Δείτε τα περιεχόμενα τις σελίδας
ToggleΜπορείτε να κάνετε κλικ στο γραφικό στοιχείο Διεύθυνση επάνω αριστερά και να ελέγξετε εάν ο λογαριασμός σας χρησιμοποιεί τη σωστή διεύθυνση από προεπιλογή. Η πλατφόρμα έχει γίνει πολύ δημοφιλής με τα χρόνια. Τώρα, όλοι το γνωρίζουν και το χρησιμοποιούν.
Εκατομμύρια πωλητές στην πλατφόρμα πωλούν τα προϊόντα τους και αντιμετωπίζουν τον ανταγωνισμό στην ηλεκτρονική αγορά. Ενώ οι υπηρεσίες της Amazon είναι διαθέσιμες σε δημοφιλείς τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο, εξακολουθεί να μην έχει ανοίξει τα φτερά της σε όλες τις πόλεις.
Το περιεχόμενο αυτού του σεναρίου δημιουργείται αυστηρά για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Η χρήση γίνεται με δική σας ευθύνη.
Μερικές φορές κατά την αγορά προϊόντων από την Amazon, μπορεί να συναντήσετε πολλά σφάλματα. Πρόσφατα, το σφάλμα που προβληματίζει πολλούς αγοραστές του Amazon είναι “Αυτό το προϊόν δεν μπορεί να αποσταλεί στην επιλεγμένη τοποθεσία παράδοσης”
Διαβάστε επίσης :Λήψη εφαρμογής Amazon Photos Desktop
Λοιπόν, ποιος είναι ο λόγος για το “Αυτό το προϊόν δεν μπορεί να αποσταλεί στην επιλεγμένη τοποθεσία παράδοσης” μήνυμα σφάλματος και γιατί εμφανίζεται; Θα συζητήσουμε αυτό το σφάλμα λεπτομερώς σε αυτό το άρθρο. Ας αρχίσουμε.
Γιατί η Amazon λέει ότι αυτό το προϊόν δεν μπορεί να αποσταλεί στην επιλεγμένη τοποθεσία σας;
Πριν αναφερθούμε στους πιθανούς λόγους για το πρόβλημα, είναι σημαντικό να διαβάσετε προσεκτικά το μήνυμα σφάλματος. Εδώ είναι το πλήρες μήνυμα σφάλματος.
«Αυτό το προϊόν δεν μπορεί να αποσταλεί στην επιλεγμένη τοποθεσία παράδοσης. Επιλέξτε διαφορετική τοποθεσία παράδοσης”
Εάν διαβάσετε προσεκτικά το σφάλμα, θα γνωρίζετε ότι το αντικείμενο έχει πρόβλημα με την τοποθεσία παράδοσης που έχετε ορίσει. Σημαίνει απλώς ότι το σφάλμα δεν μπορεί να αποσταλεί στην προεπιλεγμένη τοποθεσία παράδοσης.
Αλλά γιατί το προϊόν δεν μπορεί να αποσταλεί ενώ τα άλλα προϊόντα είναι εντάξει με την τοποθεσία παράδοσης; Αυτό συμβαίνει επειδή οι πολιτικές αποστολής διαφέρουν από προϊόν σε προϊόν. Ακολουθούν ορισμένοι βασικοί λόγοι που οδηγούν στο σφάλμα.
- Το προϊόν περιορίζεται στην περιοχή που έχετε επιλέξει.
- Το προϊόν υπερβαίνει τα όρια διαστάσεων αποστολής.
- Το προϊόν δεν είναι κατάλληλο για αποστολή επειδή έχει περίεργο σχήμα.
- Το προϊόν δεν συμμορφώνεται με τους νόμους και τους κανονισμούς και τις πολιτικές της Amazon.
- Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας δεν μπορεί να παραδώσει σε συγκεκριμένους τύπους διευθύνσεων.
- Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στην τοποθεσία σας λόγω κρατικών απαιτήσεων εισαγωγής/εξαγωγής.
- Η αποστολή του προϊόντος στην τοποθεσία σας ενδέχεται να περιοριστεί λόγω περιορισμών του κατασκευαστή ή ζητημάτων εγγύησης.
- Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή σε διεθνή διεύθυνση.
- Ο πωλητής δεν προσφέρει διεθνή αποστολή ή αποστολή στη διεύθυνσή σας λόγω της φύσης του προϊόντος.
Αυτοί οι βασικοί λόγοι οδηγούν στο «Δεν είναι δυνατή η αποστολή αυτού του προϊόντος στην επιλεγμένη τοποθεσία παράδοσης. Επιλέξτε διαφορετικό μήνυμα σφάλματος τοποθεσίας παράδοσης κατά την υποβολή μιας παραγγελίας από την Amazon.
Πώς να διορθώσετε «Αυτό το αντικείμενο δεν μπορεί να αποσταλεί» στο Amazon
Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να δοκιμάσετε εάν δείτε αυτό το σφάλμα κατά την υποβολή μιας παραγγελίας. Εδώ είναι μερικά πράγματα που μπορείτε να δοκιμάσετε. Ακολουθούν ορισμένες μέθοδοι που θα σας βοηθήσουν να επιλύσετε τα ζητήματα παράδοσης του Amazon.
1. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τη σωστή διεύθυνση παράδοσης
Η Amazon σάς επιτρέπει να προσθέσετε πολλές διευθύνσεις παράδοσης στον λογαριασμό σας. Εάν έχετε αποθηκευμένες πολλές διευθύνσεις στον λογαριασμό σας στο Amazon, πρέπει να διασταυρώσετε εάν μια λανθασμένη διεύθυνση έχει οριστεί ως προεπιλογή.
Μπορείτε να κάνετε κλικ στο Γραφικό στοιχείο διεύθυνσης επάνω αριστερά και ελέγξτε εάν ο λογαριασμός σας χρησιμοποιεί τη σωστή διεύθυνση από προεπιλογή. Το γραφικό στοιχείο εμφανίζεται ακριβώς δίπλα στο λογότυπο του Amazon επάνω αριστερά.
ο Επιλέξτε την τοποθεσία σας Θα εμφανιστεί η προτροπή. επιλέξτε τη σωστή διεύθυνση όπου θέλετε να αποσταλεί το προϊόν και, στη συνέχεια, συνεχίστε με το ταμείο.
2. Επιλέξτε διαφορετικό πωλητή
Όπως όλοι γνωρίζουμε, το «Αυτό το προϊόν δεν μπορεί να αποσταλεί στην επιλεγμένη τοποθεσία παράδοσης. Επιλέξτε διαφορετική τοποθεσία παράδοσης’ Το πρόβλημα μπορεί να εμφανιστεί όταν έχετε επιλέξει μια προσφορά από έναν πωλητή που δεν προσφέρει διεθνή αποστολή. είναι λογικό να δοκιμάσετε διαφορετικούς πωλητές.
Δεν θα χρειαστεί να αλλάξετε το στοιχείο. απλά πρέπει να επιλέξετε διαφορετικό πωλητή. Η τιμή του αντικειμένου διαφέρει από πωλητή σε πωλητή στο Amazon. Ως εκ τούτου, η επιλογή ενός πωλητή που μπορεί να παραδώσει την αποστολή στη διεύθυνσή σας, λαμβάνοντας υπόψη τις διακυμάνσεις της τιμής είναι σημαντική.
Για να επιλέξετε έναν εναλλακτικό πωλητή, μεταβείτε στη σελίδα καταχώρισης αντικειμένων. Στη δεξιά πλαϊνή γραμμή, ελέγξτε το Άλλοι πωλητές στο Amazon Ενότητα. Αυτό θα σας δείξει όλους τους πωλητές που πωλούν το ίδιο προϊόν.
Εάν η τιμή σας ικανοποιεί, προσθέστε το προϊόν στην κάρτα σας και συνεχίστε με το ταμείο.
3. Επιλέξτε διαφορετική διεύθυνση παράδοσης
Για την παράδοση του προϊόντος απαιτείται κωδικός pin της περιοχής σας. Έτσι, εάν κάτι δεν μπορεί να αποσταλεί στη διεύθυνσή σας, μπορείτε να δοκιμάσετε να αλλάξετε λίγο τον κωδικό PIN.
Μπορείτε να εισαγάγετε τη διεύθυνση του φίλου ή του μέλους της οικογένειάς σας που είναι πιο κοντά σας ή το σημείο παραλαβής του Amazon. Εάν δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τη διεύθυνση ενός φίλου/μέλους της οικογένειας, προσθέστε μια διεύθυνση πιο κοντά στη διεύθυνση Σημείο παραλαβής του Αμαζονίου.
4. Δοκιμάστε ξανά μετά από λίγα λεπτά/ώρες
Πολλοί χρήστες σε δημόσια φόρουμ έχουν ισχυριστεί ότι το σφάλμα “Αυτό το προϊόν δεν μπορεί να αποσταλεί στην επιλεγμένη τοποθεσία παράδοσης” εμφανίζεται μόνο λόγω ενός σφάλματος στην πλατφόρμα.
Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα παράδοσης της Amazon λόγω σφάλματος, πρέπει να περιμένετε μέχρι να το διορθώσει η Amazon. Εν τω μεταξύ, μπορείτε να δοκιμάσετε να ελέγξετε το ίδιο προϊόν σε άλλους ιστότοπους αγορών στο διαδίκτυο.
5. Επικοινωνήστε με το Κέντρο Υποστήριξης της Amazon
Η Amazon διαθέτει ένα εξαιρετικό σύστημα υποστήριξης πελατών, που σας επιτρέπει να συνομιλείτε άμεσα με τον αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών. Επομένως, εάν τίποτα δεν λειτούργησε για εσάς και πιστεύετε ότι το προϊόν πρέπει να παραδοθεί στη διεύθυνσή σας, μπορείτε να απευθυνθείτε στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών.
Έχετε δύο επιλογές για να συνδεθείτε με το ομάδα υποστήριξης – Συνομιλία και κλήση. Εάν νιώθετε άνετα να εξηγήσετε το πρόβλημα στη συνομιλία, επιλέξτε την επιλογή Συνομιλία τώρα. Εναλλακτικά, επιλέξτε την επιλογή Call me για υποστήριξη τηλεφωνικών κλήσεων.
Το σφάλμα “Αυτό το προϊόν δεν μπορεί να αποσταλεί στην επιλεγμένη τοποθεσία παράδοσης” εμφανίζεται για διάφορους λόγους. Μπορείτε ακόμη και να επικοινωνήσετε με τον πωλητή για βοήθεια. Πιστεύουμε ότι αυτές οι μέθοδοι θα σας είχαν βοηθήσει Γνωρίστε τους περιορισμούς αποστολής Amazon. Ενημερώστε μας εάν χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια σε αυτό το θέμα στα σχόλια.