Trollishly Οδηγός μάρκετινγκ B2B στο YouTube

Το σε βάθος μάρκετινγκ βίντεο είναι απαραίτητο για τις διαδικτυακές στρατηγικές μάρκετινγκ του 21ου αιώνα. Το κόστος δημιουργίας και επεξεργασίας βίντεο έχει μειωθεί και αυτές οι υπηρεσίες είναι πλέον ευρέως προσβάσιμες. Ακόμη και μια μικροσκοπική πιτσαρία από απέναντι μπορεί να δημιουργήσει εκπληκτικά βίντεο κλιπ χρησιμοποιώντας ένα smartphone, κάμερα και επεξεργασία φωτογραφιών. Ο μεγαλύτερος προορισμός βίντεο στον κόσμο φαίνεται να είναι το YouTube. Χρησιμοποιείται εξίσου από άτομα, εταιρείες και οργανισμούς για τη διάδοση ιστοριών και πληροφοριών. Σε μια δήλωση τύπου από το 2018, το YouTube δήλωσε ότι υπήρχαν περισσότεροι από 1,9 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.

B2B YouTube

Το YouTube είναι μια ευέλικτη πλατφόρμα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για στόχους B2C και B2B. Το σχέδιο ή η προσέγγισή σας θα αλλάξει ανάλογα με το κοινό που σκοπεύετε. Σύμφωνα με πρόσφατα ευρήματα, τα Baby Boomers και Generation X είναι οι δύο δημογραφικές κατηγορίες με τον ταχύτερο ρυθμό ανάπτυξης. Όσοι πιστεύουν ότι μόνο οι νέες γενιές χρησιμοποιούν το δίκτυο μπορεί να εκπλαγούν από αυτό. Πρόσφατα, η λειτουργία Shors στο YouTube έχει τραβήξει την προσοχή των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Επομένως, εάν προσπαθείτε να κάνετε το περιεχόμενό σας να προσεγγίσει ένα παγκόσμιο κοινό, μπορείτε να το επιλέξετε αγοράστε προβολές σορτς YouTube για να κάνετε τη δουλειά σας να αγγίξει ευρέως.

Οι καλύτερες εφαρμογές που βγάζουν χρήματα για Android το 2023

Συχνά, ένα βίντεο μπορεί να εξηγήσει μια αφήγηση πολύ πιο γρήγορα από ένα γραπτό κομμάτι. Οι ιδρυτές, τα στελέχη και τα στελέχη εταιρειών συχνά καταπονούνται από τις καθημερινές τους ευθύνες. Η παρακολούθηση ενός κλιπ 60 δευτερολέπτων σχετικά με ένα θέμα θα είναι πιο εύχρηστο από το να διαβάσετε μια ολόκληρη σελίδα που το συζητάμε. Το YouTube μπορεί να παράγει προβολές ως η δεύτερη μηχανή αναζήτησης, αν και αυτή δεν είναι η πλήρης εικόνα. Κάποιος μπορεί να αλληλεπιδράσει με τη βάση πελατών σας στο YouTube, να απαντήσει στις ερωτήσεις τους σχετικά με την εταιρεία σας και να τους παρουσιάσει την επιχείρησή σας. Η τελευταία γραμμή είναι ότι το YouTube μπορεί να ενισχύσει τα έσοδα B2B και την αναγνώριση της επωνυμίας. Λοιπόν, από πού ξεκινάμε;

Aκολουθήστε μας στο facebook

Δημιουργήστε μια επώνυμη σελίδα YouTube

Δεν θα χρειαστεί να εμβαθύνουμε σε αυτό το βήμα γιατί είναι τόσο απλό. Διαθέτετε λογαριασμό Google. Μεταβείτε στο YouTube και δημιουργήστε ένα προφίλ επωνυμίας αντί για ένα κανάλι κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο “Χρήση επιχείρησης ή ονόματος”. Στη συνέχεια, πρέπει να τροποποιήσετε το κανάλι σας. Αυτό συνεπάγεται τη συμπερίληψη συνδέσμων προς την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας και τους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης και ένα λογότυπο καναλιού, ένα εξώφυλλο καναλιού, περιγραφές και ένα επαγγελματικό email. Το να θυμάστε ότι μπορεί να έχετε δύο διαφορετικές εκδόσεις της σελίδας σας είναι μια καλή ιδέα—μία για επισκέπτες που έχουν εγγραφεί και άλλη για όσους δεν είναι εγγεγραμμένοι. Να επιλέγετε πάντα να τηρείτε τις οδηγίες του YouTube.

Πώς να κερδίσετε περισσότερα: Affiliate marketing η media buying(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Δημιουργήστε ενδιαφέροντα βίντεο

Τα βίντεο μπορεί να έχουν ποικίλους στόχους και να λαμβάνουν διαφορετικά σχήματα ως στοιχείο του σχεδίου μάρκετινγκ περιεχομένου. Οι πιο δημοφιλείς τύποι περιλαμβάνουν περιπτωσιολογικές μελέτες, συνεντεύξεις πνευματικής ηγεσίας, επεξηγηματικά και εκπαιδευτικά βίντεο κλιπ, μαρτυρίες πελατών, ομαδικές συνεδρίες και μαρτυρίες καταναλωτών. Σε μια ρύθμιση B2B, οποιαδήποτε από αυτές τις μορφές μπορεί να οδηγήσει σε απίστευτα αποτελέσματα.

Τα βίντεο θα πρέπει να είναι διασκεδαστικά για να τραβήξουν το ενδιαφέρον των θεατών και να εξακολουθούν να δίνουν την άποψή σας. Εάν τα επαγγελματικά στούντιο χειρίζονται την ανάπτυξη και δεν την έχετε τον έλεγχο, πρέπει να την παρακολουθείτε. Φτιάξτε ένα σενάριο που περιγράφει τη φιλοσοφία και τις οργανωτικές αρχές του παρακάτω βίντεο.

Ενισχύστε το SEO των βίντεό σας

Αν κανείς δεν παρακολουθεί ένα αξιοπρεπές βίντεο, τι αλλαγή κάνει; Το δεύτερο μεγαλύτερο εργαλείο αναζήτησης είναι το YouTube. Επομένως, η ενημέρωση των μεταδεδομένων είναι απαραίτητη για υψηλότερη κατάταξη SEO. Το YouTube παραθέτει τα βίντεο χρησιμοποιώντας μια τεχνική ευρετηρίασης. Για να είναι εύκολο για τους χρήστες να εντοπίσουν αυτό που αναζητούν, τα μεταδεδομένα σας πρέπει να περιέχουν λέξεις-κλειδιά και τις κατάλληλες παραμέτρους. Αυτό καθιστά πιο πιθανό ότι οι χρήστες θα βρουν το βίντεό σας ενώ αναζητούν άλλα παρόμοια.

Πώς να κάνετε κλιπ ενός βίντεο YouTube για κοινή χρήση(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Δημοσιοποιήστε το βίντεό σας

Η σύνδεση του βίντεο στα διάφορα δίκτυά σας είναι απαραίτητη αφού τοποθετηθεί και βελτιστοποιηθεί. Όλοι επιθυμούμε μια μεγάλη βάση θαυμαστών, αλλά δεν εμφανίζεται γρήγορα. Για να διαφημίσετε αποτελεσματικά το κλιπ σας, πρέπει να αρχίσετε να το χτίζετε. Αυτό μπορεί να γίνει με μερικούς διαφορετικούς τρόπους.

  • Μεσα ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
  • Ιστότοποι και αναρτήσεις ιστολογίου
  • Email
  • Συνδεθείτε με το κοινό

Καμπάνιες για διαφημίσεις βίντεο

Θα πρέπει να σκεφτείτε τις καμπάνιες Google Ads με το YouTube, εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το YouTube στο μέγιστο των δυνατοτήτων του. Μερικές φορές η προβολή των κλιπ σας στο διαδίκτυο είναι ανεπαρκής. Επομένως, οι επιλογές στόχευσης είναι εκεί που λάμπουν αυτές οι διαφημίσεις. Είναι σημαντικό να είστε όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένοι με τις διαφημίσεις σας σε ένα περιβάλλον B2B.

Λήψη εφαρμογής YouTube για υπολογιστή το 2022 (Μέθοδοι εργασίας)(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Δείτε τα αποτελέσματα – Youtube Analytic

Η ανάλυση των αποτελεσμάτων των δραστηριοτήτων σας είναι ζωτικής σημασίας σε οποιαδήποτε επιχείρηση ή σενάριο στη ζωή. Με αυτήν την προσέγγιση, το YouTube Analytics θα μπορούσε να είναι χρήσιμο. Μπορείτε να παρακολουθείτε πόσο καλά λειτουργεί το σχέδιό σας σχετικά με τον καθορισμένο στόχο σας. Κάθε βίντεο πρέπει να έχει έναν ξεχωριστό στόχο. Ο συνολικός αριθμός των ατόμων που έχουν δει το βίντεο, η τυπική διάρκεια παρακολούθησης ενός βίντεο και το επίπεδο αφοσίωσης είναι μερικές σημαντικές μετρήσεις που πρέπει να παρακολουθούνται. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε τη βοήθεια του Trollishly για να εργαστείτε για τη διαδικτυακή δέσμευση και προσέγγιση.

συμπέρασμα

Τελικά, το YouTube είναι ένας αποτελεσματικός ιστότοπος που μπορεί να βοηθήσει τα βίντεό σας να προβληθούν μέσω διαφήμισης επί πληρωμή ή φυσικής αναζήτησης. Εάν δεν έχετε ήδη ξεκινήσει να εργάζεστε για το επόμενο βίντεό σας, “Τι περιμένετε;” Ξεκινήστε να εργάζεστε με το YouTube, το πιο σημαντικό κέντρο κοινωνικής δικτύωσης.

Οφέλη του μάρκετινγκ βίντεο για την επιχείρησή σας(Ανοίγει σε νέα καρτέλα)

Share your love
Ισίδωρος
Ισίδωρος

Ενας `Φανταστικός` χαρακτήρας με πολυ αγάπη σε αυτό που κάνει.

Άρθρα: 4882

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *