εργαλεία διαχείρισης χρόνου για Windows

12 καλύτερα εργαλεία διαχείρισης χρόνου για Windows 10/11

Μέχρι τώρα, έχουμε μοιραστεί πολλά άρθρα σχετικά με την παραγωγικότητα, όπως τις καλύτερες εφαρμογές λήψης σημειώσεων και σουίτες παραγωγικότητας. Ωστόσο, όλες αυτές οι εφαρμογές και τα εργαλεία είναι άχρηστα, αν δεν έχετε πρόβλημα με τη διαχείριση του χρόνου σας.

Ο χρόνος είναι το μόνο πράγμα που δεν μπορούμε να αναγεννήσουμε. Επομένως, είναι απαραίτητο να διαχειρίζεστε και να χρησιμοποιείτε το χρόνο αποτελεσματικά. Δεδομένου ότι πλέον περνάμε πολύ χρόνο στον υπολογιστή, αποφασίσαμε να μοιραστούμε μια λίστα με τα καλύτερα εργαλεία διαχείρισης χρόνου για Windows.

Αλλά προτού κοινοποιήσουμε τη λίστα, έχετε υπόψη σας ότι τα εργαλεία διαχείρισης χρόνου διατίθενται σε διαφορετικές γεύσεις. Μερικοί θα σας βοηθήσουν μόνο να παρακολουθείτε τον χρόνο που ξοδεύετε, ενώ άλλοι θα σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε εργασίες.

Πώς να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας στα Windows 11

12 καλύτερα εργαλεία διαχείρισης χρόνου για Windows

Επομένως, ποιο θα επιλέξετε θα εξαρτηθεί από τις ανάγκες σας. Έτσι, σε αυτό το άρθρο, θα μοιραστούμε μερικά από τα καλύτερα εργαλεία διαχείρισης χρόνου για τα Windows 10/11.

1. RescueTime

RescueTime

Το RescueTime είναι ένα από τα κορυφαία εργαλεία διαχείρισης χρόνου για τα Windows 10 που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη στιγμή. Έχει σχεδιαστεί για να σας βοηθήσει να βρείτε περισσότερο χρόνο για τον εαυτό σας.

Απλώς καταγράφει τον χρόνο που αφιερώνεται σε διαφορετικές εφαρμογές, όπως προγράμματα περιήγησης ιστού, ιστότοπους, εφαρμογές κ.λπ. Λειτουργεί αθόρυβα από το παρασκήνιο χωρίς να επιβραδύνει ολόκληρη τη συσκευή.

2. Clockify

Clockify

Αν ψάχνετε για ένα εργαλείο διαχείρισης ελεύθερου χρόνου για τον υπολογιστή σας με Windows, το Clockify μπορεί να είναι η καλύτερη επιλογή για εσάς. Το εργαλείο παρακολουθεί το χρόνο που αφιερώνεται σε εργασίες, έργα και πελάτες.

Μπορείτε να δημιουργήσετε εργασίες/υποεργασίες, να αναθέσετε άτομα, να προσθέσετε ετικέτες, κ.λπ. Έχει επίσης μια έκδοση premium που ξεκλειδώνει πολλά κρίσιμα χαρακτηριστικά.

3. Εστίαση σε εκκρεμότητες

Εστίαση σε εκκρεμότητες

Το Focus To-Do είναι για όσους αναζητούν ένα εργαλείο διαχείρισης χρόνου all-in-one για τα Windows 10. Συνδυάζει όλες τις βασικές λειτουργίες σε μία εφαρμογή, όπως διαχείριση εργασιών, χρονόμετρο, χρονόμετρο Pomodoro κ.λπ.

Εκτός από αυτό, σας επιτρέπει επίσης να ορίσετε μια υπενθύμιση για οποιαδήποτε συγκεκριμένη εργασία. Έτσι, το Focus To-Do είναι η καλύτερη εφαρμογή διαχείρισης χρόνου που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τώρα.

4. Βλαστός

Βλαστός

Λοιπόν, το Toogl είναι μια προηγμένη έκδοση της εφαρμογής Clockify που αναφέρεται παραπάνω. Σας επιτρέπει να δημιουργείτε εργασίες, να εκχωρείτε ομάδες, να παρακολουθείτε την απόδοση κ.λπ.

Εκτός από αυτό, παρακολουθεί επίσης τον χρόνο που ξοδεύετε στους ιστότοπους και τις εφαρμογές ενώ εκτελείτε από το παρασκήνιο. Επίσης, υπάρχει ένα χρονόμετρο Pomodoro για να σας βοηθήσει να εστιάσετε περισσότερο στις εργασίες.

5. ToDoist

ToDoist

Το ToDoist, η δημοφιλής εφαρμογή Android και iOS, είναι διαθέσιμη και για Windows. Όπως κάνει η εφαρμογή για κινητά, το ToDoist για επιτραπέζιους υπολογιστές σάς επιτρέπει να δημιουργείτε σημειώσεις, να δημιουργείτε μια λίστα εργασιών, να εκχωρείτε δευτερεύουσες εργασίες, να ορίζετε υπενθυμίσεις κ.λπ.

Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι το ToDoist συνδέεται με πολλές εφαρμογές αποθήκευσης τρίτων και cloud, όπως Trello, IFTTT, Dropbox κ.λπ., για να σας δείξει τις σημειώσεις που είναι αποθηκευμένες σε αυτές τις πλατφόρμες.

6. Chrometa

Chrometa

Το Chrometa είναι ένα από τα καλύτερα και κορυφαία λογισμικά αυτοματοποιημένης παρακολούθησης χρόνου που διατίθεται στον ιστό. Το καλό με το Chrometa είναι ότι καταγράφει αυτόματα τις εργασίες στις οποίες εργάζεστε.

Αυτό το κάνει παρακολουθώντας το ποντίκι, το πληκτρολόγιό σας και τις εφαρμογές που χρησιμοποιείτε. Καταγράφει τον χρόνο σας σε κάθε εφαρμογή, έγγραφο, email, ιστότοπο και πολλά άλλα.

7. Θυμηθείτε το Γάλα

Θυμηθείτε το Γάλα

Είναι μια απλή εφαρμογή λίστας υποχρεώσεων που σας επιτρέπει να οργανώνετε εργασίες βάσει ετικετών με χρωματική κωδικοποίηση. Το εργαλείο στέλνει επίσης υπενθυμίσεις εργασιών μέσω email, κειμένου, άμεσων μηνυμάτων και Twitter. Θυμηθείτε, το The Milk είναι διαθέσιμο για επεκτάσεις Android, iOS, Blackberry 10, Windows και Browser.

8. ProofHub

ProofHub

Το ProofHub είναι βασικά ένα λογισμικό σχεδιασμού έργου all-in-one που σας παρέχει όλα τα εργαλεία που χρειάζεται η ομάδα σας. Το πρόγραμμα σας παρέχει τον απόλυτο έλεγχο σε ομάδες και έργα.

Αν και είναι ένα προηγμένο πρόγραμμα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο διαχείρισης χρόνου. Μπορείτε να δημιουργήσετε εργασίες και να αναθέσετε ρόλους για να τις ολοκληρώσετε.

9. Timecamp

Timecamp

Το Timecamp είναι μια διαδικτυακή εφαρμογή που έχει σχεδιαστεί για να παρακολουθεί τη δραστηριότητα των χρηστών υπολογιστών. Είναι μια εφαρμογή που σας βοηθά να αποκτήσετε πληροφορίες για τα έργα και τις εργασίες σας.

Εκτός από αυτό, το Timecamp διευκολύνει επίσης τον υπολογισμό του εισοδήματος με βάση τον χρόνο εργασίας. Το ατομικό πρόγραμμα είναι δωρεάν για χρήση, αλλά η τιμολόγηση ξεκινά από 6 $ ανά χρήστη/μήνα για μια μεγαλύτερη ομάδα.

10. PomoDone

PomoDone

Αν ψάχνετε για τον ευκολότερο τρόπο παρακολούθησης της ροής εργασιών σας χρησιμοποιώντας την τεχνική Pomodoro, τότε πρέπει να δοκιμάσετε το PomoDone.

Το PomoDone βασίζεται στην Τεχνική Pomodoro, ένα σύστημα διαχείρισης χρόνου. Το σύστημα ενθαρρύνει τους ανθρώπους να δουλέψουν με τον χρόνο που διαθέτουν – και όχι εναντίον του.

11. Γιατρέ του χρόνου

Γιατρέ του χρόνου

Το Time Doctor είναι βασικά ένα εργαλείο διαχείρισης χρόνου σχεδιασμένο για ομάδες. Η εφαρμογή παρέχει λειτουργίες αυτόματης παρακολούθησης χρόνου για να γνωρίζει πού υπερέχει η ομάδα και πού χρειάζεται βοήθεια.

Εάν διαχειρίζεστε μια ομάδα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το λογισμικό για να καταγράψετε τον χρόνο που απαιτείται για όλες τις εργασίες και τα έργα σας σε πραγματικό χρόνο, να παρακολουθείτε τον χρόνο μέχρι το δεύτερο για να χρεώνετε σωστά τους πελάτες και να πληρώνετε τους υπαλλήλους κ.λπ.

12. Rize

Rize

Το Rize είναι μια εφαρμογή διαχείρισης για Windows που δεν είναι πολύ δημοφιλής αλλά προσφέρει πολλές χρήσιμες λειτουργίες. Βασικά, αυτό φέρνει έναν προπονητή παραγωγικότητας AI που αναλύει τη δραστηριότητά σας και σας συμβουλεύει σε πραγματικό χρόνο.

Ο προπονητής παραγωγικότητας AI σάς λέει πότε να εστιάσετε, πότε να κάνετε διαλείμματα και πότε βγαίνετε εκτός τροχιάς. Αυτήν τη στιγμή, το εργαλείο είναι διαθέσιμο τόσο για macOS όσο και για Windows.

Έτσι, αυτές είναι μερικές από τις καλύτερες εφαρμογές διαχείρισης χρόνου για Windows που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη στιγμή. Εάν γνωρίζετε άλλες τέτοιες εφαρμογές, ενημερώστε μας στο πλαίσιο σχολίων παρακάτω. Ελπίζω αυτό το άρθρο να σας βοήθησε! Παρακαλώ μοιραστείτε το και με τους φίλους σας.

Διαβάστε επίσης :καλύτερες εφαρμογές για φοιτητές

Πώς να διαχειριστείτε συσκευές χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό σας Netflix

Πώς να δημιουργήσετε και να διαχειριστείτε λίστες αναπαραγωγής βίντεο στο Facebook

Share your love
Ισίδωρος
Ισίδωρος

Ενας `Φανταστικός` χαρακτήρας με πολυ αγάπη σε αυτό που κάνει.

Άρθρα: 5042

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *