Διορθώστε το «Κάτι πήγε στραβά, δοκιμάστε ξανά» στο Google Play Store

Το Google Play Store είναι το προεπιλεγμένο κατάστημα εφαρμογών του Android και το μεγαλύτερο κατάστημα εφαρμογών στον κόσμο. Μπορείτε να κατεβάσετε σχεδόν κάθε τύπο εφαρμογής και παιχνιδιού για το smartphone Android από το Google Play Store.

Παρόλο που είναι το πιο δημοφιλές και προτιμώμενο κατάστημα εφαρμογών για Android, πρέπει να είναι εντελώς απαλλαγμένο από σφάλματα. Κατά καιρούς, το Google Play Store για Android μπορεί να εμφανίσει σφάλματα και να σας εμποδίσει να χρησιμοποιήσετε το App Store.

Κατά τη λήψη εφαρμογών από το Google Play Store, οι χρήστες λαμβάνουν ένα μήνυμα σφάλματος που λέει “Κάτι πήγε στραβά, δοκιμάστε ξανά”. Εάν λαμβάνετε αυτό το μήνυμα σφάλματος, ορίστε τι πρέπει να κάνετε.

Γιατί εμφανίζεται το σφάλμα “Κάτι πήγε στραβά, δοκιμάστε ξανά”;

Το μήνυμα λάθους “Κάτι πήγε στραβά, δοκιμάστε ξανά” εμφανίζεται για διάφορους λόγους. Εδώ έχουμε συζητήσει μερικούς πιθανούς λόγους που προκαλούν το μήνυμα σφάλματος.

Κακή ή καθόλου συνδεσιμότητα στο Διαδίκτυο.
Κατεστραμμένα δεδομένα εφαρμογών και προσωρινή μνήμη του Google Play Store.
Είστε συνδεδεμένοι με πολλούς Λογαριασμούς Google και ένας από αυτούς προκαλεί το σφάλμα.
Διακοπή διακομιστή Google.

Επομένως, αυτές είναι μερικές από τις πιθανές αιτίες του μηνύματος λάθους “Κάτι πήγε στραβά, δοκιμάστε ξανά” στο Google Play Store.

Διορθώστε το “Κάτι πήγε στραβά, δοκιμάστε ξανά” στο Google Play Store

Τώρα που γνωρίζετε ότι μπορεί να υπάρχουν διάφοροι λόγοι για την ενεργοποίηση του σφάλματος “Κάτι πήγε στραβά, δοκιμάστε ξανά”, πρέπει να ακολουθήσετε ορισμένες βασικές συμβουλές που κοινοποιούνται παρακάτω για να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα. Δείτε πώς μπορείτε να διορθώσετε το Σφάλμα του Google Play Store .

1) Ελέγξτε τη σύνδεσή σας στο Διαδίκτυο

 

Πριν δοκιμάσετε οτιδήποτε άλλο, θα πρέπει να ελέγξετε εάν η σύνδεσή σας στο διαδίκτυο λειτουργεί . Ανεξάρτητα από το πόσο συχνά προσπαθείτε, θα λάβετε σφάλματα εάν δεν είναι διαθέσιμη σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Το Google Play Store απαιτεί ενεργή σύνδεση στο διαδίκτυο για την εξυπηρέτηση εφαρμογών και παιχνιδιών. Ως εκ τούτου, πρέπει να ελέγξετε τη σύνδεσή σας στο Διαδίκτυο πριν ακολουθήσετε τις επόμενες μεθόδους.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εφαρμογές δοκιμής ταχύτητας Διαδικτύου για να ελέγξετε εάν η σύνδεσή σας στο Διαδίκτυο λειτουργεί. Εάν δεν υπάρχουν διαθέσιμες εφαρμογές δοκιμής ταχύτητας Διαδικτύου, μπορείτε να ανοίξετε το πρόγραμμα περιήγησής σας και να επισκεφτείτε τον ιστότοπο fast.com .

Πώς να κατεβάσετε απευθείας το APK από το Google Play Store σε υπολογιστή &; Android(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

2) Ελέγξτε εάν οι διακομιστές της Google είναι εκτός λειτουργίας

 

Εάν το Διαδίκτυό σας λειτουργεί, αλλά εξακολουθείτε να λαμβάνετε το μήνυμα λάθους “Κάτι πήγε στραβά, δοκιμάστε ξανά” κατά την πρόσβαση στο Google Play Store, πρέπει να ελέγξετε εάν οι Διακομιστές της Google αντιμετώπιζαν κάποια διακοπή λειτουργίας.

Εάν οι διακομιστές της Google ήταν εκτός λειτουργίας λόγω συντήρησης, δεν θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε το Google Play Store. Όχι μόνο το Google Play Store, αλλά θα αντιμετωπίσετε επίσης προβλήματα κατά τη χρήση άλλων Υπηρεσιών Google όπως το YouTube, το Gmail, οι Χάρτες Google κ.λπ.

Για να το επιβεβαιώσετε, πρέπει να ελέγξετε τη σελίδα κατάστασης του Google Play Store στο Downdetector.

3) Αναγκαστική διακοπή του Google Play Store

Το επόμενο πράγμα που μπορείτε να κάνετε για να επιλύσετε το σφάλμα “Κάτι πήγε στραβά, δοκιμάστε ξανά” στο Google Play Store είναι να διακόψετε αναγκαστικά την εφαρμογή.

Χρειάζεται μόνο να κλείσετε αναγκαστικά και να επανεκκινήσετε την εφαρμογή για να επιλύσετε το μήνυμα σφάλματος. Για αυτό, πατήστε παρατεταμένα το εικονίδιο της εφαρμογής Google Play Store και επιλέξτε “Πληροφορίες εφαρμογής” .

 

Πρέπει να πατήσετε το κουμπί Αναγκαστική διακοπή στην οθόνη πληροφοριών εφαρμογής. Αυτό θα αναγκάσει να σταματήσει το Google Play Store στη συσκευή σας Android. Μόλις τελειώσετε, επανεκκινήστε την εφαρμογή.

4) Διορθώστε την ημερομηνία και την ώρα του Smartphone σας

Πολλοί χρήστες ανέφεραν ότι διόρθωσαν το σφάλμα “Κάτι πήγε στραβά, δοκιμάστε ξανά” διορθώνοντας την ημερομηνία και την ώρα. Η εσφαλμένη ημερομηνία και ώρα συχνά προκαλεί προβλήματα με το Google Play Store και πολλές εφαρμογές θα σταματούσαν επίσης να λειτουργούν.

Επομένως, σε αυτήν τη μέθοδο, πρέπει να διορθώσετε τη λανθασμένη ημερομηνία και ώρα στο smartphone σας για να επιλύσετε το σφάλμα “Κάτι πήγε στραβά, δοκιμάστε ξανά”. Δείτε πώς να το κάνετε.

1. Ανοίξτε την εφαρμογή Ρυθμίσεις στο Android και επιλέξτε « Σύστημα » ή « Ρυθμίσεις συστήματος ».

 

2. Στις Ρυθμίσεις συστήματος, πατήστε στην επιλογή Ημερομηνία και ώρα .

 

3. Στη συνέχεια, στην Ημερομηνία & ώρα, ενεργοποιήστε την επιλογή «Αυτόματη ρύθμιση ώρας» και «Αυτόματη ρύθμιση ζώνης ώρας».

 

Αυτό είναι! Αυτό θα διορθώσει την ημερομηνία και την ώρα στο smartphone Android σας. Μόλις τελειώσετε, ανοίξτε ξανά το Google Play Store. δεν θα λαμβάνετε πλέον το μήνυμα λάθους “Κάτι πήγε στραβά, δοκιμάστε ξανά”.

5) Ενεργοποιήστε/απενεργοποιήστε τη λειτουργία πτήσης

 

Η λειτουργία πτήσης ή η λειτουργία πτήσης επαναφέρει τη σύνδεση δικτύου και μπορεί να επιλύσει πολλά ζητήματα σύνδεσης στο Διαδίκτυο. Επομένως, εάν εμφανιστεί το σφάλμα “Κάτι πήγε στραβά, δοκιμάστε ξανά” λόγω ενός προβλήματος στο διαδίκτυο, πρέπει να δοκιμάσετε αυτήν τη μέθοδο.

Για να αλλάξετε τη λειτουργία πτήσης, πρέπει να τραβήξετε προς τα κάτω το κλείστρο ειδοποιήσεων και να πατήσετε «Λειτουργία αεροπλάνου» . Αυτό θα επαναφέρει τις ρυθμίσεις δικτύου και θα διορθώσει το σφάλμα Google Play Store.

10 τρόποι για να διορθώσετε τον κωδικό σφάλματος 39 της Disney Plus(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)`

6) Εκκαθαρίστε την προσωρινή μνήμη του Google Play Store & Services

Εάν εξακολουθείτε να λαμβάνετε το σφάλμα “Κάτι πήγε στραβά, δοκιμάστε ξανά” αφού ακολουθήσετε όλες τις μεθόδους, πρέπει να διαγράψετε την προσωρινή μνήμη του Google Play Store. Η εκκαθάριση της προσωρινής μνήμης δεδομένων θα διορθώσει πολλά προβλήματα του Google Play Store. Δείτε πώς μπορείτε να εκκαθαρίσετε την προσωρινή μνήμη του Google Play Store.

1. Ανοίξτε την εφαρμογή Ρυθμίσεις στο Android σας και πατήστε στις Εφαρμογές .

 

2. Στη σελίδα Εφαρμογές, πατήστε Διαχείριση εφαρμογών .

 

3. Τώρα, βρείτε το Google Play Store και πατήστε σε αυτό. Στη σελίδα Πληροφορίες εφαρμογής, πατήστε Χρήση αποθηκευτικού χώρου .

 

4. Στην επόμενη οθόνη, πατήστε το κουμπί Εκκαθάριση προσωρινής μνήμης .

 

5. Πρέπει επίσης να διαγράψετε την προσωρινή μνήμη για τις Υπηρεσίες Google Play .

 

Αυτό είναι! Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να διαγράψετε την προσωρινή μνήμη δεδομένων για το Google Play Store και τις Υπηρεσίες Google Play.

7) Απεγκαταστήστε τις ενημερώσεις του Google Play Store

Το Google Play Store εγκαθιστά αυτόματα τις ενημερώσεις στο παρασκήνιο. Και μερικές φορές, η απεγκατάσταση των ενημερώσεων του Play Store μπορεί επίσης να επιλύσει το πρόβλημα “Κάτι πήγε στραβά, δοκιμάστε ξανά”.

Επομένως, εάν εξακολουθείτε να λαμβάνετε το “Κάτι πήγε στραβά, δοκιμάστε ξανά”, ακόμη και αφού ακολουθήσετε όλες τις μεθόδους, θα πρέπει να απεγκαταστήσετε τις ενημερώσεις του Google Play Store.

 

Πρέπει να ανοίξετε τη σελίδα πληροφοριών της εφαρμογής Google Play Store και να πατήσετε στις τρεις τελείες στην επάνω δεξιά γωνία. Από τη λίστα επιλογών που εμφανίζεται, επιλέξτε Κατάργηση εγκατάστασης ενημερώσεων .

Αυτό είναι! Αυτό θα απεγκαταστήσει την πρόσφατη ενημέρωση του Google Play Store. Μόλις τελειώσετε, ανοίξτε το Google Play Store. αυτή τη φορά, δεν θα λάβετε το μήνυμα λάθους “Κάτι πήγε στραβά, δοκιμάστε ξανά”.

Πώς να εκκαθαρίσετε την προσωρινή μνήμη στο iPhone & iPad [2022](Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

8) Καταργήστε τον Λογαριασμό σας Google και συνδεθείτε ξανά

Εάν έχετε φτάσει μέχρι τώρα, η τελική επιλογή είναι να αφαιρέσετε τον Λογαριασμό Google από τη συσκευή σας και να συνδεθείτε ξανά. Για αυτό, πρέπει να ακολουθήσετε αυτά τα απλά βήματα.

1. Ανοίξτε την εφαρμογή Ρυθμίσεις στο Android και πατήστε “Κωδικοί πρόσβασης και λογαριασμοί” . Σε ορισμένα τηλέφωνα, η επιλογή μπορεί να ονομάζεται ” Χρήστες και λογαριασμοί” .

 

2. Στους Κωδικοί πρόσβασης και λογαριασμοί, πατήστε στον Λογαριασμό σας Google .

 

3. Στην επόμενη οθόνη, πατήστε σε τρεις τελείες στην επάνω δεξιά γωνία.

4. Από τη λίστα επιλογών που εμφανίζεται, επιλέξτε « Κατάργηση λογαριασμού »

 

Αυτό είναι! Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να αφαιρέσετε τον Λογαριασμό σας Google από το smartphone Android. Αφού αφαιρεθεί, συνδεθείτε ξανά με τον ίδιο λογαριασμό.

 

Επομένως, αυτές είναι μερικές από τις καλύτερες μεθόδους για να διορθώσετε το “Κάτι πήγε στραβά, δοκιμάστε ξανά” στο Google Play Store. Εάν έχετε ακολουθήσει όλες τις μεθόδους προσεκτικά, το σφάλμα μπορεί να έχει ήδη διορθωθεί. 

Πώς να διορθώσετε τα Windows 10 που έχουν κολλήσει στον ατελείωτο βρόχο επανεκκίνησης(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

 

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Καλάθι αγορών
German German Greek Greek Italian Italian