώς μεγαλώνετε, τα γαστρικά υγρά του σώματός σας εξαντλούνται, καθιστώντας την πέψη όλο και πιο δύσκολη. Το ACV περιέχει προβιοτικά.[6] Τα προβιοτικά μπορούν να ενισχύσουν την υγεία του εντέρου και να χρησιμεύσουν ως υποκατάστατο αυτών των χαμένων χυμών εάν τα πίνετε με άδειο στομάχι.
    • Συμβουλευτείτε έναν γιατρό πριν ξεκινήσετε ένα σχήμα ACV εάν σας συνταγογραφηθεί ινσουλίνη ή διουρητικά φάρμακα. Το μηλόξυδο μπορεί να αποδυναμώσει το φάρμακο.[7]
  4. Συνεχίστε να παίρνετε μηλόξυδο 2-3 φορές την ημέρα. Πίνετε ACV μερικές φορές την ημέρα για να διατηρήσετε τα οφέλη για την υγεία που παρέχει. Κατανείμετε ομοιόμορφα την πρόσληψη ACV κατά τη διάρκεια της ημέρας, λαμβάνοντάς το πριν από κάθε γεύμα και δίνοντάς του τον κατάλληλο χρόνο για πέψη. Ένα κοινό πρόγραμμα ACV είναι να πίνετε μία φορά όταν ξυπνάτε, μία φορά το πρωί και μία το βράδυ, αλλά επιλέξτε αυτό που σας ταιριάζει καλύτερα.
    • Μερικοί άνθρωποι χρησιμοποιούν το ACV αποκλειστικά ως θεραπευτικό σχήμα αποτοξίνωσης για να βοηθήσουν στον καθαρισμό του εντέρου τους από ανθυγιεινά βακτήρια. Εάν χρησιμοποιείτε ACV για αυτό το σκοπό, πίνετε 2-3 φορές την ημέρα για δύο έως τέσσερις εβδομάδες 3-4 φορές το χρόνο.
    • Σταματήστε το σχήμα ACV εάν εμφανίσετε επαναλαμβανόμενη ναυτία ή δυσπεψία.

Ενισχύει τη γεύση του μηλόξυδου

  1. Ανακατέψτε γλυκαντικό για να κρύψετε την οξύτητα του ACV. Μετρήστε μια πρέζα από την αγαπημένη σας ζάχαρη ή γλυκαντικό και ανακατέψτε το στο μηλόξυδο για να κάνετε το ποτό σας λιγότερο ξινό. Ανακατέψτε το ρόφημα μέχρι να διαλυθεί τελείως η ζάχαρη.
    • Αντικαταστήστε το γλυκαντικό με μέλι για ένα φυσικό γλυκαντικό.
  2. Προσθέστε κανέλα ή πιπέρι καγιέν για πρόσθετη θρεπτική αξία. Ρίξτε τριμμένη κανέλα ή πιπέρι καγιέν στο ACV σας και ανακατέψτε μέχρι να αναμειχθεί καλά το ρόφημα. Η κανέλα και το πιπέρι θα προσθέσουν μια πιο πικάντικη γεύση στο ποτό σας και θα βοηθήσουν στη μείωση της αρτηριακής σας πίεσης.[11]
    • Για μια ευρύτερη ποικιλία γεύσεων, δοκιμάστε να φτιάξετε ένα τσάι με μηλόξυδο με ACV, ωμό μέλι, χυμό λεμονιού και ζεστό νερό. Στη συνέχεια, κολλήστε ένα ξυλάκι κανέλας σε αυτό το ζεστό ρόφημα για να αποκτήσει έντονη γεύση.
  3. Βάλτε χυμό λεμονιού για να κάνετε το ACV πιο τάρτα. Μπορείτε είτε να στύψετε το χυμό από ωμά λεμόνια είτε να χρησιμοποιήσετε προσυσκευασμένο χυμό λεμονιού. Προσαρμόστε την ποσότητα του χυμού λεμονιού που βάζετε στο ποτό σας ανάλογα με το πόσο ξινή γεύση θέλετε.
    • Ένας συνδυασμός μηλόξυδου και χυμού λεμονιού μειώνει επίσης τα επιβλαβή βακτήρια σε διάφορα τρόφιμα.
  4. Ενσωματώστε το μηλόξυδο σε ένα dressing σαλάτας. Ανακατέψτε μαζί ελαιόλαδο, μηλόξυδο, 1 σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένο και αλάτι σε ένα μπολ. Ανακατεύουμε το ντρέσινγκ μέχρι να ενωθεί καλά. Ντύστε τη σαλάτα με περίπου το ένα τρίτο του ντρέσινγκ σας και βάλτε το υπόλοιπο στο ψυγείο.
    • Χρησιμοποιήστε μηλόξυδο στις σαλάτες για να σκοτώσετε μερικούς από τους επιβλαβείς μικροοργανισμούς (όπως η σαλμονέλα) που μπορούν να βρεθούν στα χόρτα της σαλάτας.[15]
    • Μπορείτε επίσης να αναμίξετε ACV στο αγαπημένο σας ντρέσινγκ που αγοράσατε από το κατάστημα.
  5. Μαρινάρετε κρέατα και λαχανικά σε μηλόξυδο. Δημιουργήστε ένα μείγμα με αναλογία 2 μέρη μαγειρικού λαδιού και 1 μέρος μηλόξυδου σε μια επανασφραγιζόμενη πλαστική σακούλα. Προσθέστε μπαχαρικά της επιλογής σας όπως πιπέρι καγιέν, αλάτι και σκόνη σκόρδου. Όταν ενωθεί καλά η μαρινάδα, βάλτε μέσα το κρέας ή τα λαχανικά της επιλογής σας και αφήστε τα να μουλιάσουν στη σακούλα για 3-4 ώρες πριν τα ψήσετε.
    • Πειραματιστείτε με διαφορετικές γεύσεις. Αν θέλετε μια πιο αλμυρή μαρινάδα, προσθέστε το καθένα από το Worcestershire και τη σάλτσα σόγιας.
    • Απλώς αποφύγετε την προσθήκη δημητριακών ολικής αλέσεως όπως βρώμη, λαχανικών με ρίζες όπως γλυκοπατάτες και άλλα υδαρή φαγητά. Ενώ αυτά τα είδη είναι εξαιρετικά για τη θεραπεία της παλινδρόμησης οξέος, μπορεί να μειώσουν την οξύτητα και τα οφέλη για την υγεία του ACV.
  6. Βάλτε μηλόξυδο στις σούπες ή τα μαγειρευτά σας. Οι σούπες και τα μαγειρευτά είναι γεμάτα με μια ποικιλία από γεύσεις που θα κρύψουν την οξύτητα του μηλόξυδου σας. Βάλτε ACV όταν μαγειρέψετε το επόμενο σπιτικό μπολ με σούπα και ανακατέψτε το καλά. Όταν τελειώσετε τη σούπα σας, φροντίστε να πιείτε το ζωμό για να πάρετε όλα τα θρεπτικά συστατικά του ACV σας.
    • Το μηλόξυδο μπορεί να προστεθεί σε σούπα από κατάστημα ή σπιτική.

Προειδοποιήσεις

  • Επειδή είναι πολύ όξινο, το καθαρό μηλόξυδο θα μπορούσε να διαβρώσει το σμάλτο των δοντιών. Φροντίστε να αραιώσετε το ξύδι πριν το καταναλώσετε.[19]
  • Το μηλόξυδο μπορεί να διαβρώσει την επένδυση του εντέρου σας, κάτι που θα μπορούσε ενδεχομένως να προκαλέσει σωματικές βλάβες και πεπτικά προβλήματα. Συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν αρχίσετε να παίρνετε το ACV.[20]
  • Από τον Οκτώβριο του 2018, δεν υπάρχουν πολλές έρευνες που να υποστηρίζουν ορισμένους ισχυρισμούς υγείας του μηλόξυδου, όπως η επίδρασή του στην απώλεια βάρους.[21]
  • Το μηλόξυδο μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η ινσουλίνη ή τα διουρητικά φάρμακα εάν είστε διαβητικός. Συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε ένα σχήμα αποτοξίνωσης.[22]

[Edit]Γρήγορη Περίληψη

  1. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/31140380/
  2. https://health.clevelandclinic.org/exploring-the-health-benefits-of-apple-cider-vinegar/
  3. https://health.clevelandclinic.org/exploring-the-health-benefits-of-apple-cider-vinegar/
  4. [v161569_b01]. 11 Σεπτεμβρίου 2020.
  5. https://www.bbc.com/news/magazine-37229792
  6. https://health.clevelandclinic.org/exploring-the-health-benefits-of-apple-cider-vinegar/
  7. https://extension.wvu.edu/food-health/cooking/apple-cider-vinegar-myths-facts
  8. https://edition.cnn.com/2021/03/10/health/benefits-of-apple-cider-vinegar-wellness/index.html
  9. https://extension.wvu.edu/food-health/cooking/apple-cider-vinegar-myths-facts
  10. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1785201/
  11. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4003790/
  12. https://www.allrecipes.com/recipe/244510/apple-cider-vinegar-tea/
  13. ,https://www.uchicagomedicine.org/forefront/health-and-wellness-articles/debunking-the-health-benefits-of-apple-cider-vinegar
  14. https://www.food.com/recipe/apple-cider-vinegar-and-honey-vinaigrette-dressing-396343
  15. https://www.uchicagomedicine.org/forefront/health-and-wellness-articles/debunking-the-health-benefits-of-apple-cider-vinegar
  16. https://www.food.com/recipe/apple-cider-vinegar-marinade-121123
  17. https://www.hopkinsmedicine.org/health/wellness-and-prevention/gerd-diet-foods-that-help-with-acid-reflux-heartburn
  18. https://www.allrecipes.com/recipe/64014/apple-cider-beef-stew/
  19. https://www.health.harvard.edu/blog/apple-cider-vinegar-diet-does-it-really-work-2018042513703
  20. [v161569_b01]. 11 Σεπτεμβρίου 2020.
  21. [v161569_b01]. 11 Σεπτεμβρίου 2020.
  22. https://www.mayoclinic.org/healthy-lifestyle/weight-loss/expert-answers/apple-cider-vinegar-for-weight-loss/faq-20058394

Source link

Share your love
Ισίδωρος
Ισίδωρος

Ενας `Φανταστικός` χαρακτήρας με πολυ αγάπη σε αυτό που κάνει.

Άρθρα: 4892

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *