Γιατί τα μηνύματα στο Facebook αποστέλλονται αλλά δεν παραδίδονται (και πώς να τα διορθώσετε)

Το Facebook είναι το μεγαλύτερο δίκτυο μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με δισεκατομμύρια ανθρώπους να το χρησιμοποιούν καθημερινά. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα. Εκατομμύρια μηνύματα αποστέλλονται μέσω του Facebook Messenger κάθε ώρα και ορισμένες δυσλειτουργίες είναι βέβαιο ότι θα συμβούν. Ένα από τα πιο συνηθισμένα παράπονα είναι ότι τα μηνύματα στο Facebook αποστέλλονται αλλά δεν παραδίδονται.

Στην εποχή που περιμένουμε τα άμεσα μηνύματα με την οικογένεια και τους φίλους μας να είναι «άμεσα», αυτό είναι ένα πρόβλημα. Τούτου λεχθέντος, υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους τα μηνύματα στο Facebook δεν παραδίδονται, επομένως διαβάστε για να μάθετε τι προκαλεί το πρόβλημα και τι μπορείτε να κάνετε για να το διορθώσετε.

Γιατί δεν παραδίδεται το μήνυμά μου;

Προτού απαριθμήσουμε όλους τους λόγους για τους οποίους ένα μήνυμα στάλθηκε αλλά δεν παραδόθηκε, ας βεβαιωθούμε ότι κατανοείτε τις καταστάσεις και τα σύμβολα των μηνυμάτων που χρησιμοποιούνται από την εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων Facebook για να τα υποδείξει. Υπάρχουν τέσσερις καταστάσεις μηνυμάτων που πρέπει να γνωρίζετε:

Ένας απλός κύκλος σημαίνει ότι το μήνυμά σας βρίσκεται σε κατάσταση αποστολής.
Ένας κύκλος με μπλε σημάδι επιλογής σημαίνει ότι το μήνυμά σας έχει σταλεί.
Ένας μπλε σκιασμένος κύκλος με ένα λευκό σημάδι επιλογής σημαίνει ότι το μήνυμά σας έχει παραδοθεί.
Η εικόνα προφίλ του παραλήπτη υποδεικνύει ότι διάβασε το μήνυμα που στείλατε.

Τώρα που καταλαβαίνετε τις καταστάσεις μηνυμάτων, ας δούμε ποιοι είναι οι πιο συνηθισμένοι λόγοι για τη μη παράδοση των μηνυμάτων:

1. Ο δέκτης αγνοεί το μήνυμά σας

Μερικές φορές οι άνθρωποι δεν έχουν διάθεση να συνομιλήσουν. Για παράδειγμα, ο φίλος σας μπορεί να είδε το μήνυμά σας μέσω της ειδοποίησης και αποφάσισε να μην το ανοίξει. Η κατάσταση του μηνύματος θα αλλάξει σε παραδόθηκε όταν ο παραλήπτης ανοίξει το FB Messenger.

2. Ο παραλήπτης διέγραψε το μήνυμα

Εάν ο παραλήπτης είδε το μήνυμά σας μέσω του συστήματος ειδοποιήσεων ή της γραμμής κατάστασης, μπορεί να είχε αποφασίσει να το διαγράψει χωρίς να το ανοίξει πραγματικά. Η διαγραφή του μηνύματος χωρίς καν να το διαβάσει μπορεί να είναι ατύχημα ή ένδειξη ότι ο παραλήπτης δεν ενδιαφέρεται να συνομιλήσει μαζί σας. Αυτός μπορεί να είναι ο λόγος που βλέπετε το μήνυμα ως απεσταλμένο, αλλά δεν παραδόθηκε ποτέ.

3. Το μήνυμά σας επισημάνθηκε ως ανεπιθύμητο

Ακριβώς όπως ο φίλος σας μπορεί να διέγραψε κατά λάθος το μήνυμά σας, θα μπορούσε να το επισημάνει άθελά του ως ανεπιθύμητο. Εάν συμβεί αυτό, το μήνυμά σας θα παραμείνει σε κατάσταση αποστολής και δεν θα επισημανθεί ποτέ ως παραδοθέν.

4. Ο δέκτης δεν είναι συνδεδεμένος στο Messenger

Ο παραλήπτης μπορεί απλώς να αποσυνδεθεί από τον λογαριασμό του στο Facebook και την εφαρμογή Messenger. Εάν του στείλετε ένα μήνυμα που δεν παραδόθηκε, μπορεί να σημαίνει ότι είναι εκτός σύνδεσης. Έχετε υπομονή και δείτε εάν το μήνυμα αλλάζει σε κατάσταση παράδοσης μόλις συνδεθεί ο παραλήπτης.

5. Το μήνυμα πήγε στο φάκελο αίτησης μηνύματος

Εάν προσπαθείτε να στείλετε μήνυμα σε ένα άτομο που δεν βρίσκεται στη λίστα φίλων σας στο Facebook , θα λάβει το μήνυμά σας σε έναν ειδικό φάκελο Αίτησης μηνύματος. Δεν θα μπορείτε να δείτε το μήνυμα ως παραδόθηκε εκτός εάν το αποδεχτεί ο παραλήπτης.

Πώς να διορθώσετε το μήνυμα στο Facebook που στάλθηκε αλλά δεν παραδόθηκε

Το Facebook ενδέχεται να μην παραδώσει μήνυμα λόγω σφάλματος. Όταν συμβεί αυτό, υπάρχουν πολλά βήματα αντιμετώπισης προβλημάτων που μπορείτε να ακολουθήσετε.

Συνήθως, το μήνυμα δεν παραδίδεται αμέσως λόγω κάποιας καθυστέρησης στο δίκτυο και προβλημάτων με αιτήματα σύνδεσης. Θα μπορούσε να είναι κακή σύνδεση στο διαδίκτυο, πρόβλημα διακομιστή Messenger ή σύνδεση του παραλήπτη και έλλειψη χώρου αποθήκευσης δεδομένων.

Δοκιμάστε να κάνετε τα εξής για να επιλύσετε το πρόβλημα των μηνυμάτων που αποστέλλονται αλλά δεν παραδόθηκαν:

1. Συνδεθείτε μέσω προγράμματος περιήγησης Ιστού

Επιλέξτε ένα πρόγραμμα περιήγησης ιστού αντί για μια εφαρμογή Facebook ή Messenger. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα περιήγησης ιστού, Chrome, Firefox, Opera ή Microsoft Edge. Αυτό θα σας δώσει μια εικόνα για το αν το πρόβλημα έγκειται στην εφαρμογή Facebook. Το ζήτημα είναι πιθανώς από την πλευρά του παραλήπτη εάν το πρόβλημα παραμένει ακόμη και κατά την αποστολή μηνυμάτων μέσω ενός προγράμματος περιήγησης ιστού.

2. Επανεκκινήστε το τηλέφωνό σας

Εάν προτιμάτε Samsung ή iPhone, μερικές φορές συμβαίνει κάποιο σφάλμα με τη συσκευή. Προσπαθήστε να το επανεκκινήσετε. Η επανεκκίνηση του τηλεφώνου ή του iPad σας μπορεί να λύσει ορισμένα από τα προβλήματα δικτύου. Δείτε αν το πρόβλημα με την κατάσταση του μηνύματος στο Facebook συνεχίζεται.

3. Στείλτε μήνυμα σε άλλα άτομα στη λίστα φίλων σας

Δοκιμάστε να στείλετε μηνύματα σε άλλους φίλους και δείτε εάν αυτά τα μηνύματα παραδίδονται. Αυτό θα σας δείξει εάν υπάρχει πρόβλημα με τους διακομιστές, το δίκτυο του Facebook ή εάν ο κύριος παραλήπτης αγνοεί τα μηνύματά σας. Εάν άλλοι φίλοι λάβουν τα μηνύματά τους χωρίς προβλήματα, θα ξέρετε ότι το θέμα δεν είναι στο τέλος σας. Ίσως χρειαστεί να ζητήσετε από κάποιον να σας ξεμπλοκάρει.

4. Επανεκκινήστε την εφαρμογή Facebook ή Messenger

Εάν παρατηρήσετε ότι μπορεί να υπάρχει πρόβλημα με την εφαρμογή που χρησιμοποιείτε για να στείλετε ένα μήνυμα, απλώς δοκιμάστε να την επανεκκινήσετε. Μερικές φορές αυτό είναι αρκετό για να απαλλαγείτε από βασικές δυσλειτουργίες και λάθη. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε τις ρυθμίσεις και να διαγράψετε το φάκελο της προσωρινής μνήμης και τα δεδομένα της εφαρμογής για να ελευθερώσετε χώρο στο τηλέφωνό σας και να επιλύσετε το πρόβλημα.

5. Ενημερώστε ή επανεγκαταστήστε την εφαρμογή

Ενημερώστε πρώτα την εφαρμογή. Εάν αυτό δεν βοηθήσει, θα πρέπει να απεγκαταστήσετε την εφαρμογή και να την κατεβάσετε ξανά από το κατάστημα εφαρμογών της Apple ή του Google Play. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε την εγκατάσταση του messenger lite αντί για την πλήρη έκδοση. Η έκδοση lite θα απαλλάξει το τηλέφωνό σας από περιττά δεδομένα και μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα.

6. Επικοινωνήστε με την Υποστήριξη του Facebook

Εάν δοκιμάσατε όλα τα παραπάνω και τα μηνύματά σας εξακολουθούν να μην παραδίδονται, ίσως χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την ομάδα του Facebook. Αλλά πρώτα, χρησιμοποιήστε την εναλλακτική μέθοδο επικοινωνίας με τον φίλο σας, όπως το WhatsApp ή το email, για να επιβεβαιώσετε ότι δεν αγνοούν τα μηνύματά σας σκόπιμα.

Εάν η μόνη σας επιλογή είναι να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη, κάντε το μέσω του λογαριασμού σας στο Facebook. Μεταβείτε στη Βοήθεια και υποστήριξη, κάντε κλικ στην Αναφορά προβλήματος και επιλέξτε την επιλογή Κάτι πήγε στραβά.

Γράψτε τις λεπτομέρειες του προβλήματος που αντιμετωπίζετε και συμπεριλάβετε ακόμη και ένα στιγμιότυπο οθόνης των μηνυμάτων σας που δεν παραδίδονται και στείλτε τα. Λάβετε υπόψη ότι η Ομάδα του Facebook θα χρειαστεί έως και 15 ημέρες για να απαντήσει στην αναφορά σας.

Να είστε υπομονετικοί και να προσπαθήσετε ξανά

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους τα μηνύματά σας στο Facebook αποστέλλονται αλλά δεν παραδίδονται και η λύση σε αυτό το πρόβλημα μπορεί να είναι τόσο απλή όσο να του δίνετε λίγο χρόνο. Μπορεί να είναι οτιδήποτε από τον φίλο σας που αγνοεί το μήνυμά σας μέχρι τα προβλήματα σύνδεσης Wi-Fi. Είτε χρησιμοποιείτε συσκευή iOS είτε Android, το πρόβλημα κατάστασης μηνύματος είναι κοινό.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Generated by Feedzy