10 στρατηγικές για την προώθηση της επωνυμίας σας με NFT

Εάν ανήκετε στον ψηφιακό κόσμο, πρέπει να γνωρίζετε την αξία και τη δημοτικότητα των Non-fungible tokens (NFT). Η αγορά NFT αποτιμήθηκε στα 10.000.000 $ το 2020. Μετά από μόλις ένα χρόνο, η αγορά είχε αξία 22 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η οποία φαίνεται πιθανό να συνεχίσει να αυξάνεται.

Τα NFT μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο μετασύμπαν για την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας. Το Metaverse δεν είναι ένα ενιαίο, ενοποιημένο μέρος αλλά μάλλον ένα κατανεμημένο σύστημα διασυνδεδεμένων εικονικών κόσμων για διάφορες δραστηριότητες.

Εταιρείες όλων των μεγεθών διερευνούν τρόπους χρήσης NFT στις προσπάθειές τους μάρκετινγκ και επωνυμίας, καθώς το metaverse αυξάνεται σε δημοτικότητα. Ας δούμε πώς τα NFT μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να επεκτείνουν τις διαδικτυακές τους ταυτότητες.

Πώς να δημιουργήσετε το δικό σας NFT και να το πουλήσετε δωρεάν

Bitcoin καζίνο

Συμβουλές για να δημιουργήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας με τα NFT

Τα NFT εκτοξεύονται λόγω των τεράστιων δυνατοτήτων τους να δημιουργήσουν αναγνωρισιμότητα επωνυμίας. Δείτε πώς μπορεί η επιχείρησή σας να κάνει το όνομά της χρησιμοποιώντας NFT για την προώθηση προϊόντων.

1. Προσθέστε ένα στοιχείο παιχνιδιού στην επωνυμία σας

Τα περισσότερα νέα παιχνίδια υποστηρίζουν πλέον NFT, καθιστώντας τα μια βιώσιμη επιλογή για τη δημιουργία εσόδων από περιεχόμενο με δυνατότητα λήψης. Σε αντίθεση με τα κανονικά DLC, τα NFT δεν μπορούν να αντιγραφούν και να επικολληθούν. Ακόμα κι αν πολλά NFT μπορεί να φαίνονται ίδια, το καθένα έχει το μοναδικό ψηφιακό του αποτύπωμα αποθηκευμένο στο blockchain. Αυτό τους καθιστά ιδανικό μέσο ανταλλαγής για επιχειρήσεις που θέλουν να παρέχουν αποκλειστικό περιεχόμενο στους πιο πιστούς πελάτες τους. Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτή τη στιγμή καλύτερα για να εκφράσουν το ήθος της επωνυμίας τους μέσω συνεπών μηνυμάτων.

Για τις αθλητικές εταιρείες, ένα παιχνίδι που βασίζεται σε NFT μπορεί να επιτρέπει στους θαυμαστές να συλλέγουν ψηφιακές εκδόσεις των φανέλες των αγαπημένων τους παικτών. Οι επιχειρήσεις μπορούν να παρέχουν στους πελάτες αναπαραγωγές ψηφιακών προϊόντων για να διακοσμήσουν τις μετατροπικές επαύλεις τους. Αυτές οι ενσωματώσεις όχι μόνο αυξάνουν την ορατότητα της εταιρείας σας στο μετασύμπαν αλλά κάνουν επίσης τους πελάτες σας να νιώθουν ότι έχουν μια πραγματική επένδυση στην επιχείρησή σας.

2. Συμμετέχετε τους πελάτες στη διαδικασία αγοράς

Η συμμετοχή στη διαδικασία πωλήσεων είναι μια καταπληκτική προσέγγιση για να κάνετε τους ανθρώπους να επενδύσουν στην εταιρεία σας. Και το ίδιο ισχύει για τα NFT. Οι χρήστες των NFT μπορούν να αγοράζουν, να πουλούν και να ανταλλάσσουν εικονικά αντικείμενα μεταξύ τους. Οι επωνυμίες στη βιομηχανία της μόδας, για παράδειγμα, μπορεί να χρησιμοποιήσουν το metaverse για να αφήσουν τους παίκτες να δοκιμάσουν ουσιαστικά διάφορα ρούχα και αξεσουάρ. Με αυτόν τον τρόπο, οι αγοραστές μπορεί να αποκτήσουν μια αίσθηση για την εφαρμογή και το στυλ του προϊόντος πριν το αγοράσουν. Ενώ το κάνει αυτό, ο χρήστης θα προωθήσει διακριτικά την εταιρεία σε όλους όσους βλέπουν την εικονική του γκαρνταρόμπα.

Μια άλλη επιλογή για τις επιχειρήσεις είναι να εφαρμόσουν ένα πρόγραμμα αφοσίωσης που βασίζεται στο NFT, όπου οι πελάτες μπορούν να συγκεντρώνουν πόντους που μπορούν να εξαργυρωθούν για μοναδικά ψηφιακά αγαθά. Το να έχεις μερίδιο στην εικονική οικονομία γίνεται πιο σημαντικό καθώς το metaverse κερδίζει ευρύτερη αποδοχή στο mainstream.

3. Δημιουργήστε επώνυμα ψηφιακά συλλεκτικά με τους καλλιτέχνες NFT

Η δημιουργία στρατηγικών συμμαχιών είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αυξηθεί η προβολή των προϊόντων. Ο πιο γρήγορος τρόπος για να διαδώσετε τη λέξη για το NFT σας είναι να συνεργαστείτε με καθιερωμένους καλλιτέχνες NFT και ιστότοπους δημοπρασιών με μεγάλη και αφοσιωμένη βάση θαυμαστών. Ειδικά αν εργάζεστε σε έναν τομέα όπου η υιοθέτηση NFT δεν έχει λάβει ιδιαίτερη προσοχή, θα πρέπει να κινηθείτε γρήγορα για να επωφεληθείτε από αυτήν την αναπτυσσόμενη τάση.

Με τόσο μεγάλο ενδιαφέρον για τα NFT, η είδηση ​​διαδίδεται γρήγορα κάθε φορά που ένας πρωτοπόρος εισέρχεται στην αγορά. Ένα ή περισσότερα από τα NFT με επωνυμία συλλεκτών μπορεί να γίνουν viral αν συνεργαστείτε με έναν γνωστό καλλιτέχνη NFT για την παραγωγή τους. Αυτό θα ήταν εξαιρετικό για την προβολή της επωνυμίας σας. Αυτό είναι το αντίστοιχο NFT του Influencer Marketing, με τον καλλιτέχνη NFT να λειτουργεί ως το επίκεντρο της καμπάνιας.

4. Δημιουργήστε ψηφιακά αντίγραφα NFT των προϊόντων σας

Οι NFTs μπορούν να διαφημίζουν και να διανέμουν επώνυμα αντικείμενα υψηλής αξίας για avatar, τηρώντας τη φιλοσοφία του μετασύμπαντος. Τα επώνυμα μπλουζάκια και τα ψηφιακά αντίγραφα των πραγματικών προϊόντων σας ενδέχεται να ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία. Μπορείτε να εκθέσετε την επωνυμία σας σε μεταστρεφείς χρήστες παρέχοντας στους πελάτες εικονικά πρωτότυπα μελλοντικών προϊόντων για δοκιμή και παροχή σχολίων. Με τα έξυπνα συμβόλαια, μπορείτε ακόμη και να ρυθμίσετε αυτά τα NFT για να παρέχουν στους κατόχους τους αυτόματα έγκαιρη πρόσβαση στις φυσικές εκδόσεις των νέων στοιχείων που κυκλοφόρησαν.

5. Mint Real Products ως NFTs

Ενώ εστιάσαμε στην κοπή των NFT ως ψηφιακών αντιγράφων των πραγματικών σας προϊόντων, είναι επίσης δυνατό να δημιουργήσετε φυσικά ισοδύναμα NFT. Για να το κάνετε αυτό, μπορείτε να επισυνάψετε έναν μοναδικό κωδικό QR στο προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρει η εταιρεία σας στον πραγματικό κόσμο και, στη συνέχεια, οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα smartphone τους για να σαρώσουν τον κωδικό και να λάβουν το NFT. Μπορείτε να αυξήσετε την αξία των αντικειμένων σας με διάφορους τρόπους, κάνοντας tokening τους. Τα διακριτικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για οτιδήποτε, από την απόδειξη της κατάστασης VIP έως την επιβράβευση επαναλαμβανόμενων πελατών ή για τη συμπλήρωση ενός συνόλου συλλεκτικών στοιχείων που ξεκλειδώνουν μια ανταμοιβή.

6. Προσφέρετε NFT ως ανταμοιβές στους πελάτες σας

Τα NFT είναι ιδιαίτερα περιζήτητα λόγω της σπανιότητάς τους, γεγονός που τα καθιστά επιθυμητά ως συλλεκτικά. Ωστόσο, οι διαγωνισμοί που προσφέρουν NFT ως βραβεία είναι βέβαιο ότι θα προσελκύσουν ένα μεγάλο κοινό, ιδιαίτερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, λόγω του πόσο ακριβοί μπορεί να γίνουν ορισμένα NFT.

Οι συμμετέχοντες στον διαγωνισμό σας ενδέχεται να αλληλεπιδράσουν με την επωνυμία σας με πολλούς τρόπους, όπως μέσω κουίζ, κοινής χρήσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και άλλων μέσων. Η επωνυμία του NFT που χαρίζετε είναι μια άλλη μέθοδος για να διασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας παραμένει στο μυαλό του νικητή ανά πάσα στιγμή.

7. Νομισματοκοπείο και πώληση NFT

Ένα NFT μπορεί να δημιουργηθεί από οποιοδήποτε υπάρχον ψηφιακό στοιχείο ή φυσικό περιουσιακό στοιχείο. Η κοπή είναι η διαδικασία δημιουργίας ενός νέου NFT και μετά την κοπή, οι περισσότεροι χρήστες προσπαθούν να πουλήσουν ή να δημοπρατήσουν τα NFT τους. Εάν το NFT σας είναι μοναδικό, μπορεί επίσης να οδηγήσει σε αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις. Μπορείτε να πουλήσετε τα NFT σας χρησιμοποιώντας ρομπότ αυτόματης διαπραγμάτευσης όπως bitcoin prime για την προώθηση της επωνυμίας σας. Ένα από τα λίγα ξενοδοχεία πέντε αστέρων στη Βενετία, το Ca’ di Dio, δημοπρατούσε μια διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο ως μη ανταλλάξιμο εισιτήριο (NFT) στον ταξιδιωτικό ιστότοπο OpeSea τον Αύγουστο. Χάρη στη διαφημιστική εκστρατεία γύρω από τα NFT, το περιστατικό καλύφθηκε ευρέως στα μέσα ενημέρωσης. Αναφέρθηκε ακόμη και από τα πιο δημοφιλή ιστολόγια κρυπτογράφησης και NFT.

8. Επαληθεύστε την αυθεντικότητα των προϊόντων σας

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, υπάρχουν πολλά οφέλη από την απόκτηση NFT για τα προϊόντα σας. Μέσω αυτής της διαδικασίας, η εταιρεία θα είναι σε θέση να παρέχει μεγαλύτερη διαφάνεια της επωνυμίας προϊόντων στην αγορά-στόχο της. Ένας καταναλωτής θα αισθάνεται πιο σίγουρος για τα προϊόντα μιας εταιρείας εάν η εταιρεία επαληθεύσει τη γνησιότητα αυτών των πραγμάτων. Η βιομηχανία πολυτελείας, η οποία υποφέρει περισσότερο από την απομίμηση, μπορεί να ωφεληθεί πολύ από αυτό. Λάβετε υπόψη ότι το θύμα της απομίμησης δεν είναι μόνο η φήμη της εταιρείας αλλά και ο πελάτης που χάνει χρήματα σε ένα προϊόν χαμηλής ποιότητας.

9. Επεκτείνετε τις σειρές προϊόντων σε ψηφιακά NFT

Είναι μια τεχνική για να κάνετε τους ανθρώπους να ενδιαφέρονται για τη μάρκα και το περιεχόμενό της για πρώτη φορά. Το οικονομικό όφελος που παρέχουν οι ψηφιακές γραμμές στις εταιρείες είναι ένα από τα κύρια σημεία πώλησής τους. Μια επωνυμία θα είναι επιτυχημένη εάν τα είδη NFT που αναπτύσσει παρέχουν στους πελάτες πραγματική αξία και απτά πλεονεκτήματα. Δεν είναι μόνο οικονομικά επωφελής. είναι επίσης πολύ αγαπητό. Στους χρήστες αρέσει η πρωτοτυπία και έλκονται από «τολμηρές» εταιρείες.

Τα Cryptokicks της Nike είναι ένα καλό παράδειγμα. Οποιοσδήποτε διαθέτει Cryptokicks μπορεί να συνδυάσει και να ταιριάξει με άλλα ψηφιακά αθλητικά παπούτσια της ίδιας μάρκας για να δημιουργήσει ένα μοναδικό σχέδιο. Ο χρήστης θα μπορούσε όχι μόνο να βάλει τον χαρακτήρα του Roblox να φορέσει αυτά τα κρυπτονομίσματα, αλλά θα μπορούσε επίσης να αγοράσει ένα πραγματικό αντίγραφο του μοναδικού σχεδίου υποδημάτων του.

10. Αυξήστε τη σπανιότητα χρησιμοποιώντας NFT

Το αποτέλεσμα της σπανιότητας ενός δημοφιλούς προϊόντος είναι μια άλλη επιλογή για μια επιχείρηση να έχει έσοδα από το ψηφιακό της περιεχόμενο. Είναι το πώς η ταυτότητα και η αφήγηση της μάρκας έχουν τις ρίζες τους σε αυτό το αποκλειστικό αρχείο. Όλες οι προαναφερθείσες πτυχές μιας επωνυμίας, η ποιότητα ή η προσβασιμότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών της, η ηθική, οι αξίες, το όραμα, η φιλοδοξία κ.λπ., μπορούν να συνοψιστούν σε μια συλλογή NFT με τα πιο δημοφιλή είδη.

συμπέρασμα

Τα NFT είναι ένα φανταστικό εργαλείο για τη δημιουργία αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας, να ανταμείψετε πιστούς πελάτες ή ακόμα και να δημιουργήσετε ιστορικά αντικείμενα για συλλέκτες. Έχουν τεράστιες δυνατότητες. Ενσωματώνοντας τα NFT με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να προωθήσετε την επιχείρησή σας σε άτομα που δεν θα είχατε προσεγγίσει ποτέ πριν και με τρόπους που δεν θα φανταζόσασταν ποτέ. Τα προγράμματα πιστότητας που βασίζονται σε NFT επιτρέπουν σε μια εταιρεία να βυθίσει τους πελάτες της στον κόσμο της και να αυξήσει την αναγνώριση της επωνυμίας σε πρωτοφανή ύψη. Νικητής θα είναι η επωνυμία που ενοποιεί καλύτερα τις εμπειρίες των χρηστών της σε όλη την ψηφιακή και φυσική σφαίρα.

Share your love
Ισίδωρος
Ισίδωρος

Ενας `Φανταστικός` χαρακτήρας με πολυ αγάπη σε αυτό που κάνει.

Άρθρα: 5432

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *