Εάν ξεκινήσατε έναν νέο ιστότοπο, τότε ήρθε η ώρα να προωθήσετε τον νέο σας ιστότοπο από την αρχή. Η προώθηση του ιστότοπου αυξάνει την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και μπορεί να οδηγήσει σε οπαδούς και πωλήσεις με άλλα λόγια.
Μόλις δημιουργήσετε τον ιστότοπό σας, είναι καιρός να προσελκύσετε άτομα να περιηγηθούν στο περιεχόμενό σας, που είναι ο πρωταρχικός σκοπός του ιστότοπού σας.
Η συγκέντρωση επισκεψιμότητας μπορεί να είναι δύσκολη, ειδικά για αρχάριους που μόλις ξεκινούν μια επιχείρηση ιστότοπου. Προφανώς, πρέπει να διαφημίσετε τον ιστότοπό σας κάπου για να έχετε κάποιο αποτέλεσμα στην επισκεψιμότητα.
Ωστόσο, η πληρωμένη διαφήμιση μπορεί να πάρει ένα σημαντικό ποσό από τον προϋπολογισμό σας και δεν μπορούν όλοι να έχουν τους πόρους για να υποστηρίξουν αυτό το είδος διαφήμισης.
Μην ανησυχείτε, και κάθε ελπίδα δεν έχει χαθεί. Υπάρχουν ακόμα πολλοί τρόποι για να διαφημίσετε τον ιστότοπό σας χωρίς να ξοδέψετε δεκάρα.
Στο επόμενο κείμενο, θα επισημάνουμε μερικές από τις καλύτερες πηγές δωρεάν κυκλοφορίας που πρέπει να στοχεύσετε το 2023.
Διαβάστε επίσης :Πώς να προωθήσετε αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Gmail
Συνδεθείτε στην ομάδα DirectVortex.gr στο Viber
Ο καλύτερος τρόπος για να προωθήσετε τον νέο σας ιστότοπο
Κάθε ιδρυτής ιστότοπου δεν ξέρει πώς να προωθήσει τον νέο σας ιστότοπο.
Έχουμε συντάξει μια λίστα με πράγματα που κάνει η ομάδα μας όταν ξεκινάμε έναν νέο ιστότοπο για να έχουμε περισσότερη επισκεψιμότητα και πωλήσεις.
1. SEO
Πολλοί αρχάριοι αγνοούν τη Βελτιστοποίηση για τις Μηχανές Αναζήτησης και μαθαίνουν για αυτό μετά από έξι ή επτά μήνες.
Η βασική γνώση του SEO βοηθά τους ιδρυτές να κατατάσσονται σωστά στις μηχανές αναζήτησης.
Για να βελτιώσετε τις πιθανότητές σας να βρουν οι χρήστες τον ιστότοπό σας, πρέπει να δώσετε μεγάλη προσοχή στο SEO σας.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας ώστε να ταιριάζει σε ένα συγκεκριμένο κοινό.
Η Google είναι η πιο χρησιμοποιούμενη μηχανή αναζήτησης στην αγορά, κατέχοντας περισσότερο από το 70% όλων των αναζητήσεων.
Η στόχευση μιας συγκεκριμένης ομάδας ανθρώπων μέσω του SEO είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ανεβείτε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης Google και να αποκτήσετε δωρεάν κοινό.
Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε πολλές διαφορετικές τακτικές SEO, αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι απίστευτο.
SEO στη σελίδα
Ολόκληρο το Διαδίκτυο είναι γεμάτο με αναρτήσεις ιστολογίου και οδηγούς που τους λένε να δημιουργήσουν σχετικά backlinks στον ιστότοπο για να κατατάσσονται στην πρώτη σελίδα.
Η μέθοδος backlink είναι τόσο δημοφιλής που όλοι έχουν ξεχάσει το βασικό SEO στη σελίδα.
Το on-page SEO είναι μια διαδρομή που ενημερώνει τη μηχανή αναζήτησης για τον ιστότοπο, το περιεχόμενο στη σελίδα και τον αριθμό των αναρτήσεων, σελίδων, κατηγοριών, ετικετών, λέξεων-κλειδιών, θεμάτων και πολλά άλλα.
Το SEO στη σελίδα έχει να κάνει με την προσθήκη τίτλου (αρχική σελίδα, σελίδες και άρθρα), Περιγραφή, Λέξεις-κλειδιά (μέσα στην αρχική σελίδα, σελίδες και άρθρα),
SEO εκτός σελίδας
Έχετε ακούσει για το κτίριο backlink; Εάν ναι, γνωρίζετε ότι η δημιουργία backlinks είναι η ραχοκοκαλιά του ιστότοπου.
Ωστόσο, υπάρχουν μερικοί κανόνες που θα σας πούμε σχετικά. Θα πρέπει να γνωρίζετε τα φυσικά backlinks που θα αγαπήσουν η Google το 2023.
«Μια στρατηγική SEO με λευκό καπέλο έχει πάντα πιο αργή πρόοδο».
2. Κτίριο συνδέσμων
Η δημιουργία backlinks δεν ήταν ποτέ πιο κρίσιμη. Αυτή η επιλογή μπορεί να ακούγεται σε ορισμένα άτομα, αλλά αξίζει τον κόπο.
Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους συγκέντρωσης δωρεάν επισκεψιμότητας είναι το guest blogging.
Σε αυτό το σημείο, ίσως αναρωτιέστε γιατί να γράφω ιστολόγια για άλλους ιστότοπους όταν μπορώ να γράφω για τη δική μου.
Λοιπόν, είναι ένας από τους τρόπους εισαγωγής backlinks στον ιστότοπό σας. Η τοποθέτηση συνδέσμων από τον ιστότοπό σας σε τομείς υψηλής εξουσιοδότησης θα ενισχύσει το SEO σας και είναι μια πηγή δωρεάν επισκεψιμότητας που θα διοχετεύεται στον ιστότοπό σας.
3. Ξεκινήστε ένα ιστολόγιο για να προωθήσετε τον νέο σας ιστότοπο
Η διαφήμιση του ιστότοπού σας σε εκατομμύρια είναι δυνατή όταν προωθείτε την επωνυμία σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, διαφημίσεις και άλλες . Ωστόσο, εάν στοχεύετε σε ένα μακροπρόθεσμο ιστολόγιο, μπορείτε να δημιουργήσετε εκατοντάδες δυνητικούς πελάτες.
Προωθήστε τον νέο σας ιστότοπο με αξιόπιστες υπηρεσίες φιλοξενίας ιστοσελίδων ή μπορείτε επίσης να ξεκινήσετε με τη δωρεάν φιλοξενία. Επιλέξτε από μια ποικιλία πακέτων φιλοξενίας που ταιριάζουν στις συγκεκριμένες ανάγκες και τον προϋπολογισμό σας.
«Μια κακή λεπτομέρεια επαφής βλάπτει την επιχείρηση».
4. Δημιουργήστε ένα μικρό βίντεο YouTube
Κάθε επιχειρηματικός ιστότοπος θα πρέπει να έχει ένα κανάλι YouTube, επειδή μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση να δημιουργήσει δυνητικούς πελάτες, πωλήσεις, επαφές και πολλά άλλα.
Ωστόσο, εάν δεν ασχολείστε σοβαρά με την πλατφόρμα YouTube, τότε εστιάστε στη δημιουργία ενός ή δύο βίντεο που εξηγούν το προϊόν και τους στόχους σας.
Εάν δεν έχετε μεγάλη εμπειρία στη βελτίωση των κλιπ σας χρησιμοποιώντας επαγγελματικό λογισμικό, μπορείτε να παραγγείλετε υπηρεσίες επεξεργασίας βίντεο στο διαδίκτυο και να λάβετε το αποτέλεσμα εντός καθορισμένης προθεσμίας.
Το YouTube είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα γιατί ο αλγόριθμος βοηθά τα νέα βίντεο να τραβήξουν την προσοχή του κοινού.
Οι καλύτεροι τρόποι για να χρησιμοποιήσετε το YouTube για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας
Η πλατφόρμα YouTube κέρδισε σε επισκεψιμότητα τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Facebook. Μας λέει να προωθήσουμε τον νέο σας ιστότοπο στο YouTube.
Πρέπει να προωθήσω την επιχείρησή μου στο YouTube;
Η απάντηση είναι ” hell yea!”
5. Ανάρτηση επισκέπτη
Ακούμε από διαφορετικές πηγές ότι το Guest Posting ήταν νεκρό το 2018.
Υπάρχουν τόσοι πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προωθήσετε τον νέο σας ιστότοπο και ένας από αυτούς βρίσκεται στην κορυφή είναι η ανάρτηση επισκεπτών.
Κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει την τεχνική γιατί είναι το βασικό θέμα κάθε ιστότοπου.
Από το iPhone έως τις εφαρμογές των Windows, βρίσκουμε αναρτήσεις επισκεπτών στον ιστότοπο. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένοι κανόνες που πρέπει να τους ακολουθήσουν όλοι, διαφορετικά μπορεί να καταλήξετε σε ποινή.
Μια ανάρτηση επισκέπτη υπόκειται σε προστιθέμενη αξία στο κοινό και η επωνυμία, η επιχείρηση, η υπηρεσία ή το προϊόν σας έρχονται σε δεύτερη μοίρα.
6. Email Marketing
Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο, αλλά ένας νέος ιστότοπος δεν διαθέτει λίστα email για αρχή.
Ωστόσο, η στρατηγική ξεκινά με τη συλλογή της διεύθυνσης email για την προώθηση του νέου σας ιστότοπου.
Αυτός είναι ίσως ένας από τους παλαιότερους τρόπους διαδικτυακής προώθησης και εξακολουθεί να είναι ένας από τους καλύτερους.
Όπως έχουμε δει σε πρόσφατες μελέτες, το email marketing έχει τη σημαντικότερη απόδοση επένδυσης (ROI). Θα λάβετε περίπου 40 $ πίσω για κάθε 1 $ που ξοδεύετε για διαφήμιση. Είναι ακριβώς όπως τα στοιχήματα ιπποδρομιών στο Kentucky Derby:
Όσο περισσότερο στοιχηματίζετε, τόσο πιο σημαντική απόδοση μπορείτε να πάρετε.
Το μόνο πρόβλημα με αυτήν τη μέθοδο δωρεάν διαφήμισης είναι η λίστα email. Εάν ξεκινάτε με τον ιστότοπό σας,
πιθανώς δεν έχετε λίστα email για να στείλετε συνδέσμους προώθησης. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει πάντα να συμπεριλαμβάνετε συνδρομές σε ενημερωτικά δελτία στον ιστότοπό σας για να απολαμβάνετε τα οφέλη της δωρεάν επισκεψιμότητας μέσω email.
Είναι νεκρό το email marketing;
Η τεχνική είναι νεκρή, αλλά είναι ζωντανή με λίγους τρόπους.
Οι επιχειρηματίες χρησιμοποιούν πάντα ένα πρόγραμμα-πελάτη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και γι’ αυτό το Google Mail έχει εκατομμύρια ενεργούς χρήστες στην πλατφόρμα.
7. Χρησιμοποιήστε το Quora για να προωθήσετε τον νέο σας ιστότοπο
Πρέπει να έχετε συναντήσει ιστότοπους που επιτρέπουν στους χρήστες να δημοσιεύουν Ερωτήσεις και οι ειδικοί στη βάση χρηστών τους απαντούν.
Ναι, είναι ένας ιστότοπος Q&A, αλλά το Quora βρίσκεται στην κορυφή στην κατηγορία Q&A.
Αυτή είναι μια πηγή επισκεψιμότητας που δεν χρησιμοποιείται ευρέως από πολλούς ιδιοκτήτες ιστότοπων, παρόλο που είναι επωφελής.
Το Quora είναι μια πλατφόρμα όπου οι άνθρωποι αναζητούν πληροφορίες για διάφορα θέματα και θα πρέπει να αφιερώσετε χρόνο για να απαντήσετε σε ορισμένες από τις ερωτήσεις από τη θέση σας με συνδέσμους στον ιστότοπό σας ως πηγή πληροφοριών.
Η απάντηση σε ερωτήσεις στο Quora σάς προσφέρει δωρεάν επισκεψιμότητα και, ταυτόχρονα, χτίζει τη φήμη του ιστότοπού σας και οι άνθρωποι τον βλέπουν ως πολύτιμη πηγή πληροφοριών.
Αυτοί είναι μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να κερδίσετε δωρεάν επισκεψιμότητα για τον ιστότοπό σας. Μπορείτε ακόμα να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη ιστορία χωρίς να ξοδέψετε ούτε μια δεκάρα στη διαφήμιση.
Δοκιμάστε μερικά από αυτά που αναφέραμε και σίγουρα θα εκπλαγείτε από τα αποτελέσματα.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η απόκτηση ενός δωρεάν κοινού απαιτεί χρόνο, επομένως δεν μπορείτε να περιμένετε από τους ανθρώπους να βιαστούν στον ιστότοπό σας μέσα σε μια μέρα.
Οφέλη από το μάρκετινγκ στο Quora
Το Quora είναι ένα πρόσθετο.
Οφέλη από την απάντηση στο Quora
Πολλοί ειδικοί λένε ότι μπορείτε να κερδίσετε χρήματα από το Quora και οι πωλήσεις είναι εγγυημένες.
Μην τους πιστεύετε γιατί δεν βγάζετε ούτε μια δεκάρα, και μακροπρόθεσμα, μπορείτε να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες.
Η στρατηγική μάρκετινγκ της Quora αποτελείται από ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο που περιλαμβάνει καθημερινή απάντηση σε νέες ερωτήσεις στη θέση σας.
Τουλάχιστον δύο ερωτήσεις απαντήθηκαν από την ομάδα σας και φροντίστε να αφήσετε συνδέσμους για το προϊόν. Απαντώντας σε μια σχετική ερώτηση που ενδέχεται να δημιουργήσει επισκεψιμότητα και δυνητικούς πελάτες και να τα μετατρέψει σε πωλήσεις.
8. Social Media
Όλοι γνωρίζουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να προωθήσετε τον νέο σας ιστότοπο, την επισκεψιμότητα, την επωνυμία και τις πωλήσεις σας. Οποιοσδήποτε μπορεί να προωθήσει έναν ιστότοπο στο Facebook, το Twitter, το Linkedin και άλλα.
Καθώς ζούμε σε μια ψηφιακή εποχή όπου οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν παρέα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να αναπτύξετε έναν τρόπο να διοχετεύσετε αυτό το κοινό στον ιστότοπό σας.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια από τις πιο χρησιμοποιούμενες πηγές δωρεάν κίνησης και είναι ευεργετικά. Μπορείτε να δημιουργήσετε συγκεκριμένες σελίδες που προσελκύουν άτομα από το κοινό-στόχο σας και στη συνέχεια να διοχετεύσετε αυτό το κοινό στον ιστότοπό σας με συνδέσμους προώθησης.
Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter κ.λπ., είναι μέρη όπου οι άνθρωποι περνούν ώρες καθημερινά. Η δουλειά σας είναι να τους πείτε για τον ιστότοπό σας.
9. Φόρουμ
Μια τεράστια ευκαιρία να δημιουργήσετε backlinks για τον ιστότοπό σας και ονομάζεται FORUMS. Τα backlinks από φόρουμ είναι ένα καυτό θέμα επειδή προσφέρουν συνδέσμους do-follow με υψηλότερα στατιστικά στοιχεία όπως DA, PA, TF και CF.
Οι περισσότεροι bloggers, εταιρείες μάρκετινγκ και επιχειρήσεις προτιμούν φόρουμ για δημιουργία συνδέσμων.
Ένας γρήγορος τρόπος για να δημιουργήσετε ένα backlink do-follow και να κατατάξετε υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Οι τρεις κύριες πτυχές είναι η ποιότητα, η συνάφεια και η διατήρηση.
Έχουμε κατατάξει πολλούς ιστότοπους με τρεις ή τέσσερις συνδέσμους, ενώ οι ανταγωνιστές πρέπει να δημιουργήσουν τριάντα ή σαράντα backlinks στη δημοσίευση.
Όλα είναι θέμα ποιότητας + συνάφειας, + διατήρησης για να κατατάσσονται υψηλότερα στη μηχανή αναζήτησης για μεγάλο χρονικό διάστημα.
συμπέρασμα
Στοχεύστε στον μακροπρόθεσμο στόχο να προωθήσετε τον νέο σας ιστότοπο το 2023 και μην προσπαθήσετε να επιτύχετε πιο ουσιαστικούς στόχους εντός έξι μηνών, εκτός εάν η επωνυμία γίνει viral.
Πείτε μας τις σκέψεις σας σχετικά με τις στρατηγικές μας στην παρακάτω ενότητα σχολίων.
link building | Τα καλύτερα δωρεάν και επί πληρωμή λογισμικό δημιουργίας backlinks
Εύρεση νέων τάσεων στο Tiktok.
Πώς να διορθώσετε τους συνδέσμους YouTube που δεν ανοίγουν στην εφαρμογή