Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα μηνύματα στο Instagram; 8 διορθώσεις που πρέπει να δοκιμάσετε αμέσως τώρα

Εάν χρησιμοποιείτε το Instagram για να διατηρείτε επαφή με τους φίλους και την οικογένειά σας και να μοιράζεστε αστείους τροχούς, συνταγές ή άλλο περιεχόμενο, μπορεί να είναι αρκετά απογοητευτικό να ανακαλύψετε ότι δεν μπορείτε να απαντήσετε σε μηνύματα Instagram. Παρακάτω, θα σας βοηθήσουμε να απαντήσουμε στην ερώτηση, “Γιατί δεν μπορώ να απαντήσω σε μηνύματα στο Instagram;” καθώς μπορεί να υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που προκαλούν το πρόβλημα. Θα σας ενημερώσουμε επίσης για οκτώ διορθώσεις για να δοκιμάσετε, ώστε να μπορέσετε να επιστρέψετε στην ανταλλαγή μηνυμάτων.

Γιατί δεν μπορώ να απαντήσω σε μηνύματα στο Instagram;

Μπορεί να έχετε αποκλειστεί, να έχετε συνδεθεί σε λάθος λογαριασμό ή ίσως κάτι άλλο συμβαίνει. Ακολουθούν ορισμένες διορθώσεις που μπορείτε να δοκιμάσετε εάν διαπιστώσετε ότι δεν μπορείτε να απαντήσετε σε μηνύματα στο Instagram.

1. Ελέγξτε ότι δεν έχετε αποκλειστεί

Εάν διαφωνήσατε πρόσφατα με κάποιον, το πιθανότερο είναι ότι μπορεί να σας έχει αποκλείσει εάν δεν θέλει πλέον να επικοινωνεί μαζί σας. Ένας σίγουρος τρόπος για να μάθετε αν συμβαίνει αυτό είναι εάν τα μηνύματά σας που αποστέλλονται δεν επισημαίνονται ως παραδοθέντα. Ωστόσο, μην βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα — αν δεν μπορείτε επίσης να τους προσθέσετε ετικέτα σε μια ανάρτηση, μπορεί να σας έχουν μπλοκάρει και ορίστε πώς μπορείτε να ελέγξετε. Εάν πρόκειται για κάποιον που βρίσκεστε κοντά σας, μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί του μέσω τηλεφώνου ή μηνύματος για να δείτε αν συμβαίνει αυτό.

2. Ελέγξτε την κατάσταση διακομιστή του Instagram

Πριν υποθέσετε ότι κάποιος σας έχει μπλοκάρει, βεβαιωθείτε ότι το Instagram δεν φταίει. Μπορεί οι διακομιστές της Meta να είναι εκτός λειτουργίας λόγω προβλημάτων σύνδεσης, συντήρησης ή σφαλμάτων. Ο ευκολότερος τρόπος για να ελέγξετε εάν οι διακομιστές του Instagram είναι εκτός λειτουργίας είναι να χρησιμοποιήσετε έναν ιστότοπο όπως το Downdetector.

Ελέγξτε την εικόνα κατάστασης διακομιστή του Instagram

3. Ελέγξτε ότι έχετε συνδεθεί στον σωστό λογαριασμό

Εάν χρησιμοποιείτε πολλούς λογαριασμούς Instagram και συχνά κάνετε εναλλαγή μεταξύ λογαριασμών, βεβαιωθείτε ότι έχετε συνδεθεί στον σωστό! Μπορεί να ακούγεται προφανές, αλλά είναι απίστευτα εύκολο να συνδεθείτε σε λάθος λογαριασμό και να προσπαθήσετε να στείλετε μήνυμα σε κάποιον που έχει ιδιωτικό προφίλ, ότι δεν ακολουθείτε τον άλλο λογαριασμό σας.

4. Αποσυνδεθείτε και συνδεθείτε ξανά

Μερικές φορές το Instagram απλώς … παρουσιάζει δυσλειτουργίες, όπως κάθε άλλη εφαρμογή. Εάν η δυσλειτουργία σχετίζεται με τον λογαριασμό σας, η αποσύνδεση από τον λογαριασμό σας και η επανασύνδεση μπορεί απλώς να λύσει το πρόβλημα. Επιπλέον, θα βεβαιωθείτε ότι έχετε συνδεθεί στον σωστό λογαριασμό. Δείτε πώς μπορείτε να αποσυνδεθείτε από τον λογαριασμό σας:

  1. Πατήστε το δικό σας εικόνα προφίλ κάτω δεξιά για να μεταβείτε στο προφίλ σας.
  2. Πατήστε το εικονίδιο Περισσότερες πληροφορίες (τρεις στοιβαγμένες γραμμές) και μετά αγγίξτε Ρυθμίσεις και Απόρρητο.
  3. Κάντε κύλιση προς τα κάτω προς τα κάτω και κάτω από το Σύνδεση, επιλέξτε Αποσύνδεση (Όνομα λογαριασμού) ή Αποσύνδεση από όλους τους λογαριασμούς.
  4. Για να συνδεθείτε ξανά, απλώς εισαγάγετε τα διαπιστευτήρια του λογαριασμού σας.
Εικόνα Αποσύνδεση και ξανά

5. Ενημερώστε το Instagram

Σε αυτήν τη σημείωση, δοκιμάσατε να ενημερώσετε την εφαρμογή; Ίσως το πρόβλημα της αδυναμίας απάντησης στα μηνύματα να είναι αποτέλεσμα σφάλματος εφαρμογής. Η διασφάλιση ότι εκτελείτε την πιο πρόσφατη έκδοση του Instagram θα μπορούσε να επιλύσει αυτό το πρόβλημα. Μπορείτε να ενημερώσετε την εφαρμογή σας με μη αυτόματο τρόπο στο Google Play Store ή στο Apple App Store, αν και αν έχετε ενεργοποιήσει τις αυτόματες ενημερώσεις, αυτό θα πρέπει να συμβεί χωρίς να χρειάζεται να ανησυχείτε για αυτό.

6. Επανεκκινήστε το Instagram/ Εκκαθαρίστε την προσωρινή μνήμη

Η επανεκκίνηση της εφαρμογής με αναγκαστική έξοδο θα μπορούσε να βοηθήσει στην επίλυση του προβλήματος ή θα μπορούσατε να δοκιμάσετε να καθαρίσετε την προσωρινή μνήμη της εφαρμογής, τα δεδομένα που είναι αποθηκευμένα από την εφαρμογή στη συσκευή σας. Σε συσκευές Android, μπορείτε να το κάνετε με μη αυτόματο τρόπο και δείτε πώς:

  1. Παω σε Ρυθμίσεις > Αποθήκευση > Εφαρμογές και επιλέξτε Ίνσταγκραμ (σε ορισμένες συσκευές όπως τα τηλέφωνα Samsung, απλά πρέπει να μεταβείτε στο Ρυθμίσεις > Εφαρμογές).
  2. Παρακέντηση Αποθήκευση Αποθήκευση και προσωρινή μνήμη) > Εκκαθάριση προσωρινής μνήμης.
Επανεκκινήστε το Instagram/Διαγράψτε την εικόνα της προσωρινής μνήμης

Ανάλογα με το τηλέφωνο που χρησιμοποιείτε, αυτές οι επιλογές μπορεί να διαφέρουν ελαφρώς, αλλά συνήθως θα βρείτε αυτό που αναζητάτε στην ενότητα Πληροφορίες αποθήκευσης εφαρμογών.

7. Επανεκκινήστε το τηλέφωνό σας

Μπορεί το πρόβλημα να μην είναι το Instagram αλλά το τηλέφωνό σας, ειδικά αν έχετε παρατηρήσει ότι άλλες εφαρμογές συμπεριφέρονται περίεργα. Η επανεκκίνηση του τηλεφώνου σας μπορεί συχνά να σας βοηθήσει με τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζετε, επομένως, αν το επανεκκινήσετε και στη συνέχεια ανοίξετε το Instagram, μπορεί να διαπιστώσετε ότι μπορείτε πλέον να απαντάτε στα μηνύματα ως συνήθως.

8. Λάβετε κάποια υποστήριξη

Εάν καμία από τις παραπάνω επιδιορθώσεις δεν λειτουργεί για εσάς, μάλλον ήρθε η ώρα να απευθυνθείτε στην υποστήριξη του Instagram, η οποία ελπίζουμε ότι θα μπορέσει να σας βοηθήσει να επιλύσετε το πρόβλημα. Μπορεί να βρείτε τις συμβουλές που αναζητάτε στο Κέντρο βοήθειας ή μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Instagram για βοήθεια μέσω της εφαρμογής ή της έκδοσης ιστού. Για να αναφέρετε ένα πρόβλημα μέσω της εφαρμογής, απλώς ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Πατήστε το δικό σας εικόνα προφίλ κάτω δεξιά.
  2. Στη συνέχεια, πατήστε περισσότερες επιλογές (οι τρεις στοιβαγμένες γραμμές) επάνω δεξιά.
  3. Επιλέγω Ρυθμίσεις και Απόρρητο.
  4. Κάντε κύλιση προς τα κάτω στην επιλογή Περισσότερες πληροφορίες και υποστήριξη και, στη συνέχεια, πατήστε Βοήθεια.
  5. Επιλέγω Αναφέρω ένα πρόβλημα.
  6. Μπορείτε είτε να επιστρέψετε στο σημείο όπου παρουσιάστηκε το πρόβλημα και, στη συνέχεια, να ανακινήσετε το τηλέφωνό σας για να αναφέρετε το πρόβλημα ή (και αυτό μπορεί να είναι πιο εύκολο), να πατήσετε Αναφορά προβλήματος χωρίς ανακίνηση.
  7. Ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη για να αναφέρετε το πρόβλημά σας στο Instagram.
Λάβετε κάποια εικόνα υποστήριξης

Ας ελπίσουμε ότι μία από αυτές τις επιδιορθώσεις θα λειτουργήσει για να επιλύσει το πρόβλημά σας. Εάν όλα τα άλλα αποτύχουν, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη του Instagram. Είναι βέβαιο ότι θα επικοινωνήσουν μαζί σας σύντομα και θα διορθώσουν το πρόβλημα, ώστε να μην αναρωτιέστε: “Γιατί δεν μπορώ να απαντήσω σε μηνύματα στο Instagram;”

Ένας απλός οδηγός για την επιλογή του σωστού παρόχου φιλοξενίας μεταπωλητών

Πώς να απαντήσετε αυτόματα σε μηνύματα κειμένου στο iPhone;

Πώς να χρησιμοποιήσετε τις σημειώσεις στο Instagram

Share your love
Ισίδωρος
Ισίδωρος

Ενας `Φανταστικός` χαρακτήρας με πολυ αγάπη σε αυτό που κάνει.

Άρθρα: 5434

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *