Το σφάλμα «Περιορίζουμε τη συχνότητα με την οποία μπορείτε να κάνετε κάποιες ενέργειες στο Instagram» εμφανίζεται όταν η πλατφόρμα ανιχνεύσει ασυνήθιστη ή υπερβολική δραστηριότητα που μπορεί να μοιάζει με αυτοματοποιημένη συμπεριφορά, όπως μαζικά likes, σχόλια ή follow/unfollow. Ακολουθούν βήματα για να το διορθώσετε:
Το περιεχόμενο αυτού του σεναρίου δημιουργείται αυστηρά για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Η χρήση γίνεται με δική σας ευθύνη.
- Περιμένετε 24-48 ώρες: Το Instagram συνήθως επιβάλλει προσωρινούς περιορισμούς που διαρκούν από μερικές ώρες έως δύο ημέρες. Αποφύγετε κάθε δραστηριότητα (likes, σχόλια, δημοσιεύσεις) κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου για να επανέλθει ο λογαριασμός σας.
- Αποσυνδεθείτε και επανασυνδεθείτε: Κλείστε την εφαρμογή, αποσυνδεθείτε από τον λογαριασμό σας και συνδεθείτε ξανά. Αυτό μπορεί να επαναφέρει τη σύνδεση με τους διακομιστές του Instagram.
- Αλλαγή σύνδεσης δικτύου: Δοκιμάστε να αλλάξετε από Wi-Fi σε δεδομένα κινητής τηλεφωνίας ή το αντίστροφο. Μερικές φορές, η αλλαγή της διεύθυνσης IP μπορεί να βοηθήσει.
- Ενημερώστε την εφαρμογή: Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε την τελευταία έκδοση του Instagram. Ελέγξτε το App Store ή το Google Play για ενημερώσεις.
- Ελέγξτε για παραβιάσεις κανονισμών: Αν συνεχίζετε να λαμβάνετε το μήνυμα, ίσως έχετε παραβιάσει τους όρους χρήσης, π.χ. χρησιμοποιώντας εφαρμογές τρίτων για αυτοματοποίηση (bots). Σταματήστε τη χρήση τέτοιων εργαλείων και διαγράψτε τυχόν συνδεδεμένες εφαρμογές από τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας.
- Αναφέρετε το πρόβλημα: Αν πιστεύετε ότι ο περιορισμός έγινε κατά λάθος:
- Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > Βοήθεια > Αναφορά προβλήματος μέσα στην εφαρμογή.
- Περιγράψτε το ζήτημα και ζητήστε επανεξέταση.
- Επαληθεύστε την ταυτότητά σας: Σε ορισμένες περιπτώσεις, το Instagram μπορεί να σας ζητήσει να επιβεβαιώσετε τον λογαριασμό σας μέσω τηλεφώνου ή email. Ακολουθήστε τις οδηγίες που λαμβάνετε.
- Αποφύγετε υπερβολικές ενέργειες στο μέλλον: Για να μην επαναληφθεί:
- Μην κάνετε πολλά likes/σχόλια/follow σε σύντομο χρονικό διάστημα.
- Αποφύγετε επαναλαμβανόμενα ή γενικά σχόλια που μοιάζουν με spam.
- Χρησιμοποιείτε τον λογαριασμό με φυσικό τρόπο.
Οι σύνδεσμοι στο Instagram δεν λειτουργούν;
Αν το πρόβλημα παραμένει μετά από 48 ώρες ή ο λογαριασμός σας απενεργοποιηθεί, επικοινωνήστε με την υποστήριξη του Instagram μέσω της εφαρμογής ή του κέντρου βοήθειας στον ιστότοπο τους.