Το Instagram δεν λειτουργεί

Το Instagram συνεχίζει να σας αποσυνδέει; 12 Διορθώσεις προς δοκιμή

Μπορεί να είναι αρκετά απογοητευτικό αν προσπαθείτε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο στο Instagram ή να απαντήσετε σε μια ανάρτηση και το Instagram συνεχίσει να σας αποσυνδέει. Το Instagram δεν λειτουργεί μπορεί να προκληθεί από πολλά πράγματα, από μια παλιά έκδοση εφαρμογής έως ένα πρόβλημα με τις επεκτάσεις του προγράμματος περιήγησης. Αν αναρωτιέστε, “Γιατί το Instagram συνεχίζει να με αποσυνδέει;” είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Έχουμε 12 διορθώσεις που πρέπει να δοκιμάσετε, αν δεν φαίνεται να παραμένετε συνδεδεμένοι στη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.

1. Κάντε επανεκκίνηση της φορητής συσκευής ή του υπολογιστή σας

Η επανεκκίνηση της κινητής συσκευής ή του υπολογιστή σας μπορεί να επιλύσει πολλά κοινά προβλήματα με το Instagram, συμπεριλαμβανομένων των προβλημάτων όπου σας αποσυνδέει συνεχώς.

2. Ελέγξτε τη σύνδεσή σας στο Διαδίκτυο

Η σύνδεσή σας στο διαδίκτυο μπορεί να είναι ο λόγος για τον οποίο το Instagram συνεχίζει να σας αποσυνδέει. Ελέγξτε τον δρομολογητή σας και επανεκκινήστε τον εάν χρειάζεται. Βεβαιωθείτε ότι βρίσκεστε σε περιοχή με καλή σύνδεση στο διαδίκτυο. Εάν χρησιμοποιείτε δημόσιο ή κοινόχρηστο Wi-Fi, ελέγξτε την ισχύ του σήματος.

3. Ελέγξτε εάν το Instagram είναι εκτός λειτουργίας

Ο λόγος που το Instagram συνεχίζει να σας αποσυνδέει μπορεί να είναι τόσο απλός όσο μια διακοπή διακομιστή. Μπορείς να ελέγξεις DownDetector για να δείτε εάν το Instagram είναι προς το παρόν απενεργοποιημένο και αναφέρετε το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε με τον ιστότοπο ή την εφαρμογή, εάν δεν υπάρχουν γνωστές διακοπές λειτουργίας.

4. Ενημερώστε την εφαρμογή Instagram

Η διασφάλιση ότι εκτελείτε την πιο πρόσφατη έκδοση της εφαρμογής Instagram σημαίνει ότι θα έχετε όλες τις πιο πρόσφατες διορθώσεις σφαλμάτων. Η εφαρμογή σας θα πρέπει να ενημερώνεται αυτόματα, αλλά μπορείτε πάντα να ελέγχετε στο Google Play Store, το Apple App Store ή το Microsoft Store εάν χρησιμοποιείτε την πιο πρόσφατη έκδοση του Instagram.

5. Ελέγξτε τις ρυθμίσεις ώρας και ημερομηνίας της συσκευής σας

Εάν η συσκευή σας δεν εμφανίζει τη σωστή ώρα και ημερομηνία, το Instagram θα μπορούσε να απαντήσει αποσυνδέοντάς σας επανειλημμένα από τον λογαριασμό σας λόγω διένεξης ασφαλείας από τα πιστοποιητικά στη συσκευή σας και τους διακομιστές του Instagram.

Αν και οι συσκευές σας θα πρέπει να ενημερώνουν αυτόματα την ώρα και την ημερομηνία τους, μπορείτε να ελέγξετε ότι αυτές οι ρυθμίσεις είναι ενεργοποιημένες και να ενημερώσετε την ώρα και την ημερομηνία με μη αυτόματο τρόπο, εάν χρειάζεται. Δείτε πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό σε συσκευές Windows και συσκευές Android.

Ενημερώστε την ώρα και την ημερομηνία σε υπολογιστή με Windows

  1. Κάντε δεξί κλικ στο ρολόι κάτω δεξιά στην οθόνη σας και επιλέξτε Προσαρμόστε την ώρα και την ημερομηνία.
  2. Βεβαιωθείτε ότι Ρύθμιση ζώνης ώρας αυτόματα και Ρύθμιση ώρας αυτόματα ενεργοποιούνται.
  3. Επίσης, μπορείτε να ενεργοποιήσετε Ρύθμιση ώρας αυτόματα αλλά στη συνέχεια επιλέξτε τη ζώνη ώρας σας από την αναπτυσσόμενη λίστα. Εάν επιλέξετε αυτήν την επιλογή, μην ξεχάσετε να την ενεργοποιήσετε Αυτόματη προσαρμογή για τη θερινή ώρα.
  4. Ο υπολογιστής σας θα πρέπει τώρα να ενημερώνει αυτόματα την ώρα και την ημερομηνία.
  5. Μπορείτε επίσης να προσαρμόσετε χειροκίνητα την ημερομηνία και την ώρα εάν οι αυτόματες αλλαγές είναι εσφαλμένες.

Ενημερώστε την ώρα και την ημερομηνία σε μια Συσκευή Android

  1. Παω σε Ρυθμίσεις.
  2. Ψάχνω για Ημερομηνία και ώρα.
  3. Παρακέντηση Ημερομηνία και ώρα.
  4. Εξασφαλίζω Αυτόματη ημερομηνία και ώρα και Αυτόματη ζώνη ώρας ενεργοποιούνται.

6. Εκκαθαρίστε την προσωρινή μνήμη του Instagram

Μια κατεστραμμένη προσωρινή μνήμη θα μπορούσε να φταίει εάν το Instagram συνεχίσει να σας αποσυνδέει. Ευτυχώς, είναι εύκολο να διαγράψετε την προσωρινή μνήμη του Instagram στον υπολογιστή ή την κινητή συσκευή σας και δείτε πώς να το κάνετε στην εφαρμογή Instagram και στο πρόγραμμα περιήγησής σας.

Εκκαθαρίστε την προσωρινή μνήμη στην εφαρμογή Instagram

  1. Στην κινητή συσκευή σας, μεταβείτε στο Ρυθμίσεις > Εφαρμογές.
  2. Επιλέγω Ίνσταγκραμ από τη λίστα εφαρμογών.
  3. Επιλέγω Αποθήκευσηκαι μετά πατήστε Εκκαθάριση προσωρινής μνήμης και Καθαρισμός δεδομένων.

Εκκαθαρίστε την προσωρινή μνήμη του Instagram στο Google Chrome

  1. Εκκινήστε το Google Chrome και κάντε κλικ στο τρεις κάθετες κουκκίδες μενού στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης σας.
  2. Επιλέγω Περισσότερα εργαλεία.
  3. Κάντε κλικ Εκκαθάριση δεδομένων περιήγησης.
  1. Επιλέξτε τα δεδομένα που θέλετε να διαγράψετε, όπως π.χ αποθηκευμένες εικόνες και αρχεία, cookies και άλλα δεδομένα ιστότοπουκαι ιστορικό περιήγησης.
  2. Κάντε κλικ Καθαρισμός δεδομένων για να καθαρίσετε την προσωρινή μνήμη σας.
  3. Κλείστε και, στη συνέχεια, επανεκκινήστε το Google Chrome για να δείτε εάν το πρόβλημα έχει επιλυθεί.

7. Απενεργοποιήστε τις επεκτάσεις προγράμματος περιήγησης

Εάν το Instagram σας αποσυνδέει κατά τη χρήση της πλατφόρμας στο πρόγραμμα περιήγησής σας, ενδέχεται να υπάρχει πρόβλημα με τις επεκτάσεις του προγράμματος περιήγησής σας. Μια συγκεκριμένη επέκταση προγράμματος περιήγησης μπορεί να προκαλεί διένεξη με το Instagram. Δοκιμάστε να απενεργοποιήσετε τις επεκτάσεις προγράμματος περιήγησης για να δείτε εάν αυτό διορθώνει το πρόβλημα.

  1. Εκκινήστε το Google Chrome.
  2. Κάντε κλικ στο τρεις κάθετες κουκκίδες μενού στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης σας.
  3. Επιλέγω Επεκτάσεις > Διαχείριση επεκτάσεων.
  4. Επιλέξτε την επέκταση που θέλετε να απενεργοποιήσετε ή να καταργήσετε.
  5. Για να απενεργοποιήσετε μια επέκταση, απλώς απενεργοποιήστε την.
  6. Για να το αφαιρέσετε εντελώς, κάντε κλικ Αφαιρώ.
  7. Εάν δεν είστε βέβαιοι ποια επέκταση μπορεί να προκαλεί το πρόβλημα, ξεκινήστε με οποιαδήποτε πρόσφατα εγκατεστημένη. Μπορείτε πάντα να προσπαθήσετε να απενεργοποιήσετε κάθε επέκταση ξεχωριστά για να καταλάβετε ποια (αν υπάρχει) προκαλεί το πρόβλημα.

8. Απενεργοποιήστε το VPN σας

Ένα VPN είναι ένας πολύ καλός τρόπος για ιδιωτική περιήγηση και μπορεί επίσης να είναι επωφελής για την πρόσβαση σε περιεχόμενο που είναι κλειδωμένο σε άλλη τοποθεσία. Ωστόσο, το VPN σας θα μπορούσε να εμποδίζει την πρόσβαση στο Instagram ή σε συγκεκριμένο περιεχόμενο στο Instagram, με αποτέλεσμα η πλατφόρμα να σας αποσυνδέει επανειλημμένα. Δοκιμάστε να απενεργοποιήσετε το VPN σας για να δείτε αν αυτό διορθώνει το πρόβλημα.

9. Απενεργοποιήστε ή αφαιρέστε εφαρμογές τρίτων

Εάν χρησιμοποιείτε μια εφαρμογή τρίτου μέρους για πρόσβαση στο Instagram από την κινητή συσκευή σας — όπως μια εφαρμογή που σας επιτρέπει να συνδέεστε με πολλούς λογαριασμούς — αυτός μπορεί να είναι ο λόγος που το Instagram συνεχίζει να σας αποσυνδέει. Μερικές φορές, αυτές οι εφαρμογές δημιουργούν σφάλματα που μπορούν να επηρεάσουν την εμπειρία σας στο Instagram. Εάν υποψιάζεστε ότι συμβαίνει αυτό, απενεργοποιήστε τα ή αφαιρέστε τα από τη συσκευή σας για να δείτε εάν αυτό επιλύει τα προβλήματα.

10. Επανεγκαταστήστε το Instagram

Το Instagram εξακολουθεί να σας αποσυνδέει ή να κολλάει; Ίσως η εφαρμογή είναι κατεστραμμένη. Δοκιμάστε να απεγκαταστήσετε και, στη συνέχεια, να εγκαταστήσετε ξανά την εφαρμογή στη συσκευή σας και ελπίζουμε ότι το πρόβλημα θα διορθωθεί.

11. Ελέγξτε ότι ο λογαριασμός σας δεν έχει παραβιαστεί

Το Instagram μπορεί να συνεχίσει να σας αποσυνδέει εάν ο λογαριασμός σας έχει ύποπτη δραστηριότητα. Παρακολουθήστε τυχόν ασυνήθιστες συνδέσεις ή δραστηριότητα που υποδηλώνει ότι ο λογαριασμός σας έχει παραβιαστεί. Εάν υποψιάζεστε ότι σας έχουν παραβιάσει, αλλάξτε αμέσως τον κωδικό πρόσβασης στο Instagram και εξετάστε το ενδεχόμενο να ενεργοποιήσετε τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων για να προστατεύσετε τον λογαριασμό σας.

12. Επικοινωνήστε με την Υποστήριξη του Instagram

Εάν καμία από τις παραπάνω επιδιορθώσεις δεν έχει λειτουργήσει για εσάς, ήρθε η ώρα να το κάνετε επικοινωνήστε με την υποστήριξη του Instagram. Η ομάδα υποστήριξης θα πρέπει να είναι σε θέση να σας βοηθήσει να καταλάβετε τι προκαλεί το πρόβλημά σας και να βρει μια διόρθωση που θα πρέπει να σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να ανησυχείτε μήπως σας αποσυνδέει το Instagram κάθε πέντε λεπτά. Δείτε πώς μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη μέσω της εφαρμογής Instagram:

  1. Πατήστε το δικό σας Προφίλ εικόνα και μετά αγγίξτε το Τρεις οριζόντιες γραμμές μενού χάμπουργκερ επάνω δεξιά της εφαρμογής.
  2. Παρακέντηση Ρυθμίσεις και Απόρρητο.
  3. Κάντε κύλιση προς τα κάτω και μετά πατήστε Βοήθεια > Αναφέρω ένα πρόβλημα.
  1. Παρακέντηση Αναφορά προβλήματος χωρίς ανακίνηση.
  2. Επιλέξτε εάν θα συμπεριληφθούν αρχεία καταγραφής και διαγνωστικά επιλέγοντας Συμπερίληψη και Συνέχεια ή Μην συμπεριλάβετε και συνεχίστε.
  3. Πληκτρολογήστε λεπτομέρειες του προβλήματος στο πλαίσιο κειμένου. Μπορείτε επίσης να επισυνάψετε στιγμιότυπα οθόνης.
  4. Μόλις τελειώσετε, χτυπήστε Στείλετε.

Ας ελπίσουμε ότι μία από αυτές τις επιδιορθώσεις λειτούργησε για εσάς, επομένως δεν αναρωτιέστε ακόμα, “Γιατί το Instagram συνεχίζει να με αποσυνδέει;” Οι περισσότερες από αυτές τις διορθώσεις χρειάζονται μόνο μερικά δευτερόλεπτα έως λίγα λεπτά για να εφαρμοστούν και συχνά, το πρόβλημα με την αποσύνδεσή σας από το Instagram μπορεί να επιλυθεί γρήγορα. Πριν ξεκινήσετε, δείτε πώς μπορείτε να διορθώσετε την καθυστέρηση του Instagram σε Android και iPhone.

Διαβάστε επίσης:Το Instagram δεν μοιράζεται στο Facebook;

Πώς να ενεργοποιήσετε την αθόρυβη λειτουργία στο Instagram

Πώς να βρείτε τη IP χρήστη Instagram 

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll to Top